Jo zatím pohoda, ale nevím co bude dál protože než se to repasovaný zadřelo tak při jízdě např. do kopce bylo na ukazateli venkovní teploty až 50 stupňů celsia, přitom venku nějakých 25. A teď to dělá taky, sice už neukazuje 50 ale do 40 to vyleze.Je fakt že mi na spodu chybí kryt motoru a to čidlo venkovní teploty je kousek od hadic k turbu. Tak nevím jestli je ještě něco špatně nebo ne.
Tak něco je pořád špatně. Nový turbo jsem nechal zajet v přijatelných otáčkách, vše bylo OK. Pak jsem pustil naplno klimu a po 1km z výfuku opět bílej dým. Zastavil jsem vypnul klimu a dobrý, to vše s lehkou nohou na plynu. Ujel jsem asi 50km bez problému a na zpáteční cestě jsem tomu do kopce naložil. Okamžitě z výfuku zase bílej dým, zastavil jsem že otevřu kapotu a jak jsem k ní přišel, zespodu zpodchladiče (stál jsem od auta zkoro 1 metr), sálalo obrovský horko. Tak nevím jestli má chlazení turba něco společnýho s klimou, ale když jsem jel do toho kopce tak byla vyplá nebo, čím to může být. Nebo plnící tlak? Ale teplotu v motoru to drží pěkně. Nerad bych odvařil nový turbo.
to bude asi normální,přece jenom ten motor je rozpálenej jak prase ještě k tomu když tam nemáš ty kryty.kolik tam máš vody v motoru neubývá ti? co hadice nejsou natlakovaný?olej neubývá?
Voda je OK. Ale ten olej možná ubývá, nevím to přesně ono záleží jestli to měříš za studena nebo nějakou dobu po vypnutí motoru, ale je fakt že tam bylo mezi ryskama a teď tam je na spodní rysce. Aty hadice máš namysli který?
myslím hadice na vodu.olej je nejlepší měřit vždy ráno a na stejném místě kde auto stojí.hmm to je divný a nehulilo to spíš modře?chce to spíš to dát do servisu takhle na dálku je těžký cokoli radit.to turbo jsi si měnil sám nebo ti to někdo dělal?zalil jsi ho před provozem olejem??