Stránka 2 z 2
Napsal: ned 06.04.2008 00:15
od martin33
mocuryamater píše:myslíte klecany u prahy?
přesně to myslím
Napsal: ned 06.04.2008 00:18
od martin33
Napsal: ned 06.04.2008 08:07
od Maxiczech
Mno.. tím by se lecos vysvětlovalo. Ale proč tomu tak je? To je ten olej tak agresivní?

Napsal: ned 06.04.2008 10:01
od dandy
Vieš čo, nadávať niekomu len tak do debilov za to, že tu povie svoj názor je úbohé a okrem toho, tým, že niekomu radíš aby do motora lial olej, ktorý tam nieje doporučený myslíš, že tým mu pomôžeš? Ja si myslím, že určite nie.Pri takýchto vážnych problémoch, ktoré to auto má, bysom určite hľadal dobrý osvedčený servis a dobrého mechanika a neriešil to spôsobom pokus omyl.
Napsal: ned 06.04.2008 12:27
od Maxiczech
Hele Dandy. Nechci se tě nijak dotkonout, ale tady to fórum je celé o zkušenostech BMW. Kdyby to chtěl ten človíček co má problém řešit přes servis, tak by tak zřejmě učinil a nepsal by to sem na fórum.
Tady se lidičky (majitelé značek BMW) snaží pomáhat vzájemnými zkušenostmi a praktickými poznatky.
Pokud by to mělo být, jak ty se snažíš poradit, tak by tenhle web postrádal naprosto význam. To víš, že asi pokud neuspěje tady, bude to muset řešit přes servis. Ale snaží se to řešit co možná nejschůdnější cestou a to je: malé náklady a málo zabitého času s tou věcí stráveného.
Šlo tady o důležitější a komplikovanější záležitosti, které bych sám řešil autor. servisem a vyřešili se vzájemnou pomocí.
Tak se tady nesnaž dělat záchranáře, kterej neumí plavat a sedí jen na motorovém člunu a křičí do ampliónu "tady jsem"! " Kdo mě najde, .. neutone"!!!

Napsal: ned 06.04.2008 18:37
od ACDC
Nevím,proč vás překvapuje,že autorizovaný servis na nic nepřišel.Až na vyjímky jsou tam vypatlaný palice a v životě se tam moje bavo nesmí přiblížit.Příklad:kámoš spravuje BMW.Dotáhli mu 34,koupenou nepojízdnou, v N.Motor nelze nastartovat.Ve dvou AUTORIZOVANÝCH servisech na to nepřišli.Ze zoufalství to dotáhli k němu.Po odjezdu za půl hodiny mu kámoš volá,ať si přijede majitel pro auto,že běží.Ten si myslel,že si dělá prdel.Závada-pootočená řemenice,snímání blbostí.Bez diagnostiky nepřijdou ani na hovno,slepě ji věří a nedokážou logicky uvažovat.Hovgh.
Napsal: úte 08.04.2008 12:51
od Jammal
mocuryamater píše:Zdravím všechny mám e39 r.v. 01 530d a mám s ním moc starostí. auto mám 1,5roku a už sem musel vyměnit úplně všechno co se týče palivové soustavy. přišlo mě to na cca 60k ale stejně nejede jako dřív. okolo rychlosti 120km/h ztatí ůplně výkon a než se dostanu na 130 trvá to třeba 1min. Jsem fakt nešťastnej a nevím co dál moc prosím poradte a ještě něco, měnil sem olej v motoru a dal sem tam 0-w30 long live a z auta se stala totální olejnička teče mi to všude. jde to nějak zastavit? diky
Ahoj. Možná hloupá otázka, ale vyměnil si váhu vzduchu kámo

?
Napsal: úte 08.04.2008 20:55
od JIP
Maxiczech píše:Hele Dandy. Nechci se tě nijak dotkonout, ale tady to fórum je celé o zkušenostech BMW. Kdyby to chtěl ten človíček co má problém řešit přes servis, tak by tak zřejmě učinil a nepsal by to sem na fórum.
Tady se lidičky (majitelé značek BMW) snaží pomáhat vzájemnými zkušenostmi a praktickými poznatky.
Pokud by to mělo být, jak ty se snažíš poradit, tak by tenhle web postrádal naprosto význam. To víš, že asi pokud neuspěje tady, bude to muset řešit přes servis. Ale snaží se to řešit co možná nejschůdnější cestou a to je: malé náklady a málo zabitého času s tou věcí stráveného.
Šlo tady o důležitější a komplikovanější záležitosti, které bych sám řešil autor. servisem a vyřešili se vzájemnou pomocí.
Tak se tady nesnaž dělat záchranáře, kterej neumí plavat a sedí jen na motorovém člunu a křičí do ampliónu "tady jsem"! " Kdo mě najde, .. neutone"!!!

Myslím, že máš pravdu...pokud předchozí majitel používal polosyntetický olej 10W-40 a kolega v dobré víře použil kvalitnější syntetický ale mnohem řidší a více aditivovaný longlife 0W-30 olej, potom se veškeré do té doby těsné gufera zvyklé a přizpůsobené hustějšímu oleji roztečou. Prostě olejový film 0W-30 oleje na hřídelích a dalších kluzných částech je mnohem tenčí. Tohle je celkem pravidlo pokud někdo přejde z polosyntetiky na syntetiku...při přímém přechodu z minerálu na syntetiku může dojít i k poškození motoru, vlivem rychlého rozpuštění karbonových úsad a ucpání mazacích kanálků.
Napsal: úte 08.04.2008 21:44
od Maxiczech

óóóó..., děkuji. Nečekal jsem to..

Napsal: stř 09.04.2008 11:31
od mocuryamater
váhu vzduchu sem měnil vůbec nic to neudělalo žádná změna
Napsal: čtv 10.04.2008 21:24
od dzonnek
jj s olejem velice opatrně. Když tam dá zpět olej co tam byl je tu možnost že to přestane téci. Nejelpší je tam lít to co se tam lilo a pravdou je že long life jsou opravdu velice jemné oleje takže tam je ta možnost o to vyšší.