Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: pát 23.04.2010 18:37
				od radokrno
				prosím vás které je to relé na klakson a kolik z něj jde štávy,neboli kolik si bere ten origo klakson,který je na straně řidiče.
a mohl bych poprosit trocu té elektrické informativní vědy o tom relé?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 23.04.2010 18:38
				od radokrno
				 
  
a co je ovládání toho klaksonu ..plus neo mínus??
 
			
					
				
				Napsal: ned 25.04.2010 21:03
				od radokrno
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.04.2010 14:59
				od radokrno
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.04.2010 16:01
				od bmw4ever
				Pardon nemám scanner
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.04.2010 18:41
				od radokrno
				tak relé už vím,,,a pokud odpojim klakson a propojim ze samice jednu zdířku s kostrou tak mi pípák píská stále...
podotýkám ,že mám klkson při otočeném klíčku v první poloze.
a taky když vytahnu relé a do jedné té dírky pro kontakt relé strčim jeden konecpípáku a druhý dám na kostru a zmačku klakson tak pípá ..u té druhé díry nepípá když zmačknu klakson...tak je to ovládaný mínusem nebo neni ???
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.04.2010 20:09
				od Holly
				Je sice  hezký že to strkáš do dírek, ale my nevíme do kterých , takže ti těžko řeknem čím je to ovládaný, vzhledem k tomu že relé má 4 kontakty 

 Tak zkus ppopis pro blbečky pokud možno s fotkou 

 
			
					
				
				Napsal: pon 26.04.2010 20:28
				od radokrno
				.relé od spodu vypadá asi tak ..že směr od světel je dírka,za ní druhá,,pak následujou dvě vedle sebe...
a já tu kostru spojil s těma vedle sebe...a tisknul klakson...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.04.2010 20:32
				od radokrno
				takže jestli mi někdo něco sem vkládal,,třeba foto nebo něco tak nic nevidim..někde je v něčem problém,,a tipnul bych poplatky...ty já tady neplatil...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.04.2010 20:34
				od radokrno
				radokrno píše:.relé od spodu vypadá asi tak ..že směr od světel je dírka,za ní druhá,,pak následujou dvě vedle sebe...
a já tu kostru spojil s těma vedle sebe...a tisknul klakson...
v jedné to po stisknutí pípá a v druhé ne...
 
			
					
				
				Napsal: pon 26.04.2010 20:38
				od radokrno
				radokrno píše:radokrno píše:.relé od spodu vypadá asi tak ..že směr od světel je dírka,za ní druhá,,pak následujou dvě vedle sebe...
a já tu kostru spojil s těma vedle sebe...a tisknul klakson...
v jedné to po stisknutí pípá a v druhé ne...
 
tady by ch usuzoval že to ovládá mínus,ale po zavedení pípáku do přípojky u klksonu se zapojený mrelé to v jedné díře po spojení s kostrou píská pořád a v druhé nikoly ani při stisknutí klaksonu  
 
 
podotýkám že klakson mi funguje jen ho nahrazuji jiným..a stávající nechci odpojovat...tudíž se ptám ,který je ovládací ..protože kdyby to bylo mínus je to menší práce.
 
			
					
				
				Napsal: úte 09.08.2011 09:40
				od romanie
				Zdravím pánové. Četl jsem již tuto diskuzi o nefunkčním klaksonu. Pojistky mám všechny OK, konektory u famfar nejsou zoxidované. Tudíž bych se rád zeptal, ještě jednou na to relé. Byl jsem teď v autě a jsem docela na vážkách, jelikož každé forum říká něco jiného. Pokud tady někdo psal, že je to v řadě u pojistek druhé zleva, tak je takové malinké a uzoučké. Zkoušel jsem, jestli cvaká, ale nic se nedělo. Zkusím vyměnit a uvidím.
Ještě tady někdo přede mnou, psal o přenosu + na volant, poprosím o konkrétnější popis umístění tohoto přenosu(kde se nachází).
Prozatím díky moc. 

_______________________________________________________________
BMW E34 525tds Touring, r.v.: 2/1996