Stránka 2 z 2

Napsal: pát 23.04.2010 18:37
od radokrno
prosím vás které je to relé na klakson a kolik z něj jde štávy,neboli kolik si bere ten origo klakson,který je na straně řidiče.
a mohl bych poprosit trocu té elektrické informativní vědy o tom relé?

Napsal: pát 23.04.2010 18:38
od radokrno
:o :o
a co je ovládání toho klaksonu ..plus neo mínus??

Napsal: ned 25.04.2010 21:03
od radokrno
:?: :?:

Napsal: pon 26.04.2010 14:59
od radokrno
:?:

Napsal: pon 26.04.2010 16:01
od bmw4ever
Pardon nemám scanner

Napsal: pon 26.04.2010 18:41
od radokrno
tak relé už vím,,,a pokud odpojim klakson a propojim ze samice jednu zdířku s kostrou tak mi pípák píská stále...
podotýkám ,že mám klkson při otočeném klíčku v první poloze.
a taky když vytahnu relé a do jedné té dírky pro kontakt relé strčim jeden konecpípáku a druhý dám na kostru a zmačku klakson tak pípá ..u té druhé díry nepípá když zmačknu klakson...tak je to ovládaný mínusem nebo neni ???

Napsal: pon 26.04.2010 20:09
od Holly
Je sice hezký že to strkáš do dírek, ale my nevíme do kterých , takže ti těžko řeknem čím je to ovládaný, vzhledem k tomu že relé má 4 kontakty :wink: Tak zkus ppopis pro blbečky pokud možno s fotkou :D

Napsal: pon 26.04.2010 20:28
od radokrno
.relé od spodu vypadá asi tak ..že směr od světel je dírka,za ní druhá,,pak následujou dvě vedle sebe...
a já tu kostru spojil s těma vedle sebe...a tisknul klakson...

Napsal: pon 26.04.2010 20:32
od radokrno
takže jestli mi někdo něco sem vkládal,,třeba foto nebo něco tak nic nevidim..někde je v něčem problém,,a tipnul bych poplatky...ty já tady neplatil...

Napsal: pon 26.04.2010 20:34
od radokrno
radokrno píše:.relé od spodu vypadá asi tak ..že směr od světel je dírka,za ní druhá,,pak následujou dvě vedle sebe...
a já tu kostru spojil s těma vedle sebe...a tisknul klakson...

v jedné to po stisknutí pípá a v druhé ne...

Napsal: pon 26.04.2010 20:38
od radokrno
radokrno píše:
radokrno píše:.relé od spodu vypadá asi tak ..že směr od světel je dírka,za ní druhá,,pak následujou dvě vedle sebe...
a já tu kostru spojil s těma vedle sebe...a tisknul klakson...

v jedné to po stisknutí pípá a v druhé ne...

tady by ch usuzoval že to ovládá mínus,ale po zavedení pípáku do přípojky u klksonu se zapojený mrelé to v jedné díře po spojení s kostrou píská pořád a v druhé nikoly ani při stisknutí klaksonu :?:

podotýkám že klakson mi funguje jen ho nahrazuji jiným..a stávající nechci odpojovat...tudíž se ptám ,který je ovládací ..protože kdyby to bylo mínus je to menší práce.

Napsal: úte 09.08.2011 09:40
od romanie
Zdravím pánové. Četl jsem již tuto diskuzi o nefunkčním klaksonu. Pojistky mám všechny OK, konektory u famfar nejsou zoxidované. Tudíž bych se rád zeptal, ještě jednou na to relé. Byl jsem teď v autě a jsem docela na vážkách, jelikož každé forum říká něco jiného. Pokud tady někdo psal, že je to v řadě u pojistek druhé zleva, tak je takové malinké a uzoučké. Zkoušel jsem, jestli cvaká, ale nic se nedělo. Zkusím vyměnit a uvidím.
Ještě tady někdo přede mnou, psal o přenosu + na volant, poprosím o konkrétnější popis umístění tohoto přenosu(kde se nachází).
Prozatím díky moc. :)
_______________________________________________________________
BMW E34 525tds Touring, r.v.: 2/1996