Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Chip do e34 525TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od lenoch »

tds píše:
lenoch píše:
tds píše:buď rád že tě to stojí 6. já dal před 5 lety 15.
A poznal jsi nějak zvýšení výkonu? Čudí to víc? Má to menší spotřebu - o kolik?
nečudí, ńastavil jsem ještě vyšší plnící tlak na 1,25 a jede to úplně jinak než tds bez chipu je to fakt hlavně znát při nižších otáčkách.menší spotřebu nevím, nikdy jsem na spotřebu nejezdil t.j. dálnice min.160 a okresky jak se zadaří ale nikdy jsem neměl víc jak 9l teda jednou 9,2 když jsem letěl po dálnici asi 250 km pořád 180-220.vše měřeno plná nádrž ujeté km a zase plná, žádné od oka.jo zapoměl jsem dodat že už jsem na tom čipu najel ca.130.000km.jinak chip mám KERSCHER
Plnící tlak 1.25... to jako 1.25Baru? Jak jsi to měřil? To je prostě max plnící tlak turba, kdy už začne ta klapka omezovat a víc nedá? Ten plnej plnící tlak vyvine turbo cca od 1800ot/min?? Myslíš si, že na výrobci toho chipu taky dost záleží? Jj o to mi hlavně jde - větší krouťák odspoda...
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od lenoch »

tomascz2 píše:přes 190 čudí, neznám nikoho kdo by čipoval a pak jezdil jak pos.... na spotřebu
Já sem rodinnej typ. Fascinuje mě myšlenka, snížit spotřebu byt jen o pulitr. Ono jezdit s takovym autem třebas za 7litru / 100km je famozní... v tomhle žeru 1.9TDi s jejich pšti litrama. Ale mě se prostě líbí bmw... A samo že taky rád někdy ukazuju, co starý bmw dokáže...:))) Je supr mít auto, který když chci tak natrhne kdekoho, ale nedělá vír v nádrži při rozumný jízdě:) Ted mám 24td e30 a se spotřebou jsem na 7litrech. Ale e30 je malá (pro mě a mou trodinu) a začíná to být celkem dost obstarožní věc (chromák, který má dost matný lak - vyšisovaná červená...)
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od gyrous »

Dá se poznat když je na autě?
Jaké má chování za studena a za tepla?
Dá se vymazat? například dlouhodobým vytáhnutím baterky, či neopatrným resetem chyb?
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#24 Příspěvek od bmwfil »

gyrous píše:Dá se poznat když je na autě?
Jaké má chování za studena a za tepla?
Dá se vymazat? například dlouhodobým vytáhnutím baterky, či neopatrným resetem chyb?
Ano.
Normální jako auto předtím.
Ne, jedině přehráním softu.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#25 Příspěvek od tds »

lenoch píše:
tds píše:
lenoch píše: A poznal jsi nějak zvýšení výkonu? Čudí to víc? Má to menší spotřebu - o kolik?
nečudí, ńastavil jsem ještě vyšší plnící tlak na 1,25 a jede to úplně jinak než tds bez chipu je to fakt hlavně znát při nižších otáčkách.menší spotřebu nevím, nikdy jsem na spotřebu nejezdil t.j. dálnice min.160 a okresky jak se zadaří ale nikdy jsem neměl víc jak 9l teda jednou 9,2 když jsem letěl po dálnici asi 250 km pořád 180-220.vše měřeno plná nádrž ujeté km a zase plná, žádné od oka.jo zapoměl jsem dodat že už jsem na tom čipu najel ca.130.000km.jinak chip mám KERSCHER
Plnící tlak 1.25... to jako 1.25Baru? Jak jsi to měřil? To je prostě max plnící tlak turba, kdy už začne ta klapka omezovat a víc nedá? Ten plnej plnící tlak vyvine turbo cca od 1800ot/min?? Myslíš si, že na výrobci toho chipu taky dost záleží? Jj o to mi hlavně jde - větší krouťák odspoda...
Na plnící tlak mám tlakoměr který jsem napíchl na turbo,navíc mám diagnostiku která mi ukazuje LIVE DATA.ten maximální tlak vyvine turbo někde u 2800 ot.Těžko říct jestli záleží na výrobci chipu, ale já když do auta něco implementuji a navíc když jde o takovou věc tak chci mít kvalitu,přece jenom je to firma která se tunningem už nějaký pátek zabývá.Větší krouťák od spoda budeš zcela jistě mít.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#26 Příspěvek od tds »

dzonnek píše:Takže já mám najeto 260tis a je to TD prej je ten motor v dobrém stavu. Já tomu moc nerozumím nevím jak to poznat ale prej tlaky a tak jsou ok nekouří to a co já vím co ještě k tomu říci. Samozřejmě že s diesel motory mám již nějakou zkušenost a vím že nejdříve je potřeba piánkem prohřát motor a před vypnutím dochladit turbíčko..pak by to mělo jezdit a jezdit..ale určitě by to chtělo někoho kdo těm motorům rozumí aby se na to podíval asi i na diagnostice napích a zjistilo se co a jak a pak by se dalo uvažovat o chipu..ale jen na doporučení abych se přiznal z tohodle mám strach ale rozhodně bych se nezlobil kdyby tam bylo pod tou kapotou o nějakého toho poníka navíc. Ono to TD jich nemá na rozdávání.
Na diagnostice atd. moc nepoznáš o stavu motoru.pokud chceš chip u těchhle km tak doporučuji vyměnit rozvody nastavit čerpadlo a potom dát chip.přece jenom bude zaručený správný časování,statickej předvstřik.potom bych dál zvyšoval výkon motoru.v zásadě by to tomu motoru i při těchhle km nemělo ublížit.
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od dzonnek »

Na čerpadlo se chystam houpe to a to mi pije krev. Ne vzdy ale dělá to. Takže říkáš vyměnit i řetez udělat to čerpadlo a pak to chipnout. Ok kdyžtak bych se ozval bo te tipuji na člověka co se v tom vyzna podle příspěvků a do mikulova to mám kousek a zastavil bych se na odbornou radu:) Diky čao
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#28 Příspěvek od tds »

Klidně, můžem to napíchnout i na diag. a uvidíme co a jak.
tomascz2
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: pon 08.10.2007 00:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 1303

#29 Příspěvek od tomascz2 »

lenoch píše:
tomascz2 píše:přes 190 čudí, neznám nikoho kdo by čipoval a pak jezdil jak pos.... na spotřebu
Já sem rodinnej typ. Fascinuje mě myšlenka, snížit spotřebu byt jen o pulitr. Ono jezdit s takovym autem třebas za 7litru / 100km je famozní... v tomhle žeru 1.9TDi s jejich pšti litrama. Ale mě se prostě líbí bmw... A samo že taky rád někdy ukazuju, co starý bmw dokáže...:))) Je supr mít auto, který když chci tak natrhne kdekoho, ale nedělá vír v nádrži při rozumný jízdě:) Ted mám 24td e30 a se spotřebou jsem na 7litrech. Ale e30 je malá (pro mě a mou trodinu) a začíná to být celkem dost obstarožní věc (chromák, který má dost matný lak - vyšisovaná červená...)
chceš čipovat 24TD nebo 25TDS? S TDS se dá jezdit za 6,5 i bez čipu, pokud jsi rodiný typ a nechceš do toho cpát peníze tak bych se na čip vy..... . TDS má v "základu" přes 100kW, trochu solidní motor to přetlečí přes 200 a to kdejaká ochcávka taky neumí. Korunky si schovej na akce typu čerpadlo ....
Co se týká životnosti. Čipuješ v podstatě celý auto, výšší výkon se projeví na všem motor, spojka, převodovka, přes kardan po brzdy
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro
Klubové ID: 715

#30 Příspěvek od dell »

Já osobně čip doporučuji. Mám 318tds a od začátku koupě jsem nebyl spokojen s tím jak auto jezdilo. Rozhodl jsem se bez většího prověření dát čip protože motor olej nežere, nekouří jeví ce celkem v pohodě. Auto má najeto cca. 270000km. Po čipu jsem byl velice překvapen co to může s autem udělat, hlavně kroutící moment, to je bomba. Tam kde mě to zařazená rychlost už nebrala, teď v pohodě bez podřazení zrychluji. Spotřeba je 5,8L v městě a dálka 5,2L.
Odpovědět