Plnící tlak 1.25... to jako 1.25Baru? Jak jsi to měřil? To je prostě max plnící tlak turba, kdy už začne ta klapka omezovat a víc nedá? Ten plnej plnící tlak vyvine turbo cca od 1800ot/min?? Myslíš si, že na výrobci toho chipu taky dost záleží? Jj o to mi hlavně jde - větší krouťák odspoda...tds píše:nečudí, ńastavil jsem ještě vyšší plnící tlak na 1,25 a jede to úplně jinak než tds bez chipu je to fakt hlavně znát při nižších otáčkách.menší spotřebu nevím, nikdy jsem na spotřebu nejezdil t.j. dálnice min.160 a okresky jak se zadaří ale nikdy jsem neměl víc jak 9l teda jednou 9,2 když jsem letěl po dálnici asi 250 km pořád 180-220.vše měřeno plná nádrž ujeté km a zase plná, žádné od oka.jo zapoměl jsem dodat že už jsem na tom čipu najel ca.130.000km.jinak chip mám KERSCHERlenoch píše:A poznal jsi nějak zvýšení výkonu? Čudí to víc? Má to menší spotřebu - o kolik?tds píše:buď rád že tě to stojí 6. já dal před 5 lety 15.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Chip do e34 525TDS
Já sem rodinnej typ. Fascinuje mě myšlenka, snížit spotřebu byt jen o pulitr. Ono jezdit s takovym autem třebas za 7litru / 100km je famozní... v tomhle žeru 1.9TDi s jejich pšti litrama. Ale mě se prostě líbí bmw... A samo že taky rád někdy ukazuju, co starý bmw dokáže...tomascz2 píše:přes 190 čudí, neznám nikoho kdo by čipoval a pak jezdil jak pos.... na spotřebu

Na plnící tlak mám tlakoměr který jsem napíchl na turbo,navíc mám diagnostiku která mi ukazuje LIVE DATA.ten maximální tlak vyvine turbo někde u 2800 ot.Těžko říct jestli záleží na výrobci chipu, ale já když do auta něco implementuji a navíc když jde o takovou věc tak chci mít kvalitu,přece jenom je to firma která se tunningem už nějaký pátek zabývá.Větší krouťák od spoda budeš zcela jistě mít.lenoch píše:Plnící tlak 1.25... to jako 1.25Baru? Jak jsi to měřil? To je prostě max plnící tlak turba, kdy už začne ta klapka omezovat a víc nedá? Ten plnej plnící tlak vyvine turbo cca od 1800ot/min?? Myslíš si, že na výrobci toho chipu taky dost záleží? Jj o to mi hlavně jde - větší krouťák odspoda...tds píše:nečudí, ńastavil jsem ještě vyšší plnící tlak na 1,25 a jede to úplně jinak než tds bez chipu je to fakt hlavně znát při nižších otáčkách.menší spotřebu nevím, nikdy jsem na spotřebu nejezdil t.j. dálnice min.160 a okresky jak se zadaří ale nikdy jsem neměl víc jak 9l teda jednou 9,2 když jsem letěl po dálnici asi 250 km pořád 180-220.vše měřeno plná nádrž ujeté km a zase plná, žádné od oka.jo zapoměl jsem dodat že už jsem na tom čipu najel ca.130.000km.jinak chip mám KERSCHERlenoch píše: A poznal jsi nějak zvýšení výkonu? Čudí to víc? Má to menší spotřebu - o kolik?
Na diagnostice atd. moc nepoznáš o stavu motoru.pokud chceš chip u těchhle km tak doporučuji vyměnit rozvody nastavit čerpadlo a potom dát chip.přece jenom bude zaručený správný časování,statickej předvstřik.potom bych dál zvyšoval výkon motoru.v zásadě by to tomu motoru i při těchhle km nemělo ublížit.dzonnek píše:Takže já mám najeto 260tis a je to TD prej je ten motor v dobrém stavu. Já tomu moc nerozumím nevím jak to poznat ale prej tlaky a tak jsou ok nekouří to a co já vím co ještě k tomu říci. Samozřejmě že s diesel motory mám již nějakou zkušenost a vím že nejdříve je potřeba piánkem prohřát motor a před vypnutím dochladit turbíčko..pak by to mělo jezdit a jezdit..ale určitě by to chtělo někoho kdo těm motorům rozumí aby se na to podíval asi i na diagnostice napích a zjistilo se co a jak a pak by se dalo uvažovat o chipu..ale jen na doporučení abych se přiznal z tohodle mám strach ale rozhodně bych se nezlobil kdyby tam bylo pod tou kapotou o nějakého toho poníka navíc. Ono to TD jich nemá na rozdávání.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 163
- Registrován: pon 08.10.2007 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 1303
chceš čipovat 24TD nebo 25TDS? S TDS se dá jezdit za 6,5 i bez čipu, pokud jsi rodiný typ a nechceš do toho cpát peníze tak bych se na čip vy..... . TDS má v "základu" přes 100kW, trochu solidní motor to přetlečí přes 200 a to kdejaká ochcávka taky neumí. Korunky si schovej na akce typu čerpadlo ....lenoch píše:Já sem rodinnej typ. Fascinuje mě myšlenka, snížit spotřebu byt jen o pulitr. Ono jezdit s takovym autem třebas za 7litru / 100km je famozní... v tomhle žeru 1.9TDi s jejich pšti litrama. Ale mě se prostě líbí bmw... A samo že taky rád někdy ukazuju, co starý bmw dokáže...tomascz2 píše:přes 190 čudí, neznám nikoho kdo by čipoval a pak jezdil jak pos.... na spotřebu)) Je supr mít auto, který když chci tak natrhne kdekoho, ale nedělá vír v nádrži při rozumný jízdě:) Ted mám 24td e30 a se spotřebou jsem na 7litrech. Ale e30 je malá (pro mě a mou trodinu) a začíná to být celkem dost obstarožní věc (chromák, který má dost matný lak - vyšisovaná červená...)
Co se týká životnosti. Čipuješ v podstatě celý auto, výšší výkon se projeví na všem motor, spojka, převodovka, přes kardan po brzdy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 368
- Registrován: ned 02.04.2006 00:00
- Bydliště: Stříbro
- Klubové ID: 715
Já osobně čip doporučuji. Mám 318tds a od začátku koupě jsem nebyl spokojen s tím jak auto jezdilo. Rozhodl jsem se bez většího prověření dát čip protože motor olej nežere, nekouří jeví ce celkem v pohodě. Auto má najeto cca. 270000km. Po čipu jsem byl velice překvapen co to může s autem udělat, hlavně kroutící moment, to je bomba. Tam kde mě to zařazená rychlost už nebrala, teď v pohodě bez podřazení zrychluji. Spotřeba je 5,8L v městě a dálka 5,2L.