Stránka 2 z 3

Napsal: úte 23.10.2007 18:20
od Bajzik
Mirahejny píše:
tds píše:však jsi psal že ti to po 5sec chcípne ne? ten ventil to asi nebude pokud máš doopravdy novou pumpu.v 1.řadě si nech udělat pořádně ten předvstřik potom můžeme dál laborovat.podle mě ale padá nafta a je vadný předvstřik toť vše.
Tak dnes jsem tomu dal korunu chtel jsem dojet do servisu a než jsem to nastartoval ta mi schořel startér :evil: tak mám o jednu závadu víc :D zítra budu mít vhotový startér tak budem laborovat , a ten předvstřik abi byl větší tak čerpadlem hnout k motoru?
Ty máš pech chlape, až ti půjde startér tak si vytoč ze vstřiku jeden ten přívod paliva od čerpadla a dívej se jestli jde nafta nebo ne.

Napsal: úte 23.10.2007 20:35
od tds
Mirahejny píše:
tds píše:však jsi psal že ti to po 5sec chcípne ne? ten ventil to asi nebude pokud máš doopravdy novou pumpu.v 1.řadě si nech udělat pořádně ten předvstřik potom můžeme dál laborovat.podle mě ale padá nafta a je vadný předvstřik toť vše.
Tak dnes jsem tomu dal korunu chtel jsem dojet do servisu a než jsem to nastartoval ta mi schořel startér :evil: tak mám o jednu závadu víc :D zítra budu mít vhotový startér tak budem laborovat , a ten předvstřik abi byl větší tak čerpadlem hnout k motoru?
neeeeeeee! ničím netoč!máš na to hodinky popř.diagnostiku????podle čeho to chceš nastavit? podle slunce??dej to servisu! jakýkoli bosch nebo nějakej kdo je na to vybaven. nemáš 1.000Kč na to aby jsi to dal do servisu?až budeš vědět že je to na 100% ok . tak budeme řešit další věci.zcela jistě ti padá nafta!máš bublinky na přívodu paliva do vstř.čerpadla?

Napsal: stř 24.10.2007 12:57
od gyrous
Tím pohybováním nic nezměníš, ta závada tam bude furt...


PS:Já to do servisu dal a ten "mechanik" mi to nastavoval přes drážkovací kotouč na klikovce, který se protáčel, díky prasklému klínku, naúčtoval si 3,5 a napsal, že to nejde seštelovat... :stupid:
O tom, že se to seřizuje pomocí středního šroubu asi neslyšel, nebo slyšel a jednoduše se na mě vy.... :roll:
Natáčí se to od motoru, ale musí se proměřovat má tam být přesně na setiny milinetru nastavení v tom vnitřku, a musíš mít tlakový měřák, který ukazuje setiny milimetru a když to nebude při dvojitém protočení podle parametru tak šibovat s čerpadlem dokud to nebude to pravé, štelování trvá asi tak celý den.

Napsal: stř 24.10.2007 13:36
od tds
gyrous píše:Tím pohybováním nic nezměníš, ta závada tam bude furt...


PS:Já to do servisu dal a ten "mechanik" mi to nastavoval přes drážkovací kotouč na klikovce, který se protáčel, díky prasklému klínku, naúčtoval si 3,5 a napsal, že to nejde seštelovat... :stupid:
O tom, že se to seřizuje pomocí středního šroubu asi neslyšel, nebo slyšel a jednoduše se na mě vy.... :roll:
Natáčí se to od motoru, ale musí se proměřovat má tam být přesně na setiny milinetru nastavení v tom vnitřku, a musíš mít tlakový měřák, který ukazuje setiny milimetru a když to nebude při dvojitém protočení podle parametru tak šibovat s čerpadlem dokud to nebude to pravé, štelování trvá asi tak celý den.
sorry ale nevím co to bylo za k...ta mechanika a k někomu takovému bych auto už nedal!nejspíš to dělal stroboskopem.asi si nevšiml že to není škodovka.
nastavení předvstřiku se dělá následujícím způsobem a je to vyřízeno max za 2 hod!
místo šroubku uprostřed vývodů ke vstřikům na čerpadle se našroubují hodinky motor se dá do HÚ a nastaví se danný parametr na hodinkách pootočením čerpadla.utáhne se to a hotovo.překontroluje, potom překontroluje na diagnostice hodnoty včetně udaje předvsřiku na volnoběh a je vymalováno. řekl bych zkušenej borec max.2hod!

Napsal: stř 24.10.2007 17:09
od Mirahejny
tds píše:
gyrous píše:Tím pohybováním nic nezměníš, ta závada tam bude furt...


PS:Já to do servisu dal a ten "mechanik" mi to nastavoval přes drážkovací kotouč na klikovce, který se protáčel, díky prasklému klínku, naúčtoval si 3,5 a napsal, že to nejde seštelovat... :stupid:
O tom, že se to seřizuje pomocí středního šroubu asi neslyšel, nebo slyšel a jednoduše se na mě vy.... :roll:
Natáčí se to od motoru, ale musí se proměřovat má tam být přesně na setiny milinetru nastavení v tom vnitřku, a musíš mít tlakový měřák, který ukazuje setiny milimetru a když to nebude při dvojitém protočení podle parametru tak šibovat s čerpadlem dokud to nebude to pravé, štelování trvá asi tak celý den.
sorry ale nevím co to bylo za k...ta mechanika a k někomu takovému bych auto už nedal!nejspíš to dělal stroboskopem.asi si nevšiml že to není škodovka.
nastavení předvstřiku se dělá následujícím způsobem a je to vyřízeno max za 2 hod!
místo šroubku uprostřed vývodů ke vstřikům na čerpadle se našroubují hodinky motor se dá do HÚ a nastaví se danný parametr na hodinkách pootočením čerpadla.utáhne se to a hotovo.překontroluje, potom překontroluje na diagnostice hodnoty včetně udaje předvsřiku na volnoběh a je vymalováno. řekl bych zkušenej borec max.2hod!
Tak zejtra jdeme na to prosimtě jaký jsou předepsané hodnoty na předvstřik na hodinky dík

Napsal: čtv 25.10.2007 07:04
od gyrous
Tak zejtra jdeme na to prosimtě jaký jsou předepsané hodnoty na předvstřik na hodinky dík[/quote]

0,7 plus mínus 0.02 setin. Mě se to povedlo o 0.03 a už to nejde víc posunout, mám to až na kraji, blbě startuje za tepla. :(

Napsal: čtv 25.10.2007 07:25
od tds
0,7 to není!! je to 0,95 +0,02.máš čep do setrváku na zajištění Hú? musí to být relativně přesná práce,pokud se na to necítíš raději to nedělej.hlavně dej vědět jak jsi dopadl!

Napsal: čtv 25.10.2007 10:52
od gyrous
No do háje, protože jsem se řídil postupem viz. níže.
(EDC 1.3.3. bohužel BMW je EDC 1.3.1. )
Pracovní postup: nastavte píst 1.válce přibližně do HÚ kompresního zdvihu. Demontujte odvzdušňovací šroub v rozdělovací hlavě vstřikovacího čerpadla a našroubujte místo něj nástavec s indikátorovými hodinkami. Hodinky předpružte (asi o 3mm) a zajistěte jejich polohu vůči nástavci. Otáčejte klikovým hřídelem pomalu proti směru otáčení motoru tak dlouho, až se ručička indikátorových hodinek přestane pohybovat. V tomto okamžiku nastavte ručičku indikátorových hodinek na nulu. Klikovým hřídelem otáčejte pomalu ve směru otáčení motoru, až se kryje značka HÚ na setrvačníku se značkou na bloku motoru. V této poloze odečtěte hodnotu počátku dodávky paliva: dovolená hodnota 0,65-0,75mm. Pokud naměřená hodnota leží v pásmu dovolených hodnot, není nastavení počátku dodávky potřebné. Pokud je nutné ho seřídit, povolí se šrouby uvevňující čerpadlo k motoru a přehozné matice vstřikovacích trubek. Provede se natočení čerpadla vůči bloku motoru v příslušném směru. Celý postup měření se zopakuje.

Napsal: čtv 25.10.2007 12:38
od tds
tak nějak to je, akorát hodnota je 0,95 +/-0,02 je lepší nastavit přesně 0,95 u nové pumpy v tvém případě

Napsal: čtv 25.10.2007 13:17
od LUBEC
mně v Bosch servisu řekli toto" zaleží v jakým stavu je motor, novej motor tak nastavit 0,95 a motor kterej má něco za sebou, vůle na řetezu na čerpadle a atd. tak malinko přidat. Ja osobně sem to nastavil na 1,1
a vše funguje jak má, možná o trochu líp startuje za tepla.
Od nastavení najeto 30.000km

Napsal: čtv 25.10.2007 15:24
od tds
LUBEC píše:mně v Bosch servisu řekli toto" zaleží v jakým stavu je motor, novej motor tak nastavit 0,95 a motor kterej má něco za sebou, vůle na řetezu na čerpadle a atd. tak malinko přidat. Ja osobně sem to nastavil na 1,1
a vše funguje jak má, možná o trochu líp startuje za tepla.
Od nastavení najeto 30.000km
1,1 už je hodně mimo, ale pokud to běží tak to vidím na hodně rozhozené rozvody buďto volné řetězy nebo špatně nastavené.popř.čerpadlo těsně před smrtí.

Napsal: čtv 25.10.2007 19:47
od LUBEC
1,1 už je hodně mimo, ale pokud to běží tak to vidím na hodně rozhozené rozvody buďto volné řetězy nebo špatně nastavené.popř.čerpadlo těsně před smrtí.[/quote]

no nevím, komplet rozvody sem dělal před 40000km a šteloval origo BMW
přípravkem. Čerpadlo se taky zdá jakštakš-teplé starty bez problému.
Když to nastavím přesně na 0,95 tak je to stejný jako když tam momentálně mám nastavený 1,1 jen to líp startuje teplý.
Tetka teplej start cca 1sekunda versus 3sekundy.
Nebo mám chromý hodinky kterejma to šteluju.

Napsal: pát 26.10.2007 06:37
od gyrous
Bohužel indikátorové hodinky taky nebyly místo toho se použila šuplera.
A proto to trvalo celý den, neustálé měření, jestli se pohne v tomto rozmezí. S tím přístrojem "hodinkami" by to bylo určitě raz dva. Ale vůbec nevím, kde takové hodiny sehnat. :wink:

Napsal: pát 26.10.2007 07:34
od tds
LUBEC píše:1,1 už je hodně mimo, ale pokud to běží tak to vidím na hodně rozhozené rozvody buďto volné řetězy nebo špatně nastavené.popř.čerpadlo těsně před smrtí.


no nevím, komplet rozvody sem dělal před 40000km a šteloval origo BMW
přípravkem. Čerpadlo se taky zdá jakštakš-teplé starty bez problému.
Když to nastavím přesně na 0,95 tak je to stejný jako když tam momentálně mám nastavený 1,1 jen to líp startuje teplý.
Tetka teplej start cca 1sekunda versus 3sekundy.
Nebo mám chromý hodinky kterejma to šteluju.[/quote]

zkoušel jsi to připojit na diagnostiku? jakej předvstřik ti hlásí řídící jednotka?

Napsal: pát 26.10.2007 16:12
od LUBEC
tds píše:zkoušel jsi to připojit na diagnostiku? jakej předvstřik ti hlásí řídící jednotka?
diagnostiku sem dělal na Mordu, ale netušil sem že mně ukáže hodnotu předvstřiku 8O , hned jak bude příležitost tak to projedu přes
diagnostiku. Su zvědav co napíše

Napsal: pát 26.10.2007 16:15
od LUBEC
gyrous píše:Bohužel indikátorové hodinky taky nebyly místo toho se použila šuplera.
A proto to trvalo celý den, neustálé měření, jestli se pohne v tomto rozmezí. S tím přístrojem "hodinkami" by to bylo určitě raz dva. Ale vůbec nevím, kde takové hodiny sehnat. :wink:
čoveče nevím jestli je šuplera vhodná, nevím to jistě ale šuplera měří jen desetiny a né setiny

Napsal: pát 26.10.2007 16:24
od Mirahejny
měl jsem v prdely ten elektromagnetický ventil na čerpadle ,předvstřik nastaven dle hodinek,diagnostika OK,ale výkon stále nic moc nepřipadá mi že to má 150ps+chip manželka mne zmlátí octávkou 66kw :(

Napsal: pát 26.10.2007 16:36
od LUBEC
Mirahejny píše:měl jsem v prdely ten elektromagnetický ventil na čerpadle ,předvstřik nastaven dle hodinek,diagnostika OK,ale výkon stále nic moc nepřipadá mi že to má 150ps+chip manželka mne zmlátí octávkou 66kw :(
skus to vohulit na volnoběh a mrkni jak ti to kouří, myslím tím barvu.
Jestli náhodou turbo nedělá pomale pápá

Napsal: pát 26.10.2007 17:36
od Mirahejny
LUBEC píše:
Mirahejny píše:měl jsem v prdely ten elektromagnetický ventil na čerpadle ,předvstřik nastaven dle hodinek,diagnostika OK,ale výkon stále nic moc nepřipadá mi že to má 150ps+chip manželka mne zmlátí octávkou 66kw :(
skus to vohulit na volnoběh a mrkni jak ti to kouří, myslím tím barvu.
Jestli náhodou turbo nedělá pomale pápá
kouří černě,jinak olej nemizí jezdím od výměny do výměny.

Napsal: ned 28.10.2007 16:52
od tds
Mirahejny píše:
LUBEC píše:
Mirahejny píše:měl jsem v prdely ten elektromagnetický ventil na čerpadle ,předvstřik nastaven dle hodinek,diagnostika OK,ale výkon stále nic moc nepřipadá mi že to má 150ps+chip manželka mne zmlátí octávkou 66kw :(
skus to vohulit na volnoběh a mrkni jak ti to kouří, myslím tím barvu.
Jestli náhodou turbo nedělá pomale pápá
kouří černě,jinak olej nemizí jezdím od výměny do výměny.
jakej máš plnící tloak turba? to čerpadlo jsi opravoval nebo dával na reklamaci?si říkal že máš nové ne?