Napsal: úte 26.03.2013 20:19
řešil bych to...zkontrolovat hladinu oleje a pokud je ho dost tak změřit tlak oleje při řazení....
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Něco podobnýho dělá občas i mně cca 1x za rok,stačí natankovat víc než 50% nádrže některým prémiovým benzínem.Mně byla doporučena Verva 100,zatím to pak vždy přestalo.antik píše:tak jsem se na jízdu a otáčkoměr dnes soustředil a otáčky se houpnou pouze když lehce akceluruju, skoro nešlapu na plyn, v rychlosti 90-100 (tachometrových).
Děje se tohle:
Když pomaleji zrychlím (nedupu to a nehoním do otáček) na 90-100, rychlostní stupeň je zařazený na 4, otáčky 2000-2100.
Pak se zhoupnou na 1800-1900 a pokud jedu po rovině a držím konstantní rychlost, tak automat přeřadí na 5 a klesnou na cca 1600-1750.
Jindy se to neděje.
tak tam problém nevidím, tankuju od plna do plna a sem tam to "propláchnu" V-powerem...Srandik32 píše: Něco podobnýho dělá občas i mně cca 1x za rok,stačí natankovat víc než 50% nádrže některým prémiovým benzínem.Mně byla doporučena Verva 100,zatím to pak vždy přestalo.
díky za info - takže je to normální? Je to tedy jakési opatření pro ekonomičtější jízdu?Honzek525 píše:To popisované houpání otáček, bych spíš tipoval na uzamknutí měniče, zámek měniče funguje na 4. a 5. stupeň, a právě v případě ustálené jízdy.
Pokud to houpe na lehkou nohu kolem 1800-1900 otáček, tak to je na 90% hydroměnič. dí se s tím jezdit i třeba rok, ale postupně to bude horší a horší a taky se uvolňujé do oleje v automatu hoblinky který pak můžou celej automat vysrat. Jsem před nějakou dobou taky měnil hydroměnič v http://www.KAPSH.cy a super, te´d to vůbec nedělá a řadí krásně. Tak to zvaž, jo a platil jsem 19500 bez dph, hydroměnič oleje a filtry,.Srandik32 píše:Něco podobnýho dělá občas i mně cca 1x za rok,stačí natankovat víc než 50% nádrže některým prémiovým benzínem.Mně byla doporučena Verva 100,zatím to pak vždy přestalo.antik píše:tak jsem se na jízdu a otáčkoměr dnes soustředil a otáčky se houpnou pouze když lehce akceluruju, skoro nešlapu na plyn, v rychlosti 90-100 (tachometrových).
Děje se tohle:
Když pomaleji zrychlím (nedupu to a nehoním do otáček) na 90-100, rychlostní stupeň je zařazený na 4, otáčky 2000-2100.
Pak se zhoupnou na 1800-1900 a pokud jedu po rovině a držím konstantní rychlost, tak automat přeřadí na 5 a klesnou na cca 1600-1750.
Jindy se to neděje.