Stránka 2 z 2

Napsal: sob 12.06.2010 14:21
od belch
DirtyHarry píše:
Najdi dobrej servis nebo zkus STK, těžko v tomhle případě na dálku radit. Jediné, co vím jistě, je to, že pouhou rukou nezjistíš nic - ty síly, které působí 1,5 tuny, rukou nenapodobíš ani vzdáleně.
Právě že když to o 1,5 tuny odlehčíš - zvedneš auto a sundáš kolo - tak ti ta pouhá ruka stačí :wink: . Nebo jak myslíš,že to dělaj v servisech? Ultrazvukem..?
Pajsrem. Po pistoli nejužitečnějším upgradem "pouhé ruky". :wink:

Napsal: sob 12.06.2010 16:02
od Kail
Asi takhle,taky jsem to řešil,pořád něco mlátilo,něolikrát jsem to měl na zvedáku a běhal okolo s pajcrama,byl jsem i na technický na těch plotnách,mlátil tam s tím snad 15minut a nic pořádně nenašel.Zkoušel jsem i něco měnit ale bez valného úspěchu.

Pak jsem se naštval,koupil celou nápravu novou a je po ťukání.Až když to bylo rozebraný začalo se ukazovat že tu je trošku vůle,tu je malinko a dohromady to prostě mlátí hodně.Ta náprava je poměrně složitá,už jen na řízení je 6 čepů a stačí když má každej minimální vůle a ve volantu už je to znát dost...

Doporučuju udělat komplet - to auto je pak uplně jiný,jako nový...A nebo se na to vykašlat uplně,protože budete jen vyhazovat peníze a nakonec stejně vyměníte všechno.

Napsal: sob 12.06.2010 16:04
od belch
Kaile, ty ses mi vždycky líbil, a to nejsem buzna. :lol:

Má pravdu, chlapi.

Napsal: sob 12.06.2010 16:39
od Kail
Jo pravdu mám,ale stejně si na to musí každej přijít sám.
Mně to taky někdo říkal ať udělám rovnou celou nápravu,jenže mně se to zdálo jako moc peněz,a co kdyby tam bylo nějaký rameno v pořádku :lol: .Nebylo...

Napsal: sob 12.06.2010 16:40
od belch
Same here.

Napsal: sob 12.06.2010 19:20
od 4am
mě to mlátí volantem jen v zatáčkách na nerovnostech to by mohlo být čím?
díky

Napsal: sob 12.06.2010 19:23
od MattyX
4am píše:mě to mlátí volantem jen v zatáčkách na nerovnostech to by mohlo být čím?
díky
tlumice predni :?: ;)

Napsal: sob 12.06.2010 20:38
od DirtyHarry
Doporučuju udělat komplet - to auto je pak uplně jiný,jako nový
A co se vysrat na celý nápravy a vyměnit auto komplet... :lol:

Napsal: sob 12.06.2010 22:56
od Vasek70
No, já jsem tohle teďka řešil na své e39 - při nájezdu na hranu (frézování atp) mi to kleplo do řízení, ve vyšší rychlosti (cca 120) mi to při zatáčení občas zavibrovalo do volantu a při intenzivnějším brzdění mi vibroval volant (při přibrzďování či intenzivním brzdění nic).
Tak jsem koupil celou sadu ramen s tím, že ty vibrace prý budou kotouče. To se mi ale nezdálo, bo jsou předloni nové. Tak jsme to vzali na STK, zalomcovali s tím a kluci vyměnili "horní" ramena s tím, že vše ostatní je OK. Tak klepnutí při nájezdu na hranu zmizelo (včetně vibrací při brzdění), ale vibrace při zatáčení nikoli. Takže následovala ještě jednou STK a lomcování v rejdu! No a čepy "spodních" ramen byly nějak blbě "dojebaný", že napřímo nic, ale při zatočení kolama tam byla vůle.
Takže dneska je náprava jako nová, jen se mi při cca 130 trošku chvěje volant, což kluci říkali, že je vyvážením kol. To se dá jednoduše zistit přehozením zadních na předek a uvidíme. Takže až se mi do toho bude jedou chtít, zkusím to, abych měl klid...

Napsal: úte 10.08.2010 15:08
od Ji-rka
zítra jdu měnit spodní ramena....tak jsme zvědavej :-))

četl jsme že prý se musí dotahovat v zátěži.čili vyměnim rameno a z díry to dotáhnu????u silentbloku??u tlumiče to můžu dotáhnout hned???

kdo ví a´t poradí,někdo mě strašil s tim,že si kdyžtak urvu SB.

Napsal: úte 10.08.2010 18:32
od bmw4ever
Zajeďte si na STK a´t vám tam proklepou nápravu, dejte jim dvě kilča a hned uvidíte

Napsal: stř 11.08.2010 22:48
od Ji-rka
...

Napsal: čtv 12.08.2010 09:59
od Kail
bmw4ever píše:Zajeďte si na STK a´t vám tam proklepou nápravu, dejte jim dvě kilča a hned uvidíte
Viz můj přízpěvek na předchozí straně...