Stránka 2 z 2
Napsal: úte 24.07.2007 16:28
od Maxiczech
Mno tak nemáš katal v háji a normálně to pálí jak má. Kdybys neprošel emisema, mohl by být katal death, bo některé z čidel bo některá z lambd. Tak co řešíš?

Napsal: úte 24.07.2007 20:55
od Marten
Mám sice vše v pořádku (asi), ale auto pořád nejede.. Tak už nevím co mám dělat..
Ještě vyzkouším zhodit výfuk a projet to. Jedině tak zjistím, jestli je to opravdu katem nebo ne.
Jestli ještě někoho napadá něco věcného tak ať mi to sem napíše.

Napsal: stř 25.07.2007 07:21
od Maxiczech
Svíčky, shit benzin! Tankuju pravidelně u Jetky natural 98 předepsaný výrobcem. Když jsem se vracel ze Slovenska, bral jsem u Shellky benál a neměli 98. Tak jsem vzal 95 V_Power a jel znaltelně lépe, než 98 od Jetky. A to na reklamy nedávám, ale to auto, jakoby bylo o 500 kg lehčí. Krásně šlo za plynem. Fakt rozdíl jako prase. Kdyžtak ještě vyměň palivový filtr se vzduchovym. Nechápu, že ti nejsou v Baworu schopni poradit..

Napsal: stř 25.07.2007 12:33
od Demostenes
Marten píše:Mám sice vše v pořádku (asi), ale auto pořád nejede.. Tak už nevím co mám dělat..
Ještě vyzkouším zhodit výfuk a projet to. Jedině tak zjistím, jestli je to opravdu katem nebo ne.
Jestli ještě někoho napadá něco věcného tak ať mi to sem napíše.

No, pokud shodis vyfuk, tak bych take necekal extra tah. S delkou vyfukoveho potrubi se pocita pri navrhu motoru.....
Napsal: stř 25.07.2007 13:32
od Marten
Hmm, s tím sundáním výfuku mě to taky napadlo... nehledě na to, že se odpojí i lambda.
V tom případě už teda nevím co dál...
Filtry jsem měnil minulý týden...
Napsal: stř 25.07.2007 13:37
od miculash
cerpadlo? neco v motoru? spojka? kardan? povoleny lanko od plynu? uz fakt nevim

Napsal: stř 25.07.2007 13:55
od Marten
To miculash: A jak tobě zjistili, že je to KATem? Já ještě příští týden nechám zhodit výfuk a projet to. Ty už to máš teda opravený nebo jak to budeš řešit?
Napsal: stř 25.07.2007 13:59
od miculash
Marten píše:To miculash: A jak tobě zjistili, že je to KATem? Já ještě příští týden nechám zhodit výfuk a projet to. Ty už to máš teda opravený nebo jak to budeš řešit?
prijel jsem tam, rekl ze to netahne a pak mi jen volali ze mam kat v pr...
no a resit to budu, bohuzel tak, ze jim dam 6000 za rozriznuti a vysypani a zpetne navareni, a pak sezenu nejaky bosal uni kat za 4k a dam ho tam

Napsal: stř 25.07.2007 14:04
od Marten
A jak se to projevovalo krom toho že to netáhlo? Rezonovalo to? Tah se změnil náhle nebo se začal ztrácet postupně?? Kolik to má najeto? Nemá to náhodou dva KATy vedle sebe?
Napsal: stř 25.07.2007 14:07
od Marten
Už to vidím... má to jen jeden KAT..
Napsal: stř 25.07.2007 14:09
od miculash
me to jakoby chrochtalo, a rezonovalo, najeto to ma 148tkm, a netahlo to pri zahratem motoru, za studena, tu chvili to bylo ok
Napsal: stř 25.07.2007 14:13
od Marten
Hmm, tak to budu mít asi opravdu tím KATem, zastudena je to lepší a trochu si to taky zachrochtá, ale nerezonuje to.. Asi tam dám něco od Bosalu jak píše Hanz... Snad to bude tím..
Kdy to budeš mít v hotový?
Napsal: stř 25.07.2007 14:15
od miculash
Marten píše:Hmm, tak to budu mít asi opravdu tím KATem, zastudena je to lepší a trochu si to taky zachrochtá, ale nerezonuje to.. Asi tam dám něco od Bosalu jak píše Hanz... Snad to bude tím..
Kdy to budeš mít v hotový?
rekl jsem jim at maknou, ze to chci do patku, tak doufam, ze zitra to bude

Napsal: stř 25.07.2007 14:19
od Marten
Tak potom dej vědět jak ti to jede, hlavně by mě zajímalo jakej to bude mít zvuk...

Napsal: stř 25.07.2007 17:21
od miloshm
Jednou mě auto taky moc nechtělo jet a bylo to shrnutým koberečkem pod plynovým pedálem a pak nešlo dát víc než půl plynu

. Ale na takovou prkotinu ses už určitě díval...
Napsal: pon 13.08.2007 07:31
od ras11
Na mojej 528 predtym som mal problem s cidlami, ale bolo to nieco ine ako mas ty - 528 ma jedno cidlo polohy na kluke a druhe cidlo hore pri vackach. Ja som mal jedno z nich zle (tusim na kluke) a auto nestartovalo na brnknutie ale az po par sekundach tocenia starterom - motor nemal signal z jedneho tak chvilu skumal impulzy a palil podla druheho cidla, ale pozor , zavadu oboch cidiel odhalila aj bezna diagnostika Bosch KTS...
Takze ak ti oni nic nenasli, treba hladat inde, skus pozriet aj palivovy filter ci nieje zabity bordelom, zmerat tlak paliva v systeme, skontrolovat ten kat, pripadne na diagnostike sledovat hodnoty vahy vzduchu, ci su v rozmedzi...
Napsal: pon 13.08.2007 07:33
od ras11
Este taka vec, to jedno cidlo ked bolo zle, videl som to hlavne pri startovani auta, vykon to skutocne ovplyvnilo ale len mierne, bolo to absolutne pouzitelne, moj tip tak okolo -20% maximalne dole...
Napsal: pon 13.08.2007 11:01
od Marten
Všechno výše popsané už jsem zkoušel: nové čidlo, nové filtry, kat., váha chodí dobře (dokonce jsem zkoušel i z jiného auta), 2x diagnostika a vše bylo OK.
Ještě vyzkouším tlak paliva.. To jsem ještě neměřil...
Napsal: pon 09.08.2010 00:34
od Kkozi
Mam ted taky takovej pocit, ze mi to min tahne. Mam teda spatny cidlo vyfukovych ventilu,tak uvidime,jestli to zabere. Zejtra s tim jdu do servisu, budou mi jeste menit olej,filtry atd. Tak to treba pomuze, ale kdyz ne, tak se rad dozvim, jak to vyresis.
Auto mi jede jinak v pohode, startuje tak za vterinu,vterinu a pul. Jede, drzi otacky, ale nekdy dam treba plnej plyn a auto nejde do otacek, a kdyz uz,tak desne pomalu.Treba zrychleni na dalnici ze stovky na 130 je silene pomaly, i s plynem na podlaze.
jeste jenom jeden takovej dotazek OT: mam furt pocit, ze na miste ridice je slyset takovej svistivej zvuk od motoru, ne ze by to bylo extra hlucny, ale zni to jak kdyby byl pustenej vetrak. Je to hlasity podle toho jak toci motor. Z mista spolujezdce to neslysim. A aerodynamickej hluk to neni, dela to i v padesatce treba. Pravda, nemam v aute predni koberecky, muze to byt tim?
Diky.
Napsal: pon 09.08.2010 17:18
od Marten
Ale ty už máš Double Vanos že??