530d dava aj 0-100 za 8s , tak to by si citit mal ...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 530d - rady
-
Peter
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 12.09.2006 00:00
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Ten pán Novosedlík je fakt trieda, vie poradiť ked som mal problemy s WEBASTOM, len tie opravy sú dosť drahé, mal som poškodenú riadiacu jednotku v ňom, smola je že originál diel sa vraj zohnať do toho nedá, tak tam dávajú nejakú svoju elektroniku ku ktorej musí isť potom aj ovládanie druhé (časovač do auta,neovladalo by sa to už cez MID) a vynde to na dosť penez, náratal mi to cez 11000,-, tak som radšej zohnal komplet druhé z búračky za 7000 a je to všetko ako má byť.Bruno75 píše: Domontovanie dialkoveho ovladania ma v BA (u Novosedlika: http://www.novosedlik.sk) stalo cca 14.500 SKK, inak cele pridavne kurenie stoji cez 30 k.
-
Peter
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 12.09.2006 00:00
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Mne tiež tak asi zaberá od 2000-2200ot., na diagnostike mi vyhodilo vadný regulátor plniaceho tlaku, auto išlo tak šklbane od tých 2000, včera som ho vymenil a ten nárast sily od tých otáčok je už pekne plynulý.Xader píše:V Passate je citit nastup turba skor, ale potom aj skor konci, ale pri 530d mi turbo zacne pracovat prd 2000ot. a konci az pri cervenom ... VW k cervenemu nikdy netahas - to mu uz dochadza "dych"
530d dava aj 0-100 za 8s , tak to by si citit mal ...
Ale jedna vec ma zaujíma, prečo ked ODPOJÍM VÁHU VZDUCHU tak cca od už 1700ot. cítiť ten nárast sily brutálne, na jednotke kolesá prehrabujú(gumy 225-ky), ukazovatel aktuálnej spotreby sa vyšvihne hned cez 20L(so zapojenou váhou je ten ukazovatel taký lenivejší pri zošliapnutí plynu), z výfuku samozrejme zadymí, ale auto ide o podstatne lepšie ako s váhou. A pri normálnej jazde tá spotreba ani vyššia nie je.
Máte niekto podob.skúsenosti alebo tam mám dačo ešte zle, vadnú váhu diagnostika nevyhodila, skúsil som tam dať aj druhú a ide rovnako.
-
Fazeey
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned 04.12.2005 01:00
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
dneska jsem zkusil odpojit tu váhu vzduchu, protože jsem to tady už několikrát čet, auto mam chipnutý a po odpojení váhy vzduchu je zátah plynulejší (to bude tou váhou) ale zrychluje to podstatně hůř, plnící tlak stoupá mnohem pomaleji (nehodí ani 1.6 baru boost špičku) a je asi o 0.2 baru nižší .. každopádně je to pěkně línýPeter píše:Mne tiež tak asi zaberá od 2000-2200ot., na diagnostike mi vyhodilo vadný regulátor plniaceho tlaku, auto išlo tak šklbane od tých 2000, včera som ho vymenil a ten nárast sily od tých otáčok je už pekne plynulý.Xader píše:V Passate je citit nastup turba skor, ale potom aj skor konci, ale pri 530d mi turbo zacne pracovat prd 2000ot. a konci az pri cervenom ... VW k cervenemu nikdy netahas - to mu uz dochadza "dych"
530d dava aj 0-100 za 8s , tak to by si citit mal ...
Ale jedna vec ma zaujíma, prečo ked ODPOJÍM VÁHU VZDUCHU tak cca od už 1700ot. cítiť ten nárast sily brutálne, na jednotke kolesá prehrabujú(gumy 225-ky), ukazovatel aktuálnej spotreby sa vyšvihne hned cez 20L(so zapojenou váhou je ten ukazovatel taký lenivejší pri zošliapnutí plynu), z výfuku samozrejme zadymí, ale auto ide o podstatne lepšie ako s váhou. A pri normálnej jazde tá spotreba ani vyššia nie je.
Máte niekto podob.skúsenosti alebo tam mám dačo ešte zle, vadnú váhu diagnostika nevyhodila, skúsil som tam dať aj druhú a ide rovnako.
Mas manual podla toho co pises , ze ?Peter píše:Mne tiež tak asi zaberá od 2000-2200ot., na diagnostike mi vyhodilo vadný regulátor plniaceho tlaku, auto išlo tak šklbane od tých 2000, včera som ho vymenil a ten nárast sily od tých otáčok je už pekne plynulý.Xader píše:V Passate je citit nastup turba skor, ale potom aj skor konci, ale pri 530d mi turbo zacne pracovat prd 2000ot. a konci az pri cervenom ... VW k cervenemu nikdy netahas - to mu uz dochadza "dych"
530d dava aj 0-100 za 8s , tak to by si citit mal ...
Ale jedna vec ma zaujíma, prečo ked ODPOJÍM VÁHU VZDUCHU tak cca od už 1700ot. cítiť ten nárast sily brutálne, na jednotke kolesá prehrabujú(gumy 225-ky), ukazovatel aktuálnej spotreby sa vyšvihne hned cez 20L(so zapojenou váhou je ten ukazovatel taký lenivejší pri zošliapnutí plynu), z výfuku samozrejme zadymí, ale auto ide o podstatne lepšie ako s váhou. A pri normálnej jazde tá spotreba ani vyššia nie je.
Máte niekto podob.skúsenosti alebo tam mám dačo ešte zle, vadnú váhu diagnostika nevyhodila, skúsil som tam dať aj druhú a ide rovnako.
Co sme mali aj mame passata TDI , tak ten je podstatne "tvrdsi" a hrozne zle odhlucneny - oproti BMW ...
-
Peter
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 12.09.2006 00:00
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
skús , musíš dať na motore dolu ten malý predný kryt obr. č.1Xader píše:Kde / ako odpojim tu vahu ? aby som vyskusal ...Peter píše:manual, o tú gumovačku ani nejde, ide o to že bez váhy je to úplne živé, aj na neutrály ked zošliapnem plyn tak to len tak vyskočí do otáčok, ale pri zapojenej váhe je to také lenivejšie
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=55
a tam ju uvidíš,na výstupe zo vzduchového filtra, stačí ked vytiahneš konektor z nej
daj vedieť...
