Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW 530d - rady

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Xader
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pát 16.03.2007 01:00
Bydliště: SVK- Bratislava

#21 Příspěvek od Xader »

V Passate je citit nastup turba skor, ale potom aj skor konci, ale pri 530d mi turbo zacne pracovat prd 2000ot. a konci az pri cervenom ... VW k cervenemu nikdy netahas - to mu uz dochadza "dych" :?
530d dava aj 0-100 za 8s , tak to by si citit mal ... :wink:
Peter
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 12.09.2006 00:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Peter »

Bruno75 píše: Domontovanie dialkoveho ovladania ma v BA (u Novosedlika: http://www.novosedlik.sk) stalo cca 14.500 SKK, inak cele pridavne kurenie stoji cez 30 k.
Ten pán Novosedlík je fakt trieda, vie poradiť ked som mal problemy s WEBASTOM, len tie opravy sú dosť drahé, mal som poškodenú riadiacu jednotku v ňom, smola je že originál diel sa vraj zohnať do toho nedá, tak tam dávajú nejakú svoju elektroniku ku ktorej musí isť potom aj ovládanie druhé (časovač do auta,neovladalo by sa to už cez MID) a vynde to na dosť penez, náratal mi to cez 11000,-, tak som radšej zohnal komplet druhé z búračky za 7000 a je to všetko ako má byť.
Peter
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 12.09.2006 00:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Peter »

Xader píše:V Passate je citit nastup turba skor, ale potom aj skor konci, ale pri 530d mi turbo zacne pracovat prd 2000ot. a konci az pri cervenom ... VW k cervenemu nikdy netahas - to mu uz dochadza "dych" :?
530d dava aj 0-100 za 8s , tak to by si citit mal ... :wink:
Mne tiež tak asi zaberá od 2000-2200ot., na diagnostike mi vyhodilo vadný regulátor plniaceho tlaku, auto išlo tak šklbane od tých 2000, včera som ho vymenil a ten nárast sily od tých otáčok je už pekne plynulý.

Ale jedna vec ma zaujíma, prečo ked ODPOJÍM VÁHU VZDUCHU tak cca od už 1700ot. cítiť ten nárast sily brutálne, na jednotke kolesá prehrabujú(gumy 225-ky), ukazovatel aktuálnej spotreby sa vyšvihne hned cez 20L(so zapojenou váhou je ten ukazovatel taký lenivejší pri zošliapnutí plynu), z výfuku samozrejme zadymí, ale auto ide o podstatne lepšie ako s váhou. A pri normálnej jazde tá spotreba ani vyššia nie je.
Máte niekto podob.skúsenosti alebo tam mám dačo ešte zle, vadnú váhu diagnostika nevyhodila, skúsil som tam dať aj druhú a ide rovnako.
Fazeey
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: ned 04.12.2005 01:00
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Fazeey »

Peter píše:
Xader píše:V Passate je citit nastup turba skor, ale potom aj skor konci, ale pri 530d mi turbo zacne pracovat prd 2000ot. a konci az pri cervenom ... VW k cervenemu nikdy netahas - to mu uz dochadza "dych" :?
530d dava aj 0-100 za 8s , tak to by si citit mal ... :wink:
Mne tiež tak asi zaberá od 2000-2200ot., na diagnostike mi vyhodilo vadný regulátor plniaceho tlaku, auto išlo tak šklbane od tých 2000, včera som ho vymenil a ten nárast sily od tých otáčok je už pekne plynulý.

Ale jedna vec ma zaujíma, prečo ked ODPOJÍM VÁHU VZDUCHU tak cca od už 1700ot. cítiť ten nárast sily brutálne, na jednotke kolesá prehrabujú(gumy 225-ky), ukazovatel aktuálnej spotreby sa vyšvihne hned cez 20L(so zapojenou váhou je ten ukazovatel taký lenivejší pri zošliapnutí plynu), z výfuku samozrejme zadymí, ale auto ide o podstatne lepšie ako s váhou. A pri normálnej jazde tá spotreba ani vyššia nie je.
Máte niekto podob.skúsenosti alebo tam mám dačo ešte zle, vadnú váhu diagnostika nevyhodila, skúsil som tam dať aj druhú a ide rovnako.
dneska jsem zkusil odpojit tu váhu vzduchu, protože jsem to tady už několikrát čet, auto mam chipnutý a po odpojení váhy vzduchu je zátah plynulejší (to bude tou váhou) ale zrychluje to podstatně hůř, plnící tlak stoupá mnohem pomaleji (nehodí ani 1.6 baru boost špičku) a je asi o 0.2 baru nižší .. každopádně je to pěkně líný
Xader
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pát 16.03.2007 01:00
Bydliště: SVK- Bratislava

#25 Příspěvek od Xader »

Peter píše:
Xader píše:V Passate je citit nastup turba skor, ale potom aj skor konci, ale pri 530d mi turbo zacne pracovat prd 2000ot. a konci az pri cervenom ... VW k cervenemu nikdy netahas - to mu uz dochadza "dych" :?
530d dava aj 0-100 za 8s , tak to by si citit mal ... :wink:
Mne tiež tak asi zaberá od 2000-2200ot., na diagnostike mi vyhodilo vadný regulátor plniaceho tlaku, auto išlo tak šklbane od tých 2000, včera som ho vymenil a ten nárast sily od tých otáčok je už pekne plynulý.

Ale jedna vec ma zaujíma, prečo ked ODPOJÍM VÁHU VZDUCHU tak cca od už 1700ot. cítiť ten nárast sily brutálne, na jednotke kolesá prehrabujú(gumy 225-ky), ukazovatel aktuálnej spotreby sa vyšvihne hned cez 20L(so zapojenou váhou je ten ukazovatel taký lenivejší pri zošliapnutí plynu), z výfuku samozrejme zadymí, ale auto ide o podstatne lepšie ako s váhou. A pri normálnej jazde tá spotreba ani vyššia nie je.
Máte niekto podob.skúsenosti alebo tam mám dačo ešte zle, vadnú váhu diagnostika nevyhodila, skúsil som tam dať aj druhú a ide rovnako.
Mas manual podla toho co pises , ze ? :wink: ja tiez. Vzadu mam pneu 255 a nemam problem celu jednotku hrabat a pri dvojke prehrabnem znovu a uz idem... :) tak toto som nikdy neriesil.
Co sme mali aj mame passata TDI , tak ten je podstatne "tvrdsi" a hrozne zle odhlucneny - oproti BMW ...
Peter
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 12.09.2006 00:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Peter »

manual, o tú gumovačku ani nejde, ide o to že bez váhy je to úplne živé, aj na neutrály ked zošliapnem plyn tak to len tak vyskočí do otáčok, ale pri zapojenej váhe je to také lenivejšie :?
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#27 Příspěvek od airbone »

tak to bude asi vaha v cajchu, nie? treba vymenit vahu
Peter
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 12.09.2006 00:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Peter »

Peter píše: ...vadnú váhu diagnostika nevyhodila, skúsil som tam dať aj druhú a ide rovnako.
Xader
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pát 16.03.2007 01:00
Bydliště: SVK- Bratislava

#29 Příspěvek od Xader »

Peter píše:manual, o tú gumovačku ani nejde, ide o to že bez váhy je to úplne živé, aj na neutrály ked zošliapnem plyn tak to len tak vyskočí do otáčok, ale pri zapojenej váhe je to také lenivejšie :?
Kde / ako odpojim tu vahu ? aby som vyskusal ... :)
Peter
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 12.09.2006 00:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Peter »

Xader píše:
Peter píše:manual, o tú gumovačku ani nejde, ide o to že bez váhy je to úplne živé, aj na neutrály ked zošliapnem plyn tak to len tak vyskočí do otáčok, ale pri zapojenej váhe je to také lenivejšie :?
Kde / ako odpojim tu vahu ? aby som vyskusal ... :)
skús , musíš dať na motore dolu ten malý predný kryt obr. č.1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=55
a tam ju uvidíš,na výstupe zo vzduchového filtra, stačí ked vytiahneš konektor z nej
daj vedieť... :lol:
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Klubové ID: 712
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Hyri »

pyco toto je iny chip tuning :lol:
Peter
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 12.09.2006 00:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Peter »

Hyri píše:pyco toto je iny chip tuning :lol:
:D skúsil si to?
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Klubové ID: 712
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Hyri »

Nebudem nic skusat. nahodou to vyhodi chybu,a mozem si ju ist dat vymazat.... jako ta poznamka patrila k tomu ze to je nejaka picovina...
Xader
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pát 16.03.2007 01:00
Bydliště: SVK- Bratislava

#34 Příspěvek od Xader »

Heh , dik ... mozno to niekedy skusim , ale nerad by som nieco potento... Som rad, ze som pojazdny a auto potrebujem kazdy den nech posluzi na to co ma :)
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Klubové ID: 712
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Hyri »

jj presne kolego..ja autom jazdim denne aspon 120 Km a nechcem z toho mad VW tdi kures z vyfuku sadze komin injection..... a kufor black pearl metalic.... :lol: :lol:
Xader
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pát 16.03.2007 01:00
Bydliště: SVK- Bratislava

#36 Příspěvek od Xader »

Hyri píše:jj presne kolego..ja autom jazdim denne aspon 120 Km a nechcem z toho mad VW tdi kures z vyfuku sadze komin injection..... a kufor black pearl metalic.... :lol: :lol:
S tymi KM sme na tom skoro rovnako :) a kazdy den bez auta je ako bez noh :D ked kupim este jedno BMW potom budem vymyslat somariny :lol:
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Klubové ID: 712
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Hyri »

JJ chcelo by to nejaku E30 samosvor trosku podvozok...vyhadzat von vsetku kokotiny a hura driftit..... na M3 si este pockam...... :lol:
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#38 Příspěvek od airbone »

Taaak chlapi, dnes som sa stal majitelom horeuvedenej kary!!! :D :D :D :banan:

Dik za vsetky rady, auto jazdi ako besne!!!! Zajtra ustedrim par fotiek

530d rulez...
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Klubové ID: 712
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Hyri »

Supeer , tak nech sluziii
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#40 Příspěvek od airbone »

Tak vam hned nasmerujem jednu otazocku, rucna brzda takmer nebrzdi, kde sa to steluje??? Dufam ze s tym nemusim ist priamo do servisu BMW...... Da sa to spravit na zdvihaciku a pekne jednoducho? (530d 2002)
Odpovědět