V Passate je citit nastup turba skor, ale potom aj skor konci, ale pri 530d mi turbo zacne pracovat prd 2000ot. a konci az pri cervenom ... VW k cervenemu nikdy netahas - to mu uz dochadza "dych"
530d dava aj 0-100 za 8s , tak to by si citit mal ...
Bruno75 píše: Domontovanie dialkoveho ovladania ma v BA (u Novosedlika: http://www.novosedlik.sk) stalo cca 14.500 SKK, inak cele pridavne kurenie stoji cez 30 k.
Ten pán Novosedlík je fakt trieda, vie poradiť ked som mal problemy s WEBASTOM, len tie opravy sú dosť drahé, mal som poškodenú riadiacu jednotku v ňom, smola je že originál diel sa vraj zohnať do toho nedá, tak tam dávajú nejakú svoju elektroniku ku ktorej musí isť potom aj ovládanie druhé (časovač do auta,neovladalo by sa to už cez MID) a vynde to na dosť penez, náratal mi to cez 11000,-, tak som radšej zohnal komplet druhé z búračky za 7000 a je to všetko ako má byť.
Xader píše:V Passate je citit nastup turba skor, ale potom aj skor konci, ale pri 530d mi turbo zacne pracovat prd 2000ot. a konci az pri cervenom ... VW k cervenemu nikdy netahas - to mu uz dochadza "dych"
530d dava aj 0-100 za 8s , tak to by si citit mal ...
Mne tiež tak asi zaberá od 2000-2200ot., na diagnostike mi vyhodilo vadný regulátor plniaceho tlaku, auto išlo tak šklbane od tých 2000, včera som ho vymenil a ten nárast sily od tých otáčok je už pekne plynulý.
Ale jedna vec ma zaujíma, prečo ked ODPOJÍM VÁHU VZDUCHU tak cca od už 1700ot. cítiť ten nárast sily brutálne, na jednotke kolesá prehrabujú(gumy 225-ky), ukazovatel aktuálnej spotreby sa vyšvihne hned cez 20L(so zapojenou váhou je ten ukazovatel taký lenivejší pri zošliapnutí plynu), z výfuku samozrejme zadymí, ale auto ide o podstatne lepšie ako s váhou. A pri normálnej jazde tá spotreba ani vyššia nie je.
Máte niekto podob.skúsenosti alebo tam mám dačo ešte zle, vadnú váhu diagnostika nevyhodila, skúsil som tam dať aj druhú a ide rovnako.
Xader píše:V Passate je citit nastup turba skor, ale potom aj skor konci, ale pri 530d mi turbo zacne pracovat prd 2000ot. a konci az pri cervenom ... VW k cervenemu nikdy netahas - to mu uz dochadza "dych"
530d dava aj 0-100 za 8s , tak to by si citit mal ...
Mne tiež tak asi zaberá od 2000-2200ot., na diagnostike mi vyhodilo vadný regulátor plniaceho tlaku, auto išlo tak šklbane od tých 2000, včera som ho vymenil a ten nárast sily od tých otáčok je už pekne plynulý.
Ale jedna vec ma zaujíma, prečo ked ODPOJÍM VÁHU VZDUCHU tak cca od už 1700ot. cítiť ten nárast sily brutálne, na jednotke kolesá prehrabujú(gumy 225-ky), ukazovatel aktuálnej spotreby sa vyšvihne hned cez 20L(so zapojenou váhou je ten ukazovatel taký lenivejší pri zošliapnutí plynu), z výfuku samozrejme zadymí, ale auto ide o podstatne lepšie ako s váhou. A pri normálnej jazde tá spotreba ani vyššia nie je.
Máte niekto podob.skúsenosti alebo tam mám dačo ešte zle, vadnú váhu diagnostika nevyhodila, skúsil som tam dať aj druhú a ide rovnako.
dneska jsem zkusil odpojit tu váhu vzduchu, protože jsem to tady už několikrát čet, auto mam chipnutý a po odpojení váhy vzduchu je zátah plynulejší (to bude tou váhou) ale zrychluje to podstatně hůř, plnící tlak stoupá mnohem pomaleji (nehodí ani 1.6 baru boost špičku) a je asi o 0.2 baru nižší .. každopádně je to pěkně líný
Xader píše:V Passate je citit nastup turba skor, ale potom aj skor konci, ale pri 530d mi turbo zacne pracovat prd 2000ot. a konci az pri cervenom ... VW k cervenemu nikdy netahas - to mu uz dochadza "dych"
530d dava aj 0-100 za 8s , tak to by si citit mal ...
Mne tiež tak asi zaberá od 2000-2200ot., na diagnostike mi vyhodilo vadný regulátor plniaceho tlaku, auto išlo tak šklbane od tých 2000, včera som ho vymenil a ten nárast sily od tých otáčok je už pekne plynulý.
Ale jedna vec ma zaujíma, prečo ked ODPOJÍM VÁHU VZDUCHU tak cca od už 1700ot. cítiť ten nárast sily brutálne, na jednotke kolesá prehrabujú(gumy 225-ky), ukazovatel aktuálnej spotreby sa vyšvihne hned cez 20L(so zapojenou váhou je ten ukazovatel taký lenivejší pri zošliapnutí plynu), z výfuku samozrejme zadymí, ale auto ide o podstatne lepšie ako s váhou. A pri normálnej jazde tá spotreba ani vyššia nie je.
Máte niekto podob.skúsenosti alebo tam mám dačo ešte zle, vadnú váhu diagnostika nevyhodila, skúsil som tam dať aj druhú a ide rovnako.
Mas manual podla toho co pises , ze ? ja tiez. Vzadu mam pneu 255 a nemam problem celu jednotku hrabat a pri dvojke prehrabnem znovu a uz idem... tak toto som nikdy neriesil.
Co sme mali aj mame passata TDI , tak ten je podstatne "tvrdsi" a hrozne zle odhlucneny - oproti BMW ...
manual, o tú gumovačku ani nejde, ide o to že bez váhy je to úplne živé, aj na neutrály ked zošliapnem plyn tak to len tak vyskočí do otáčok, ale pri zapojenej váhe je to také lenivejšie
Peter píše:manual, o tú gumovačku ani nejde, ide o to že bez váhy je to úplne živé, aj na neutrály ked zošliapnem plyn tak to len tak vyskočí do otáčok, ale pri zapojenej váhe je to také lenivejšie
Peter píše:manual, o tú gumovačku ani nejde, ide o to že bez váhy je to úplne živé, aj na neutrály ked zošliapnem plyn tak to len tak vyskočí do otáčok, ale pri zapojenej váhe je to také lenivejšie
Heh , dik ... mozno to niekedy skusim , ale nerad by som nieco potento... Som rad, ze som pojazdny a auto potrebujem kazdy den nech posluzi na to co ma
jj presne kolego..ja autom jazdim denne aspon 120 Km a nechcem z toho mad VW tdi kures z vyfuku sadze komin injection..... a kufor black pearl metalic....
Hyri píše:jj presne kolego..ja autom jazdim denne aspon 120 Km a nechcem z toho mad VW tdi kures z vyfuku sadze komin injection..... a kufor black pearl metalic....
S tymi KM sme na tom skoro rovnako a kazdy den bez auta je ako bez noh ked kupim este jedno BMW potom budem vymyslat somariny
Tak vam hned nasmerujem jednu otazocku, rucna brzda takmer nebrzdi, kde sa to steluje??? Dufam ze s tym nemusim ist priamo do servisu BMW...... Da sa to spravit na zdvihaciku a pekne jednoducho? (530d 2002)