Stránka 2 z 2

Napsal: pát 23.12.2011 19:51
od Misanek
No já jsem jednou ujel na baterku cestu z Brna do Mníšku pod Brdy, tzn. zhruba 2,5 hodiny - samozřejmě běželo jenom to nejnutnější. Vzhledem k tomu, že se mi to stalo v noci tak včetně světel. Jinak to zase na druhou stranu byla 100Ah a TDS, což sice takový odběr nemá, ale nebude to asi takový rozdíl oproti benzinu vzhledem k tomu, že tds už taky potřebuje napájet jednotky aby běžel. Jinak je pravda, že těsně před chípnutím se rozsvítí kontrolka abs, pak airbagu a nakonec auto klekne celé

Napsal: ned 22.01.2012 10:49
od phitr
Ahoj, mohu dostat také odbornou radu? Auto mám kazdý den v provozu, jezdím prevazne malé vzdalenosti. Vcera jsem dojel, zaparkoval a asi za dve hodiny prisel k autu, nastartoval a svitila mi kontrolka baterie - ale hned a plnou silou, zadne poblikávání. Zkusil jsem chcípnout a znovu nastartovat, ale nepomohlo. Spechal jsem domu, cca 10km a zacalo se mi vsechno ztmavovat, krome budíků. Radio, až přestalo hrát, stěrače pomalu,...
Dvakrat se mi po ceste stalo, že se asi nekde neco dotklo a nejednou se vsechno rozsvitilo jak ma. Kazdopadne jen na chvili.
Dojel jsem uz bez xenonu, rano jsem na to koukal, menil baterii, ale nic nepomohlo - kontrolka baterky svítí dál.
Poraďte prosím někdo. Dávám tomu naději tím, že se mi to 2x vrátilo během jízdy do normálu.

Napsal: ned 22.01.2012 11:32
od beny-maser
a měřil jsi dobíjení? to je asi to nejzákladnější! podle mě to budou sjeté uhlíky a na tu chvilku se ještě chytly, nebo je to celá regulace i s uhlíky.

Napsal: ned 22.01.2012 11:57
od phitr
No to jsem tu četl, ale druhá baterka není už dost silná na to, aby nastartovala, takže teď dobíjím tu 100Ah a uvidíme asi až večer. :(

Jinak jedná se o 530Da 99'

Napsal: pát 01.02.2013 13:14
od KamilAC
Přidávám se s dotazem. Jistě dostanu odpověť ypu UHLÍKY, REGULÁTOR.. ale můj problém tu konkrétně popsaný není.
Jak se teď oteplilo a začalo pršet, sednu do auta, nastartuju a kontrolka dobíjení nezhasla. Po vytočení motoru nad 3tis.otáček kontrolka zhasla a i když otáčky klesly, tak vše bylo OK.
Včera už při poklesu otáček pod 3tis.se kontrolka znovu rozsvítila.
Dnes už mi kontrolka zhasla až po ca.3800ot/min, ale po poklesu otáček opět svítí.

Podotýkám, že s tím už tři dny takhle jezdím, na ničem nepozoruji pokles napětí, i když kontrolka stále svítí. Baterie mi při nastartovaném motoru vykazuje 13,1V-13,3V. Takže alternátor asi stále dobíjí,ale nedostatečně.

Při jaké hodnotě nedostatečného dobíjení by se měla kontrolka rozsvítit?

Kontrolka dobíjení nikdy neproblikává. Prostě buď svítí nebo nesvítí.

Napsal: pát 01.02.2013 13:36
od Honzek525
Na e39 525TDS se mi kontrolka rozsvěcela při napětí pod 13,4 V, takže to že Ti svítí ale dobíjí, svědčí o tom, že dobíjí málo. Mě to dělalo něco podobné, pomohlo vypnout a znovu nastartovat motor, uhlíky jsem měl dobré, zřejmě regulátor byl špatný. Neřešil jsem, vždy když blikla kontrolka, zapl jsem na BC kontrolu napětí, chcípl, znovu nastartoval, když bylo vše dobré, už to celou cestu nic neudělalo, záhada.

Napsal: pát 01.02.2013 18:48
od Misanek
Začínající smrt stabilizačního diodového můstku. Může ti to takto jezdit a "fungovat" třeba ještě dalšího půl roku, nicméně jednou tě to z ničeho nic někde nechá (mně to definitivně umřelo většinou při větším vytočení do otáček). Takže bych doporučoval vyměnit tento můstek (m50, m51 a dále už to mají myslím v jednom bloku i s uhlíkama)