Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: pát 13.02.2015 06:50
				od koubik
				omlouvam se ale pridam se k tematu zacalo mi piskat z topeni 
https://drive.google.com/open?id=0B9qc- ... authuser=0
omlouvam se za kvalitu ahrano mobilem. frkvence toho piskani je 3kHz+ mam podezdreni na ventilator ale chci mit vetsi jistotu
 
			
					
				
				Napsal: pát 13.02.2015 15:03
				od wehrwolf
				
Zdar,to je ventilátor,ložiska jedou na sucho a mají snahu se "kousnout".Shoď kanály k topení v mot. prostoru a mázni to,jak výše prvně psal kolega.Ložiska jsou obyvkle z obou stran ještě těsněna plstěnými kroužky,ty olej nasají a pískání přestane.
 
			
					
				
				Napsal: pát 13.02.2015 15:11
				od Kortys
				Dostanu se k mim stejně u X5 e53?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.02.2015 22:00
				od wehrwolf
				Kortys:  jukni na netu na na nějaké schéma řezu vozem nebo tak něco,opravdu nevím,nikdy jsem v reálu u x 5 pohled z prostoru motoru neviděl.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.02.2015 22:08
				od Kortys
				Jasně, napsal jsem to sem jestli již to někdo dělal a poradi mi jak nejjednodušeji se dostanu k těm ložiskům.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.02.2015 22:10
				od wehrwolf
				Pokud je tohle ono,tak teoreticky se k tomu dostaneš.U L a P filtrů vzduchu shodíš plastová kolena a do "díry" směrem dovnitř strčíš ruku a nahmatáš oběžná kola ventilátorů,teda pokud je to de facto shodné s e 39.Sorry za vysvětlení ,hodné spíš negra.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.02.2015 22:23
				od wehrwolf
				Před tím vytáhneš kryty a pouzdro kabinového filtru(zeleně),potom kolena (fialově).Kolena mají bajonet uzávěr a odjistí se pohybem "dovnitř"tj. pravá z pohledu ze předu do leva,levá do prava.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.02.2015 22:25
				od Lucifer
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.02.2015 22:29
				od wehrwolf
				Jestli je to tedy ono,tak pozor na to,pokud to budeš dělat venku v zimě,ty plasty rády praskají.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.02.2015 22:31
				od Lucifer
				X5 má naprosto odlišný torpédo, nejsou tam 2 filtry musela by celá protipožárka dolů pod tím filtr a mraky plastů a možná by se dalo na větrák dostat. Ale rychlejší bude palubka dá se větrák vyndat a vyčistit, než jen částečně namazat
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.02.2015 22:31
				od wehrwolf
				Lucifer:
ty vole,tak z toho by mě asi omejvali 

,jinak všechna čest,kdo umí,umí
 
			
					
				
				Napsal: pát 13.02.2015 22:33
				od wehrwolf
				Lucifer píše:X5 má naprosto odlišný torpédo, nejsou tam 2 filtry musela by celá protipožárka dolů pod tím filtr a mraky plastů a možná by se dalo na větrák dostat. Ale rychlejší bude palubka dá se větrák vyndat a vyčistit, než jen částečně namazat
Co to je za fotka?? našl jsem ji náhodou na nějakým rumunským fóru a tam,že je to prý x 5?
 
			
					
				
				Napsal: pát 13.02.2015 22:36
				od wehrwolf
				adresa té fotky:  
http://www.pieseauto.ro/poze/motor-bmw- ... -0-0-0.jpg
pochopitelně z praxe neznám,snažímse pomoct
 
			
					
				
				Napsal: sob 14.02.2015 13:29
				od Kortys
				To není doto X5 e53.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 14.02.2015 14:18
				od WizarDEAD
				Na te fotce je e39..
			 
			
					
				
				Napsal: pon 16.02.2015 07:23
				od Perunwit
				to modré auto je podle mě E46
			 
			
					
				
				Napsal: pon 16.02.2015 16:14
				od Kortys
				Tak jsem na to dnes koukal a u X5 se tam s mazivem bez rozebrání palubky asi nedá dostat.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 04.09.2016 11:40
				od jaradaf
				Hojas mám problémy s pískáním ventilace při vyšší rychlosti kolem 160km/h mě začne pískat ventilace ale když prepnu na vnitřní okruh tak to prestane, zřejmě klapka vnitřního okruhu řešil to někdo????
Jo a je to na e39 r.v.2002
Předem dík Jara.