Napsal: čtv 07.12.2006 00:00
a používáš ten klíč co ti někdy blbne?
v klíči je baterka a ta se dobíjí když je k líč v zapalování
v klíči je baterka a ta se dobíjí když je k líč v zapalování
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Nechápu na co je ten celý plastový klíč? Když ztratíš nebo se ti poláme normální klíč tak nový jde udělat jen u bmw když jim řekneš vinko auta. Máme u e39 dva normální a jeden pikolíckej.fix píše:3. klíč je bez DO, ale s čipem, je pro poslíčka, nejde s ním otevřít kufr a schránka spolujezdce
4.klíč je plastový vzor bez čipu pro výrobu klíče, nejde s ním dělat nic
Dovolím si nesouhlasit. Pokud máš na mysli ten celoplastovej (dle mého názoru č.4) tak ten startovat rozhodně neumí, protože v sobě nemá immobilizer chip. Má ho v sobě klíč č.3, ale ten zase neodemkne kufr, páč na sobě nemá ty podélný drážky. Ale to už tady psal Adam. Jinak o dobíjení baterie v klíči slyším poprvé. Jednak není přes co dobíjet (kontakty), leda bezdrátový přenos energie, a druhak v klíči s dálkou jsou knoflíkový baterie a ty jak známo se nabíjet nesmí. Já to teda takhle mám (E39 540i 12/97).RSak píše:ten malý plastový si můžeš uložit například do peněženky abys ho měl pro případ ztráty hlavního klíče třeba na dovolený - umí odemykat, startovat i otevírat kufr
Mám dojem že nemáme na mysli stejný klíče. Já mám 2x dálka (kovová ploška,immobilizer,rádio), 1x bez dálky (taky kovovej,immobilizer) a 1x celej plastovej.RSak píše:tak si to zkus, já už to zkusil a normálně to nastartuju![]()
k čemu by byl náhradní klíč, když by s ním nešlo nastartovat
používam, niekedy je v zapalovaní aj 15h ked cestujem, odomknuť ide vždy bez problemov, ale zamknuť už nie ani ked som pri okne,zmena nenastala ani hned po výmene baterky rovnako je to aj s druhým klučom ked ho vyskúšam,RSak píše:a používáš ten klíč co ti někdy blbne?
v klíči je baterka a ta se dobíjí když je k líč v zapalování
No jo ja se na to chystam.Stejne to chci chipovat tak to jednou udelamRSak píše:posílám ti to tedy mailem
nemyslíš, že pětikilo za členství a tím možnost získat další informace jsou dobře investovaný peníze
e38 má dobíjení klíče ze zapalováníBirkoff píše:Dovolím si nesouhlasit. Pokud máš na mysli ten celoplastovej (dle mého názoru č.4) tak ten startovat rozhodně neumí, protože v sobě nemá immobilizer chip. Má ho v sobě klíč č.3, ale ten zase neodemkne kufr, páč na sobě nemá ty podélný drážky. Ale to už tady psal Adam. Jinak o dobíjení baterie v klíči slyším poprvé. Jednak není přes co dobíjet (kontakty), leda bezdrátový přenos energie, a druhak v klíči s dálkou jsou knoflíkový baterie a ty jak známo se nabíjet nesmí. Já to teda takhle mám (E39 540i 12/97).RSak píše:ten malý plastový si můžeš uložit například do peněženky abys ho měl pro případ ztráty hlavního klíče třeba na dovolený - umí odemykat, startovat i otevírat kufr
Já mám dojem že je jich více než jeden, podle ETK v rozích předního a zadního okna. Koukni sem:Peter píše:neviete niekto kde sa na aute nachádza ten senzor na zachytávanie signálu z klúča?
v tom plastovém čip je, startovat s ním jde stejně jako s normálním klíčem (né jen 3x, ozkoušeno v e46)Vlasta píše:Mě by zajímalo, jak by bylo možný tím plastovým (předpokládám, že v něm zřejmě čip nebude) nastartovat, to by byl imobilizér v autě celkem k ničemu.
může někdo potvrdit to, že ten plastový klíč funguje pouze pro tři nastartování a pak následuje blokace RJ nebo je to jinak?svejda_BMW píše:toršku to upřesním.. plastový klíč je pro krizový situace a lze s nim (myslim) 3x nastartovat... pak nastane blokace RJ a budete muset do BMW na odblokování... klíčů by mělo být originál 5.... 3 normální s dálkou, 1 obyč bez dálky ale s imobilizérem a pak ten nouzovej plastovej...