Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 07.12.2006 00:00
od RSak
a používáš ten klíč co ti někdy blbne?
v klíči je baterka a ta se dobíjí když je k líč v zapalování
Napsal: čtv 07.12.2006 01:20
od Adam
fix píše:3. klíč je bez DO, ale s čipem, je pro poslíčka, nejde s ním otevřít kufr a schránka spolujezdce
4.klíč je plastový vzor bez čipu pro výrobu klíče, nejde s ním dělat nic

Nechápu na co je ten celý plastový klíč? Když ztratíš nebo se ti poláme normální klíč tak nový jde udělat jen u bmw když jim řekneš vinko auta. Máme u e39 dva normální a jeden pikolíckej.
Napsal: čtv 07.12.2006 08:12
od RSak
ten malý plastový si můžeš uložit například do peněženky abys ho měl pro případ ztráty hlavního klíče třeba na dovolený - umí odemykat, startovat i otevírat kufr
Napsal: čtv 07.12.2006 08:57
od Birkoff
RSak píše:ten malý plastový si můžeš uložit například do peněženky abys ho měl pro případ ztráty hlavního klíče třeba na dovolený - umí odemykat, startovat i otevírat kufr
Dovolím si nesouhlasit. Pokud máš na mysli ten celoplastovej (dle mého názoru č.4) tak ten startovat rozhodně neumí, protože v sobě nemá immobilizer chip. Má ho v sobě klíč č.3, ale ten zase neodemkne kufr, páč na sobě nemá ty podélný drážky. Ale to už tady psal Adam. Jinak o dobíjení baterie v klíči slyším poprvé. Jednak není přes co dobíjet (kontakty), leda bezdrátový přenos energie, a druhak v klíči s dálkou jsou knoflíkový baterie a ty jak známo se nabíjet nesmí. Já to teda takhle mám (E39 540i 12/97).
Napsal: čtv 07.12.2006 09:22
od RSak
tak si to zkus, já už to zkusil a normálně to nastartuju
k čemu by byl náhradní klíč, když by s ním nešlo nastartovat
a to s tím dobíjením baterie je psaný v návodu k použití, ale skenovat ho už nebudu, nejsem copycentrum
Napsal: čtv 07.12.2006 09:28
od Birkoff
RSak píše:tak si to zkus, já už to zkusil a normálně to nastartuju
k čemu by byl náhradní klíč, když by s ním nešlo nastartovat

Mám dojem že nemáme na mysli stejný klíče. Já mám 2x dálka (kovová ploška,immobilizer,rádio), 1x bez dálky (taky kovovej,immobilizer) a 1x celej plastovej.
Napsal: čtv 07.12.2006 09:34
od RSak
klíče s dálkou máme asi jiný (rok 2002) ale klíč pro lokaje a celoplastový náhradní bude stejný - si to zkus a uvidíš
Napsal: čtv 07.12.2006 12:25
od Peter
RSak píše:a používáš ten klíč co ti někdy blbne?
v klíči je baterka a ta se dobíjí když je k líč v zapalování
používam, niekedy je v zapalovaní aj 15h ked cestujem, odomknuť ide vždy bez problemov, ale zamknuť už nie ani ked som pri okne,zmena nenastala ani hned po výmene baterky rovnako je to aj s druhým klučom ked ho vyskúšam,
ten senzor sa nachádza na spätnom?dioda? ešte ma napadá či to neblbne za to že som dal nalepiť fólie na zadné sklá

Napsal: čtv 07.12.2006 15:27
od AdaM5
RSak píše:posílám ti to tedy mailem
nemyslíš, že pětikilo za členství a tím možnost získat další informace jsou dobře investovaný peníze

No jo ja se na to chystam.Stejne to chci chipovat tak to jednou udelam
Jinak dik moc za ten mail
Napsal: čtv 07.12.2006 17:28
od karosmyk
Birkoff píše:RSak píše:ten malý plastový si můžeš uložit například do peněženky abys ho měl pro případ ztráty hlavního klíče třeba na dovolený - umí odemykat, startovat i otevírat kufr
Dovolím si nesouhlasit. Pokud máš na mysli ten celoplastovej (dle mého názoru č.4) tak ten startovat rozhodně neumí, protože v sobě nemá immobilizer chip. Má ho v sobě klíč č.3, ale ten zase neodemkne kufr, páč na sobě nemá ty podélný drážky. Ale to už tady psal Adam. Jinak o dobíjení baterie v klíči slyším poprvé. Jednak není přes co dobíjet (kontakty), leda bezdrátový přenos energie, a druhak v klíči s dálkou jsou knoflíkový baterie a ty jak známo se nabíjet nesmí. Já to teda takhle mám (E39 540i 12/97).
e38 má dobíjení klíče ze zapalování
Napsal: čtv 14.12.2006 21:39
od Peter
neviete niekto kde sa na aute nachádza ten senzor na zachytávanie signálu z klúča?
Napsal: pát 15.12.2006 08:14
od Birkoff
Peter píše:neviete niekto kde sa na aute nachádza ten senzor na zachytávanie signálu z klúča?
Já mám dojem že je jich více než jeden, podle ETK v rozích předního a zadního okna. Koukni sem:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=95
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=95
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=95
Napsal: pát 15.12.2006 13:51
od Peter
dík za super odkaz
čím to môže byť že dialkovým odomknuť ide ale zamknuť už nejde

Napsal: sob 29.09.2007 22:48
od dexter
No kluci,tak jsem si hezky přečetl vaše názory na ten plastovej klíč.Některé jsou hodně zajímavé.Tak aby bylo jasno nač ten plastovej klíč je.Ten je na to,že když se dostanete třebárs do krizový situace (jako napr,že by vás někdo i s vašim autem unesl,nebo něco podobnýho) a klíče už od auta nemáte,tak vám ten klíč auto nastartuje,aby ste se dostali do bezpečí.Není na standardní užíváni.Nevím jestli nemá náhodou načasovanou i dobu funkčnosti v zapalování.Nevěříte?Nemusíte.Taky by mě to v životě nenapadlo,ale jednou jsem koukal na příběhy lidí a v jednom takovým unesli pána i paní z dítětem a pochopitelně i z jejich BMW a tam to bylo s tím plastovým klíčem hezky vysvětleno.Jinak jeho místo by mělo být v návodu na použití.Měl by tam být nalepenej.A pochopitelně návod na použití by neměl být doma,ale v autě.Tenhle klíč prej začali dělat ty kvalitnější automobilky od 96.asi.Takže jsetli ho máte,hezky si ho schovejte někde v autě a doufejte že ho nikdy nebudete muset použít.
A mimochodem je to 4 klíč
Napsal: sob 29.09.2007 22:56
od Vlasta
A k čemu je teda u E60, když nemá klasickou spínačku?
Napsal: ned 30.09.2007 09:22
od svejda_BMW
toršku to upřesním.. plastový klíč je pro krizový situace a lze s nim (myslim) 3x nastartovat... pak nastane blokace RJ a budete muset do BMW na odblokování... klíčů by mělo být originál 5.... 3 normální s dálkou, 1 obyč bez dálky ale s imobilizérem a pak ten nouzovej plastovej...
Napsal: ned 30.09.2007 10:04
od Vlasta
Mě by zajímalo, jak by bylo možný tím plastovým (předpokládám, že v něm zřejmě čip nebude) nastartovat, to by byl imobilizér v autě celkem k ničemu.
Napsal: ned 14.09.2008 00:13
od wichtig
Vlasta píše:Mě by zajímalo, jak by bylo možný tím plastovým (předpokládám, že v něm zřejmě čip nebude) nastartovat, to by byl imobilizér v autě celkem k ničemu.
v tom plastovém čip je, startovat s ním jde stejně jako s normálním klíčem (né jen 3x, ozkoušeno v e46)
Napsal: ned 14.09.2008 09:39
od starML
V návodu je jasně napsáno, že se jedná u plnohodnotný klíč. Takže funguje na otevření i jízdu, jen nemá dálkové ovládání. Také je tam napsáno "pro bezpečné uložení". A protože je (hlavně) z plastu :
- není určen pro každodenní používání
- plast není rozpoznán detektorem kovů, takže bezproblémů projdete např. bezpečnostními rámy na letišti atp.
Napsal: sob 02.02.2013 21:33
od mcconrad
svejda_BMW píše:toršku to upřesním.. plastový klíč je pro krizový situace a lze s nim (myslim) 3x nastartovat... pak nastane blokace RJ a budete muset do BMW na odblokování... klíčů by mělo být originál 5.... 3 normální s dálkou, 1 obyč bez dálky ale s imobilizérem a pak ten nouzovej plastovej...
může někdo potvrdit to, že ten plastový klíč funguje pouze pro tři nastartování a pak následuje blokace RJ nebo je to jinak?
EDIT: výše jsem si všiml, že jde startovat více jak 3x