Napsal: úte 14.11.2006 10:40
Na svíčky jsem se díval a jsou čisté. Tak nevím. 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Marten píše:Zjistil jsem, že se tak chvěje každé druhé BMW, takže to nebudu dál řešit, ale ty silentbloky by možná chtěly vyměnit.
Jak se pozná jejich správná funkce??
Stačí vizuelně zkontrolovat (jestli nejsou utržené popř. od oleje) ?? Může být jejich činost omezena např. stářím ztvrdlé nebo ztuhlé, tím pádem přenáší rezonanci na karoserii?
Marten píše:..na volnoběh se chvěje, běží pravidelně ale chvěje se. Vyměnil jsem svíčky (osadil dle výrobce), změřil tlaky, druhá váha vzduchu, na diagnostice nic jen vyšší uhlovodíky jinak vše OK. Čím to může být?? Jak to zjistit??
Jak změřit správnou funkci zapalovacích cívek??![]()
Díky za rady.
bavo píše:Teď proběhla testovací jízda a musím říct,že výměna silentbloků
chvění neodstranila,je to asi trochu lepší,nicméně na volnoběh se
to lehce třepe pořád. V mým případě to byla ale úplně poslední
věc,kterou jsem na podvozku ještě nevyměnil,takže jsem i přes to
spokojenej..![]()
bunny píše:bavo píše:Teď proběhla testovací jízda a musím říct,že výměna silentbloků
chvění neodstranila,je to asi trochu lepší,nicméně na volnoběh se
to lehce třepe pořád. V mým případě to byla ale úplně poslední
věc,kterou jsem na podvozku ještě nevyměnil,takže jsem i přes to
spokojenej..![]()
zkus se mrknout na spojku a setrvák - měl jsem podobný problém u 2.8, po výměně a zkoušení snad všeho se zjistilo že je načnutý dvouhmot. setrvák, který způsoboval chvění motoru na volnoběh
bunny píše:bavo píše:Teď proběhla testovací jízda a musím říct,že výměna silentbloků
chvění neodstranila,je to asi trochu lepší,nicméně na volnoběh se
to lehce třepe pořád. V mým případě to byla ale úplně poslední
věc,kterou jsem na podvozku ještě nevyměnil,takže jsem i přes to
spokojenej..![]()
zkus se mrknout na spojku a setrvák - měl jsem podobný problém u 2.8, po výměně a zkoušení snad všeho se zjistilo že je načnutý dvouhmot. setrvák, který způsoboval chvění motoru na volnoběh