Stránka 2 z 2

Napsal: úte 02.01.2007 00:34
od matal
[quote="stanley07"] Je to i s prací záležitost za pár stovek.

Já kupoval nedávno termostat na E34 M50 v Renocaru za 920,- 8O a před cca dvěma roky na stejný motor stál 450,- ve stejným servisu.. :lol:

Napsal: úte 02.01.2007 09:26
od Birkoff
matal píše:
stanley07 píše: Je to i s prací záležitost za pár stovek.

Já kupoval nedávno termostat na E34 M50 v Renocaru za 920,- 8O a před cca dvěma roky na stejný motor stál 450,- ve stejným servisu.. :lol:

Ta inflace dělá divy, co. :D

@ pysta: Nejsem si jist tím druhým termostatem (zatím jsem ho nenašel tím nechci rozhodně říct, že tam není). Co ale vím, že pokud máš Rest tak u čerpadýlka je několik elektro ventilů (přepouštění do kondenzátu, atd.) a tam by mohl být problém.

Napsal: úte 02.01.2007 09:45
od miloshm
matal píše:Já kupoval nedávno termostat na E34 M50 v Renocaru za 920,- 8O a před cca dvěma roky na stejný motor stál 450,- ve stejným servisu.. :lol:

Mám tomu rozumět tak, že termostat na M50 vydrží jen 2 roky? To by se mě docela dost nelíbilo, ale asi bych s tím stejně nic nenadělal, že?

Napsal: úte 02.01.2007 18:05
od technolog
Pavel H píše:
technolog píše:Jinak může bejt špatná viskospojka na vrtuli cladiče (to poznáš když vypneš na provozní teplotu zahřátej motor a zkusíš vrtulí zatočit když pujde stejně lehce točit jako při studenym motoru- to si taky vyzkoušej ať máš možnost porovnání tak je špatná viskospojka na vrtuli).


To není pravda. Takto špatnou visko nepoznáš!!! Už je to tu několikrát probíráno viz tlačítko HLEDAT


Milý Pavle H. - to co tady bylo několikrát probíráno je mi celkem jedno, já mám totiž několikrát vyzkoušeno že takhle se špatná viska pozná.

Napsal: úte 02.01.2007 18:22
od matal
miloshm píše:
matal píše:Já kupoval nedávno termostat na E34 M50 v Renocaru za 920,- 8O a před cca dvěma roky na stejný motor stál 450,- ve stejným servisu.. :lol:

Mám tomu rozumět tak, že termostat na M50 vydrží jen 2 roky? To by se mě docela dost nelíbilo, ale asi bych s tím stejně nic nenadělal, že?


Stejný motor, ale jiné auto.. :wink:

Napsal: úte 02.01.2007 18:49
od Pavel H
technolog píše:
Pavel H píše:
technolog píše:Jinak může bejt špatná viskospojka na vrtuli cladiče (to poznáš když vypneš na provozní teplotu zahřátej motor a zkusíš vrtulí zatočit když pujde stejně lehce točit jako při studenym motoru- to si taky vyzkoušej ať máš možnost porovnání tak je špatná viskospojka na vrtuli).


To není pravda. Takto špatnou visko nepoznáš!!! Už je to tu několikrát probíráno viz tlačítko HLEDAT


Milý Pavle H. - to co tady bylo několikrát probíráno je mi celkem jedno, já mám totiž několikrát vyzkoušeno že takhle se špatná viska pozná.


Tak to máš vyzkoušeno špatně. Pokud bys věděl na jakém principu visko pracuje, tak bys tohle nenapsal. Tím Tě nechci nijak napadat, ale není nutné mystifikovat ostaní.

Napsal: úte 02.01.2007 21:06
od miloshm
matal píše:
miloshm píše:
matal píše:Já kupoval nedávno termostat na E34 M50 v Renocaru za 920,- 8O a před cca dvěma roky na stejný motor stál 450,- ve stejným servisu.. :lol:

Mám tomu rozumět tak, že termostat na M50 vydrží jen 2 roky? To by se mě docela dost nelíbilo, ale asi bych s tím stejně nic nenadělal, že?


Stejný motor, ale jiné auto.. :wink:

Ufff, tak tos mě uklidnil.