Stránka 2 z 2
Napsal: stř 25.10.2006 10:53
od Pavel H
major píše:Takže pánové, vyřešeno. To bouchání dělali ty zku... tyčky stabilizátoru. Po vyjmutí a podrobné prohlídce jsem zjistil, že všechny čtyři gumové manžety těch kloubů byly zpuchřelé, na několika místech děravé a klouby napadené hloubkovou korozí. Vydrželi necelých 30tis. km. Výrobek firmy FEBI.
Tak zrovna tohle mi nekdy pred rokem nasli na STK, kdyz jsem jim strcil jednu sedmu. Unika mi, proc to nezjistili u Tebe.
Napsal: stř 25.10.2006 10:55
od major
Pavel H píše:major píše:Takže pánové, vyřešeno. To bouchání dělali ty zku... tyčky stabilizátoru. Po vyjmutí a podrobné prohlídce jsem zjistil, že všechny čtyři gumové manžety těch kloubů byly zpuchřelé, na několika místech děravé a klouby napadené hloubkovou korozí. Vydrželi necelých 30tis. km. Výrobek firmy FEBI.
Tak zrovna tohle mi nekdy pred rokem nasli na STK, kdyz jsem jim strcil jednu sedmu. Unika mi, proc to nezjistili u Tebe.
To fakt netuším, no hlavně že to nebylo dražší

. Jinak díky moc za ochotu, kluci.
Napsal: čtv 26.10.2006 23:24
od kubca
ok tak alespoň že teď mám jasno v podvozku-jakou značku

Napsal: pát 27.10.2006 09:21
od Pivson
na 39 se spousta dílů vyplatí přímo v BMW
Napsal: sob 28.10.2006 23:32
od marwal
bud origo nebo Lemforder. Lemforder dela pro bmw a je to tedy identicke jako original