Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vyrovnávací nádržka

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#21 Příspěvek od Pavel H »

Tomis píše:
Pavel H píše:
starML píše:To sepnutí viskospojky jsem také chtěl vyzkoušet, jak začaly ty vedra. Ale při cenách v autorizovaných nebo značkových servisech 85,-Kč/5 min (=1.020,-Kč/hod) jsem to vyzkoušel výše popsaným způsobem - místo novin jsem použil papírový kapesník.
To sepnutí viskospojky ovládá tepelný spínač na horní vodní komoře chladiče vlevo, najdeš na :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05 DOUBLE TEMPERATURE SWITCH pozice 10. Dále doporučuji si přečíst diskusi na :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... light=tlak . Píšu tam i o tlakové zátce na expanzní nádržce.
Visko spojku Ti zadny spinac nespina. Ta se sepne sama pri dosazeni dane teploty, ktera jde z chladice na visko spojku. Ve visko spojce je labyrint kanalku, kterymi proudi specialni kapalina/olej, ktera pri dosazeni dane teploty spojku sepne. Spojka se musi take tocit. Jinak k sepnuti nedojde. Kdyz ji napriklad necim zastavis, tak ji pak muzes ohrivat jak chces, ale proste zustane stat. Az kdyz ji pustis, tak dojde vlivem tepla k sepnuti navtrdo.
Co stoji takova viskospojka na 25TDS, mne tam odeslo lozisko do vecnych lovist a je tam nejaky zalisovany, tak co si ma pripravit muj oslik, ktery uz se nechce moc otrasat?
Kolem litru jeta a mam takovy dojem, ze 7k je na tds nova, ale to si radeji zjisti, nevim to presne.
Odpovědět