krakatit píše:nechapu posedlost nekterych lidi na co nejvetsi kola, nejsirsi gumy a nejnizsi profil... na nase silnice je to kolikrat k hovnu a kdo najezdi 50 000km si jak jouda nebude davat na auto nejaky 20" 245/35 auto a podvozek trpi, nizkej komfort a hnusna jizda ve vyjetejch kolejich...
krakatit píše:nechapu posedlost nekterych lidi na co nejvetsi kola, nejsirsi gumy a nejnizsi profil... na nase silnice je to kolikrat k hovnu a kdo najezdi 50 000km si jak jouda nebude davat na auto nejaky 20" 245/35 auto a podvozek trpi, nizkej komfort a hnusna jizda ve vyjetejch kolejich...
Přesně tak!
sice podvozek trpi ale vypada to dobre ...je to otazka priorit ...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Ake mas disky? Original na E34,alebo nie? Mne robilo presne to iste,mal som disky z E39 na E34. Vsetko vypadalo v poriadku,len vnutorny priemer je na E34 7,2 a na E39 7,4...bud si das vysustruzit vymedzovacie kruzky,alebo namotaj obycajnu izolacku a bude to v pohode..to koleso staci len vystredit a ked ho dotiahnes je to OK,ja tak fungujem uz rok..
Měl jsem stejný problém na e 39 3d, na jaře jsem se nechal zvyklat na nové pneu KUMHO KU 31 XL 235/45,17, mají hrozně tvrdou bočnici. Nechal jsem je 3x vyvážit v různých servisech téměř do 0. Tak jak u brzdových kotoučů origo, tak i v pneu Dun, předepsaného výrobce v TP nebo renovovaného výrobce. Po přezutí na Dun bylo po problému.