Přesně tak!krakatit píše:nechapu posedlost nekterych lidi na co nejvetsi kola, nejsirsi gumy a nejnizsi profil... na nase silnice je to kolikrat k hovnu a kdo najezdi 50 000km si jak jouda nebude davat na auto nejaky 20" 245/35 auto a podvozek trpi, nizkej komfort a hnusna jizda ve vyjetejch kolejich...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Pořád se třepe(už se dotřepalo)
- 
				Pavel H
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 3694
 - Registrován: ned 18.01.2004 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 98
 
- 
				
								patras 
							 - Čestný člen
 - Příspěvky: 7095
 - Registrován: pát 02.05.2003 00:00
 - Bydliště: Náchod
 - Klubové ID: 7
 - Kontaktovat uživatele:
 
sice podvozek trpi ale vypada to dobre ...je to otazka priorit ...Pavel H píše:Přesně tak!krakatit píše:nechapu posedlost nekterych lidi na co nejvetsi kola, nejsirsi gumy a nejnizsi profil... na nase silnice je to kolikrat k hovnu a kdo najezdi 50 000km si jak jouda nebude davat na auto nejaky 20" 245/35 auto a podvozek trpi, nizkej komfort a hnusna jizda ve vyjetejch kolejich...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
			
						Ake mas disky? Original na E34,alebo nie? Mne robilo presne to iste,mal som disky z E39 na E34.  Vsetko vypadalo v poriadku,len vnutorny priemer je na E34 7,2 a na E39 7,4...bud si das vysustruzit vymedzovacie kruzky,alebo namotaj obycajnu izolacku a bude to v pohode..to koleso staci len vystredit a ked ho dotiahnes je to OK,ja  tak fungujem uz rok..
			
			
									
						
										
						Měl jsem stejný problém na e 39 3d, na jaře jsem se nechal zvyklat na nové pneu KUMHO KU 31 XL 235/45,17, mají hrozně tvrdou bočnici. Nechal jsem je 3x vyvážit v různých servisech téměř do 0. Tak jak u brzdových kotoučů  origo, tak i v pneu Dun, předepsaného výrobce v TP nebo renovovaného výrobce. Po přezutí na Dun bylo po problému.
			
			
									
						
										
						