Stránka 2 z 5

Napsal: stř 12.04.2006 13:37
od Matej
jeste: 540 se delala jen v kombiku a s automatem?? Reknete mi prosim ze se delal i manual, ten kufr uz nejak preziju... :D

Napsal: stř 12.04.2006 13:48
od RedBaron
Matej píše:jeste: 540 se delala jen v kombiku a s automatem?? Reknete mi prosim ze se delal i manual, ten kufr uz nejak preziju... :D
jj, dělala se poslední dva roky i s manuálem, byl tam šestikvalt stejně jako v 840Ci nebo 740i v manuálu. Verze sedan i kombi byly k mání s oběma převodovkami, takže jenom hledat ten správný kousek. Kombi není žádná ostuda a určitě patří k těm nejhezčím kombi, které se v té době vyráběly.

Napsal: stř 12.04.2006 16:33
od Matej
OK díky, tys měl sedana v manuálu?? Myslel jsem, že to dělali jen jako turing aby to nelezlo do zelí M5..

Napsal: stř 12.04.2006 23:17
od RedBaron
Matej píše:OK díky, tys měl sedana v manuálu?? Myslel jsem, že to dělali jen jako turing aby to nelezlo do zelí M5..
Nene, automat. A už si tohle prosímtě přečti, když to nechceš dát vyhledat :)

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=540ia

Napsal: stř 12.04.2006 23:40
od JaraX
Matej píše:ani mi tak nejde o drifty ale o tu adhezi v pomalých zatáčkách a na kluzkym povrchu. Třeba pri rozjezdu do zatáčky jsem s otevrenym dif.. vždycky myslel že se přeskočim.. zrychlení žádný, prokluz kola, a když se zatáčka rovnala tak to akorad ustřelilo. (např. křižovatky) A nesčetněkrát jsem si za zimu řikal: kdybych tak měl samosvor, třeba bych alespoň vyparkoval bez lopaty, stačilo když mi někdo přez noc plivnul pod levy zadni kolo a ja jsem se rano 10minut houpal než jsem vyparkoval.. Divim se že nemáte stejný názor. Samozřejmě má samosvor i nevýhody.. ale když má svornost 25% tak si myslim že ty nevýhody nejsou moc patrný. Zajímalo by mě jaký dif. je u E34 nejčastější?? Myslíte teda že většina lidí jezdí bez samosvoru?? A výměna dif. je nákladná??

Tak si zatahni ručku a máš to, budou hrabat obě kola a v poho vyjedeeš, vyzkoušeno.

Napsal: čtv 13.04.2006 07:41
od landys
Jsem bez samosvoru a o nevypocitatelnych reakci bych spis mluvil u samosvoru - mel jsem ho na starem BMW a na ledu byl skoro problem ho udrzet na silnici. Diferak bez samosvoru je krasne pruhledny, protoze se ti dari zapadnout skoro vzdy a vsude :-) Obcas ale pomahala rucni brzda. V zatacce casto hrabe jen odlehcene kolo, tedy opet vypocitatelna reakce!
Matej píše:a mate nekdo E34 bez samosvoru? jak to jezdi? Podle me to musi mit nevypocitatelne reakce..

Napsal: čtv 13.04.2006 07:58
od JaraX
landys píše:Jsem bez samosvoru a o nevypocitatelnych reakci bych spis mluvil u samosvoru - mel jsem ho na starem BMW a na ledu byl skoro problem ho udrzet na silnici. Diferak bez samosvoru je krasne pruhledny, protoze se ti dari zapadnout skoro vzdy a vsude :-) Obcas ale pomahala rucni brzda. V zatacce casto hrabe jen odlehcene kolo, tedy opet vypocitatelna reakce!
Matej píše:a mate nekdo E34 bez samosvoru? jak to jezdi? Podle me to musi mit nevypocitatelne reakce..

vubec si nestezuj, ja jezdil s BMW po zahrade, 10cm snehu a uplna pohodicka, blbnul jsem v tom,, na hradisku jsme taky litali slusnym snehe, pak jsem si na jeden servis pujcil od tatika novy vito a uz tim autem nikdy nejedu, zapadlo to snad ani ne na snehu a dva jsme to tlacili ven pod plnym plynem.

Napsal: čtv 13.04.2006 08:56
od juraj
ahoj neda mi nenapisat pár slov. Ja mam tiez 524TD E34 ale nedam dopustit na to auto sice obrovsky vykon to nema ale v zime som s tym vysiel vsade. chodili sme lyžovat po horach snehu bolo dost a to auto islo stale aj ked si zastavil a znovu isiel . Kamosi mali 406-tky Octavky a ja som vysiel dalej ako oni. Každy daval retaze no moj stary bavoracik bez a aj bez rucnej isiel stale. No moj recept dobra zimna guma nie starsia ako dve sezony lebo pa case tvrdne a straca prilnavos? neboj sa toho je to faj auto...

Napsal: čtv 13.04.2006 08:58
od JaraX
juraj píše:ahoj neda mi nenapisat pár slov. Ja mam tiez 524TD E34 ale nedam dopustit na to auto sice obrovsky vykon to nema ale v zime som s tym vysiel vsade. chodili sme lyžovat po horach snehu bolo dost a to auto islo stale aj ked si zastavil a znovu isiel . Kamosi mali 406-tky Octavky a ja som vysiel dalej ako oni. Každy daval retaze no moj stary bavoracik bez a aj bez rucnej isiel stale. No moj recept dobra zimna guma nie starsia ako dve sezony lebo pa case tvrdne a straca prilnavos? neboj sa toho je to faj auto...
jo jo a k tomu plnej kufr

troufám si říct že s BMW v zimě projedu tam kde s escortem ne.

Napsal: čtv 13.04.2006 09:12
od juraj
v kufor plny nemusi byt staci plna nadrz a subak na pol kufra... robim si srandu ale nieco na tom je

Napsal: čtv 13.04.2006 09:32
od Baxon
JaraX píše:
jo jo a k tomu plnej kufr

troufám si říct že s BMW v zimě projedu tam kde s escortem ne.
a k čemu plnej kufr 8O . Co to je pořád za nesmysly z dob, kdy jezdily starý piana a dvanácettrojky? Všechno je jen o gumách. Pokud vím tak mám na každý kolo +- stejnou váhu, předek i zadek, ty auta jsou přesně vyvážený a se žádným BMW jsem v zimně neměl nikdy problém. Copak předohrabům cpe někdo něco do motorovýho prostoru aby někam vyjeli??????????

Napsal: čtv 13.04.2006 09:49
od RuDoSh
JaraX píše:pak jsem si na jeden servis pujcil od tatika novy vito a uz tim autem nikdy nejedu, zapadlo to snad ani ne na snehu a dva jsme to tlacili ven pod plnym plynem.
omfg se nedivim, ze v zime potrebujes plny kufr..... zaklad je, ze nesmis prohrabnout, pak vyjedes vsechno..... pokud do toho sednes jak drevo a hned pedal na zem a hrabes jak kokot dokut se to nechytne tak se neni cemu divit..... jak psal baxon, zaklad jsou kvalitni zimaky a hlavne cit s plynem..... :lol:

Napsal: čtv 13.04.2006 09:53
od juraj
mas pravdu vsetko je to len o gumach a a plny kufor ti je na prd.....

Napsal: čtv 13.04.2006 09:59
od juraj
do toho kufra som robil jednemu manikovi subak a bolo to pred zimou a utahoval som si troska z neho a potom som kupil aj ja bmw a ide to super len dobre gumy.

Napsal: čtv 13.04.2006 12:06
od Matej
jak mluvíte o těch víjezdech ze zatáčky, že je to vypočítatelný že to neuletí.. to jo. ale měl jsem tím namysli konec zatáčky když se auto rovná tak se zatížení kol srovná a proklouznou obě kola což se projeví předjížděním zadku. Samozřejmě se dá jet i pomalejš, ale stává se to. alespoň mě... ale myslim si, že je to hlavně o povozku.. a na sněhu o gumách. Ale koukam že se všichni shodujete že samosvor je spíš naobtíž. Díky za rady

S tou ručkou mě to nikdy nenapadlo... to je dobrej nápad :lol:

Promin že jsem si to nenašel, ale ještě ty stráky nemám tak zmáklý
ta 540ka byla dobrá libovka,to byl dovoz?

Napsal: čtv 13.04.2006 12:31
od Pavel H
Tak jsem asi jediny, komu samosvor naopak vyhovuje. Kdyz jedu s tatovou 525i bez samosvoru, tak mam problemy. Kdyz jedu se svou M5 se samosvorem, tak me nejake mokre kocici hlavy nerozhodej. Proste je to auto daleko vice citelnejsi.

Napsal: čtv 13.04.2006 13:26
od vally
No já myslim, že je to především o řidiči, když je to tele, tak zapadne i se 4x4 a se supr zimákama.. Já jsem s BMW neměl nikdy žádnej problém, chce to jen používat hlavu....

Napsal: čtv 13.04.2006 14:33
od landys
A hergot, to bych necekal, ze se tu rozjede takova diskuze o chovani BMW v zime. Aby ale clovek z Budejic psal horalum ze jim chybi mozek, to uz je opravdu prilis, doporucuji se vratit k tematu :-)
Pral bych vam to videt tady u nas, kde nebyla ani sance pluhovat a kde bylo tezky vejit se mezi mantinely a mnohde to s BMW kvuli radiusu zatacky proste neslo.
Jinak souhlas, dokud nemusim zastavit, jede BMW na snehu skvele, mam-li se v hlubokem snehu rozjizdet do kopce, znam limity tezke zadokolky.
Lidicky, jaro je tady, zase jsme 100% kralove silnic ;-)
vally píše:No já myslim, že je to především o řidiči, když je to tele, tak zapadne i se 4x4 a se supr zimákama.. Já jsem s BMW neměl nikdy žádnej problém, chce to jen používat hlavu....

Napsal: čtv 13.04.2006 14:57
od RuDoSh
landys píše:Jinak souhlas, dokud nemusim zastavit, jede BMW na snehu skvele, mam-li se v hlubokem snehu rozjizdet do kopce, znam limity tezke zadokolky.
no po letosni zime, kdyz jsem vezl kamose domu..... jejich auta odstavene pod kopcem :-)

tak si rikam nesklopim hlavu! ;-) 225 gumy a nizky podvozek..... nedoufal jsem :-) pulku do nejprudsho mista jsem vyjel a konec..... tak jsem pricouvnul par cisel a v tom kopci se rozjel..... coz nikdo ani ja nechapal.... a projsel jsem si dalsich 10cm..... couvnul a tak asi 5x a vyjel jsem to.... takze bych rekl, ze je to na prvnim miste o gumach(GY UG GW3), pak o ridici...

Napsal: čtv 13.04.2006 21:03
od Matej
mělo by smysl koupit to v automatu a dodatečně to předělat na manuál? nebo je to moc složitý a nákladny?? treba ta 540ka jsem koukal že jsou všechno automaty.. jako automat taky dobrý, ale jsem ještě mladej. :D