E39 530 D volnobeh
-
Hyri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Klubové ID: 712
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
Hyri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Klubové ID: 712
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
jojo, nejlepší je zjistit, jestli je úplě v pohodě. Mě měnili vstříky a prý byly na sračku a já nic po jízdě nepoznal. A nejsou nijak levný.
Co se týká volnoběhu, tak to dělá hodně vzduch. Třeba někde je něco ucpanýho hadičky a tak. A nebo jesti šlapeš na spojku nebo na brzdu při neutrálu a po nastartování to udělá taky vliv. To už de taky něco víc poznat.
Jestli máš výkon nic moc tak pak asi nic jinýho nezbývá než vstřiky.
Co se týká volnoběhu, tak to dělá hodně vzduch. Třeba někde je něco ucpanýho hadičky a tak. A nebo jesti šlapeš na spojku nebo na brzdu při neutrálu a po nastartování to udělá taky vliv. To už de taky něco víc poznat.
Jestli máš výkon nic moc tak pak asi nic jinýho nezbývá než vstřiky.
-
Hyri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Klubové ID: 712
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
Hyri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Klubové ID: 712
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
Nooo tak diagnostika a motor to je mimo mě.
Když de o volnoběh, koukám jestli tam jde správně vzduch. Přece při šesti válci jeden či dva válce bez činnosti nemusí dělat takové problémy aby to snížilo otáčky. Maximálně by byl nepravidelný běh. Může být nejhůř a skončí to na tu často kazivou váhu vzduchu. Ale vždycky se koukat na tu nejjednodušši cestu a to jsou filtry a jestli tam něco není upadlé.
Aspoň máš spoustu návrhů jak to řešit. Lepší než sedět a dumat.
Když de o volnoběh, koukám jestli tam jde správně vzduch. Přece při šesti válci jeden či dva válce bez činnosti nemusí dělat takové problémy aby to snížilo otáčky. Maximálně by byl nepravidelný běh. Může být nejhůř a skončí to na tu často kazivou váhu vzduchu. Ale vždycky se koukat na tu nejjednodušši cestu a to jsou filtry a jestli tam něco není upadlé.
Aspoň máš spoustu návrhů jak to řešit. Lepší než sedět a dumat.
-
Hyri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Klubové ID: 712
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
Hyri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Klubové ID: 712
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
river
- Registrovaný
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon 17.07.2006 00:00
- Bydliště: Slovensko
-
JosefCB
- Registrovaný
- Příspěvky: 41
- Registrován: pon 09.10.2006 00:00
- Bydliště: České Budějovice
Tak jsem si začal taky všímat, kdy mě to zlehka vibruje, protože to chvilkama lehce poskočí, skoro neznatelně a otáčky drží na místě jako přibité .... ovšem když úplně vypnu topení, tak přede jako švýcarský hodinky absolutně bez závad
Takže čím by mohlo být způsobeno občasné skoro neznatelné zaškobrtnutí? Že motor těžko utáhne topení, nebo větrák, nebo co?????
-
milonovo
- Registrovaný
- Příspěvky: 711
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Kolín
- Klubové ID: 842
