Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 530 D volnobeh

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Hyri »

Takze vcera som bol na diag u znameho z auto bez zavad,lebo mu nevedel zistit vstriky,ale tlak na liste mierne klesal ale bol v norme a podla grafu povedal ze nektora tryska bude asi pustat do prepadu.chce zohnat nejake kapilarky a premerat ktora to prepusta nech ma istotu ,uvidim potom....
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od gyrous »

Třeba kecám a přišel jsem pozdě. Pokud dělá problém volnoběh, tak to může být i zanesený vzduchový filtr.
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Hyri »

Musim pozret filter je asi niekde pod plastom na motore,lebo nikde nije videt.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od gyrous »

jojo, nejlepší je zjistit, jestli je úplě v pohodě. Mě měnili vstříky a prý byly na sračku a já nic po jízdě nepoznal. A nejsou nijak levný.
Co se týká volnoběhu, tak to dělá hodně vzduch. Třeba někde je něco ucpanýho hadičky a tak. A nebo jesti šlapeš na spojku nebo na brzdu při neutrálu a po nastartování to udělá taky vliv. To už de taky něco víc poznat.
Jestli máš výkon nic moc tak pak asi nic jinýho nezbývá než vstřiky.
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Hyri »

Vykon to ma v pohode,akurat ne volnobeh niekedy zacnu skakat otacky a trase to autom... k kde sme to mali na diagnostike tak na liste trocha hupal tlak podla grafu ale minimalne....
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od gyrous »

tlak čeho? vstřiků čerpadla?
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Hyri »

Tlak na liste ,tzn ze asi cez niektory vstrik unika do prepadu alebo take nieco. \proste Pressure on Rail minimalne kolisal ale bol v norme.zevraj nema kolisat.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od gyrous »

Nooo tak diagnostika a motor to je mimo mě.
Když de o volnoběh, koukám jestli tam jde správně vzduch. Přece při šesti válci jeden či dva válce bez činnosti nemusí dělat takové problémy aby to snížilo otáčky. Maximálně by byl nepravidelný běh. Může být nejhůř a skončí to na tu často kazivou váhu vzduchu. Ale vždycky se koukat na tu nejjednodušši cestu a to jsou filtry a jestli tam něco není upadlé.
Aspoň máš spoustu návrhů jak to řešit. Lepší než sedět a dumat. :wink:
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Hyri »

\Pozrem ten filter,ale pochybujem ze to bude taka blbost ked na tychto motoroch odchadzaju vstriky tak to bude asi jasne.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od gyrous »

Pokud to jsou vstřiky a dělají problém u volnoběhu, tak počítej aspoň tři kousky. Je to přece jenom šesti válec a motor i když jede na tři válce tak udrží volnoběh bez problému. A ostatní budou kuckat.
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Hyri »

zevraj 2 su tam nove.a staci ked je jeden a robi to bordel a podla toho tlaku co na to mechos pozeral tak to bude jeden,ono to drzi volnobeh len to tak lahko vubruje z autom.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od gyrous »

Napiš jak jsi dopad, to co popisuješ podrobněji to budou ty zmiňované vstřikovací trysky :wink:
river
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: pon 17.07.2006 00:00
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od river »

Tak ahoj mal som obidva problem aj vstrek aj silentblok silent blok zistis tak otvoris kapotu niekto nech si ti zastane vedla auta a pozeraj na motor ci sa moc zdvihne a sleduj aj prevodovkovu paku ci samoc nehybe hore dole.
Vstrek mne blbol hlavneked bolo studene auto.
JosefCB
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 09.10.2006 00:00
Bydliště: České Budějovice

#34 Příspěvek od JosefCB »

Tak jsem si začal taky všímat, kdy mě to zlehka vibruje, protože to chvilkama lehce poskočí, skoro neznatelně a otáčky drží na místě jako přibité .... ovšem když úplně vypnu topení, tak přede jako švýcarský hodinky absolutně bez závad :D Takže čím by mohlo být způsobeno občasné skoro neznatelné zaškobrtnutí? Že motor těžko utáhne topení, nebo větrák, nebo co?????
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#35 Příspěvek od milonovo »

To by mohl být kompresor klimatizace.
Odpovědět