Stránka 2 z 2
Napsal: pon 16.01.2006 04:17
od Frenky

ja to neporovnávam, ja som len chcel uvies? príklad, že automaty sa využívajú aj v závodoch a asi dobre vedia prečo...
Napsal: pon 16.01.2006 09:52
od Lukas H.
Frenky píše:
ja to neporovnávam, ja som len chcel uvies? príklad, že automaty sa využívajú aj v závodoch a asi dobre vedia prečo...
Az budou vsechny automaty jako v F1 nebo v nove M5 tak klidne...

Napsal: pon 16.01.2006 11:04
od kosh
Frenky píše:
ja to neporovnávam, ja som len chcel uvies? príklad, že automaty sa využívajú aj v závodoch a asi dobre vedia prečo...
bože než něco napišeš tak se zamysli
Napsal: pon 16.01.2006 11:05
od Pavel H
Lukas H. píše:
Az budou vsechny automaty jako v F1 nebo v nove M5 tak klidne...

S tim nelze jinak nez souhlasit!!!
Napsal: pon 16.01.2006 13:16
od Martinéz
no, mrknete na bestmotoring kde srovnavaj jagra s novou m5 a cls 55 amg. na sprintech mu mercek naklada jak chce, u bava ta prevodovka radi nejak prapodivne az si z toho delaj legraci. ale na silnici je to kotel, to sem cumel jak puk...
Napsal: pon 16.01.2006 15:20
od Huska
Mad Max píše:Podle mě je to jedno automat/manuál. At si každý vybere co mu líp vyhovuje. !
mám stejný názor
V poslední době jezdím se všemi třemi typy..manuál/automat obyč./steptronic..... osobně preferuji manuál, ale steptroniku bych se nebránil..... obyč bych už nebral.
je to individuální a budeš muset se rohodnout sám
Napsal: pon 16.01.2006 15:45
od mengi
Já se o F1 nezajímám, tak mně omluvte, jestli plácnu blbost, ale nepoužívá se v F1 sekvence, t.j. nerozhoduje pilot, kdy se přeřadí

Napsal: pon 16.01.2006 17:03
od Frenky
tak soráč, že som tu rozvíril debatu troška mimo. jasne že sa to nedá porovnáva? automat tam a tu. ale osobne si myslím, že akýkoľvek prvok, čo zjednoduší ovládanie čohokoľvek, by mal by? štandart. a poruchovos? - aký pán, taký krám. ja som videl tupcov, čo rozbili a zadreli manuál...
A inak, vozil som sa so SMARTom, a pre mňa to radenie bolo nepríjemné. Na 535 (1999) a 530 (2002) to nemalo chybu, ale na tom smartovy (2001) som to nemohol počúva?, ten spôsob radenia.
Napsal: pon 16.01.2006 17:30
od milo
to bude mozna proto, ze smart ma automaticky razenou manualni prevodovku pokud se nemylim ...
Napsal: pon 16.01.2006 17:50
od Lukáš
mengi píše:Já se o F1 nezajímám, tak mně omluvte, jestli plácnu blbost, ale nepoužívá se v F1 sekvence, t.j. nerozhoduje pilot, kdy se přeřadí

ne v sezoně 2005 už musel pilot plně řadit(mačkat páčky), v sezoně 2004 to byly skoro automaty....
Napsal: pon 16.01.2006 17:52
od Lukáš
Lukas H. píše:Az budou vsechny automaty jako v F1 nebo v nove M5 tak klidne...

jenže to co mamnova M5 je manual.........s robotizovanou spojkou.......
takže klasickej automat je klasickej automat....
Napsal: pon 16.01.2006 18:24
od Frenky
už v tom začínam stráca? prehľad
asi naj je sa previes? a poveda? si chcem, nechcem.
Napsal: pon 16.01.2006 18:29
od Bulda
ja se ho docela bojim A je uz tam moc elektroniky a kdyz ma car vic jak 150tis km tak uz to nebude moc zpolehlivy a bude docela draha oprava tak si asi koupim manual lip se stim jezdi min to zere a lip to jede A je jenom na pohodu nic vic
Napsal: úte 17.01.2006 00:06
od mengi
Perla (OT) - měl jsem tu čest řídit přenosový vůz ČT, značka Likino, podvozek ZIL, s automatem. Jednou nám odmítl couvat. Už jsme byli zoufalí, protože jsme již byli opřeni o zeď (vážilo to 18 tun) a pořád to chtělo jet dopředu. Pak jsme na to přišli - prostě to hodně papalo olej, a když hladina klesla pod minimum, tak to neřadilo

Ale to asi nebude to stejné

Napsal: ned 22.01.2006 02:42
od Maxiczech
Hanz píše:Bulda píše:...do sviho car co si vemu
matal píše:...nepatrně višší spotřebu..
pravopys je zvyne ale todlec je vostri

Abi sez hanzI neposral.. fšem tady jde o pravopys. Penysy..

Napsal: ned 22.01.2006 02:57
od Maxiczech
mengi píše:Perla (OT) - měl jsem tu čest řídit přenosový vůz ČT, značka Likino, podvozek ZIL, s automatem. Jednou nám odmítl couvat. Už jsme byli zoufalí, protože jsme již byli opřeni o zeď (vážilo to 18 tun) a pořád to chtělo jet dopředu. Pak jsme na to přišli - prostě to hodně papalo olej, a když hladina klesla pod minimum, tak to neřadilo

Ale to asi nebude to stejné


18 tun je hodně? Možná jak na co. Pokud to vozidlo bylo stavěno na tuto tonáž, tak by neměl být problém. Zcela jistě je srovnatelná převodovka z vozidla Likino s podvozkem Zil s BMW. To bude ono.

Automat je na pohodu. Manuál může někoho otravovat. Mě otravuje "nudí" automat. I když máš manuál, musíš vypnout všechnu elektroniku (když si chceš zablbnout), jinak se ani s manuálem nechytáš.
Mám manuál. Pokud mi nezůstane řadička v ruce, jsem v poho..

Napsal: ned 22.01.2006 03:02
od matal
Ano 18tun je hodně 1tuna=1000kg

Napsal: pon 23.01.2006 08:09
od Maca
Bulda píše:ja se ho docela bojim A je uz tam moc elektroniky a kdyz ma car vic jak 150tis km tak uz to nebude moc zpolehlivy a bude docela draha oprava tak si asi koupim manual lip se stim jezdi min to zere a lip to jede A je jenom na pohodu nic vic
Moje zkušenost: 528 Steptronic, kupoval jsem se 153tis. na tachometru (kdoví kolik ve skutečnosti) - momentálně mám 240tis. a jezdím z 99% na režim automatu a neměl jsem s tím jedinej problém a nepozoruju, že by za těch skoro 90 tis. km něco měnilo k horšímu. A ke spotřebě - v TP je průměrná spotřeba psaná 11l/100l. Dlouhodobou za celý rok 2005 mám 10,3l/km a když jedu dálnici Jihlava-Praha a zpět tak se vejdu do 9,5l/100km (při rychlosti 140-150). A ta pohoda je k nezaplacení - zejména při popojíždění po Praze.