Stránka 2 z 2

Napsal: pon 16.01.2006 04:17
od Frenky
:D ja to neporovnávam, ja som len chcel uvies? príklad, že automaty sa využívajú aj v závodoch a asi dobre vedia prečo...

Napsal: pon 16.01.2006 09:52
od Lukas H.
Frenky píše::D ja to neporovnávam, ja som len chcel uvies? príklad, že automaty sa využívajú aj v závodoch a asi dobre vedia prečo...
Az budou vsechny automaty jako v F1 nebo v nove M5 tak klidne... :D

Napsal: pon 16.01.2006 11:04
od kosh
Frenky píše::D ja to neporovnávam, ja som len chcel uvies? príklad, že automaty sa využívajú aj v závodoch a asi dobre vedia prečo...
bože než něco napišeš tak se zamysli

Napsal: pon 16.01.2006 11:05
od Pavel H
Lukas H. píše:
Az budou vsechny automaty jako v F1 nebo v nove M5 tak klidne... :D
S tim nelze jinak nez souhlasit!!!

Napsal: pon 16.01.2006 13:16
od Martinéz
no, mrknete na bestmotoring kde srovnavaj jagra s novou m5 a cls 55 amg. na sprintech mu mercek naklada jak chce, u bava ta prevodovka radi nejak prapodivne az si z toho delaj legraci. ale na silnici je to kotel, to sem cumel jak puk...

Napsal: pon 16.01.2006 15:20
od Huska
Mad Max píše:Podle mě je to jedno automat/manuál. At si každý vybere co mu líp vyhovuje. !

mám stejný názor

V poslední době jezdím se všemi třemi typy..manuál/automat obyč./steptronic..... osobně preferuji manuál, ale steptroniku bych se nebránil..... obyč bych už nebral.
je to individuální a budeš muset se rohodnout sám


Napsal: pon 16.01.2006 15:45
od mengi
Já se o F1 nezajímám, tak mně omluvte, jestli plácnu blbost, ale nepoužívá se v F1 sekvence, t.j. nerozhoduje pilot, kdy se přeřadí :?:

Napsal: pon 16.01.2006 17:03
od Frenky
tak soráč, že som tu rozvíril debatu troška mimo. jasne že sa to nedá porovnáva? automat tam a tu. ale osobne si myslím, že akýkoľvek prvok, čo zjednoduší ovládanie čohokoľvek, by mal by? štandart. a poruchovos? - aký pán, taký krám. ja som videl tupcov, čo rozbili a zadreli manuál...

A inak, vozil som sa so SMARTom, a pre mňa to radenie bolo nepríjemné. Na 535 (1999) a 530 (2002) to nemalo chybu, ale na tom smartovy (2001) som to nemohol počúva?, ten spôsob radenia.

Napsal: pon 16.01.2006 17:30
od milo
to bude mozna proto, ze smart ma automaticky razenou manualni prevodovku pokud se nemylim ...

Napsal: pon 16.01.2006 17:50
od Lukáš
mengi píše:Já se o F1 nezajímám, tak mně omluvte, jestli plácnu blbost, ale nepoužívá se v F1 sekvence, t.j. nerozhoduje pilot, kdy se přeřadí :?:
ne v sezoně 2005 už musel pilot plně řadit(mačkat páčky), v sezoně 2004 to byly skoro automaty....

Napsal: pon 16.01.2006 17:52
od Lukáš
Lukas H. píše:Az budou vsechny automaty jako v F1 nebo v nove M5 tak klidne... :D
jenže to co mamnova M5 je manual.........s robotizovanou spojkou.......

takže klasickej automat je klasickej automat....

Napsal: pon 16.01.2006 18:24
od Frenky
už v tom začínam stráca? prehľad 8O

asi naj je sa previes? a poveda? si chcem, nechcem.

Napsal: pon 16.01.2006 18:29
od Bulda
ja se ho docela bojim A je uz tam moc elektroniky a kdyz ma car vic jak 150tis km tak uz to nebude moc zpolehlivy a bude docela draha oprava tak si asi koupim manual lip se stim jezdi min to zere a lip to jede A je jenom na pohodu nic vic

Napsal: úte 17.01.2006 00:06
od mengi
Perla (OT) - měl jsem tu čest řídit přenosový vůz ČT, značka Likino, podvozek ZIL, s automatem. Jednou nám odmítl couvat. Už jsme byli zoufalí, protože jsme již byli opřeni o zeď (vážilo to 18 tun) a pořád to chtělo jet dopředu. Pak jsme na to přišli - prostě to hodně papalo olej, a když hladina klesla pod minimum, tak to neřadilo :? Ale to asi nebude to stejné :D

Napsal: ned 22.01.2006 02:42
od Maxiczech
Hanz píše:
Bulda píše:...do sviho car co si vemu
matal píše:...nepatrně višší spotřebu..
pravopys je zvyne ale todlec je vostri :-)
Abi sez hanzI neposral.. fšem tady jde o pravopys. Penysy.. :roll:

Napsal: ned 22.01.2006 02:57
od Maxiczech
mengi píše:Perla (OT) - měl jsem tu čest řídit přenosový vůz ČT, značka Likino, podvozek ZIL, s automatem. Jednou nám odmítl couvat. Už jsme byli zoufalí, protože jsme již byli opřeni o zeď (vážilo to 18 tun) a pořád to chtělo jet dopředu. Pak jsme na to přišli - prostě to hodně papalo olej, a když hladina klesla pod minimum, tak to neřadilo :? Ale to asi nebude to stejné :D
:lol: 18 tun je hodně? Možná jak na co. Pokud to vozidlo bylo stavěno na tuto tonáž, tak by neměl být problém. Zcela jistě je srovnatelná převodovka z vozidla Likino s podvozkem Zil s BMW. To bude ono. :roll:
:idea: Automat je na pohodu. Manuál může někoho otravovat. Mě otravuje "nudí" automat. I když máš manuál, musíš vypnout všechnu elektroniku (když si chceš zablbnout), jinak se ani s manuálem nechytáš.
Mám manuál. Pokud mi nezůstane řadička v ruce, jsem v poho.. 8) :lol: :lol:

Napsal: ned 22.01.2006 03:02
od matal
Ano 18tun je hodně 1tuna=1000kg :wink:

Napsal: pon 23.01.2006 08:09
od Maca
Bulda píše:ja se ho docela bojim A je uz tam moc elektroniky a kdyz ma car vic jak 150tis km tak uz to nebude moc zpolehlivy a bude docela draha oprava tak si asi koupim manual lip se stim jezdi min to zere a lip to jede A je jenom na pohodu nic vic
Moje zkušenost: 528 Steptronic, kupoval jsem se 153tis. na tachometru (kdoví kolik ve skutečnosti) - momentálně mám 240tis. a jezdím z 99% na režim automatu a neměl jsem s tím jedinej problém a nepozoruju, že by za těch skoro 90 tis. km něco měnilo k horšímu. A ke spotřebě - v TP je průměrná spotřeba psaná 11l/100l. Dlouhodobou za celý rok 2005 mám 10,3l/km a když jedu dálnici Jihlava-Praha a zpět tak se vejdu do 9,5l/100km (při rychlosti 140-150). A ta pohoda je k nezaplacení - zejména při popojíždění po Praze.