A ses si jistej , ze do e46 320D nedavali od pocatku vyroby common-rail prvni generace a po faceliftu novou generaci CR2 ? Mas nekde ke shlednuti nejakej zdroj kde uvadi ze ty prvni verze jsou PD a ne CR ?Lukáš píše:neni za coMartinéz píše:dik za zaplneni mezery ve vzdelani..Lukáš píše:
ach jo...............lidi věděj houby z voctem, zvláš? v annonci........
520d byl relativně okrajovy model, a ten měl do konce vyroby pouze 136k a nebyl common-rail.
v 320d mel 136k do faceliftu a nebyl!!! common-rail( jen compact E46 dostal common-rail od uvedeni do vyroby).
a od faceliftu sedanu/kombi mel 150k a byl common-rail
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Mám koupit BMW 520D r.v. 2001 , poraďte
- 
				3nge
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 475
 - Registrován: ned 30.01.2005 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				Lukáš
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1151
 - Registrován: pon 11.03.2002 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
ne zdroj je muj mozek, delal sem pres rok v BMW, takže sem byl nucen vše nastudovat:D3nge píše:A ses si jistej , ze do e46 320D nedavali od pocatku vyroby common-rail prvni generace a po faceliftu novou generaci CR2 ? Mas nekde ke shlednuti nejakej zdroj kde uvadi ze ty prvni verze jsou PD a ne CR ?Lukáš píše:neni za coMartinéz píše: dik za zaplneni mezery ve vzdelani..
ne kouni se na mobile.de a tam uvidiš že nejdřive byly 100kw.
Bylo to dáno tím, že FIAT vlastnil patent na common-rail na 4V motory, a BMW jim nechtělo zaplatit, tak postavili nejdřive klasicky TDI....a až po vypršení patentu postavili common-rail. jinak 6valec byl od začatku common-rail(330d). jinak dodnes mam v hlavě članek z Automobil-revue, kde uvaděli prohlašeni někoho z BMW, že dokáží i bez common-railu postavit stejně silný a pružný motor.jako konkurence s common-rail
- 
				Lukáš
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1151
 - Registrován: pon 11.03.2002 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
ne je to tak....prostě jen aplikovali common-rail a motor se jmenuje M47N3nge píše:Ja taky nezpochybnuju co Lukas rika , ptam se , protoze me to zajima. Vim ze prvni generace 320d mela 100kW a druha 110kW , ja myslel ze je to vylepsenim technologie , ne takovou zmenou. Zkousel jsem hledat v ETK rozdil v dilech u obou motoru a nic sem nenasel
předtim jen M47.
rozdil je ve vstřikovacim čerpadle......., vyfuku a v dalšich drobnostech....
jinak pod kapotou ten motor poznáš ihned a na prvni pohled.
- 
				Lukáš
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1151
 - Registrován: pon 11.03.2002 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
po kolikaty tu mam psaát, že 520d měla vždy jen 136k->100kwmichal píše:prvni 2.0D 136PS
nekdy okolo roku 01 s comonreill 150PS
a ted posledni druha comonreill generace 167PS
je to tak![]()
takze by v teto 5ce melo obejt tech 150 jak jsem rikal a to neni vubec spatny![]()
me tech 136PS staci bohate
a druha generace ma 163k->120kw
ste jak maly děti.
- 
				Lukáš
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1151
 - Registrován: pon 11.03.2002 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
520d je to minimum aby to jakž takž jelo.......bohužel jel sem s ni jen jednou, a to měla ještě v haji vahu vzduchu.......to nejela teměř vubec:-(Toydolls píše:2 michal: 150ps neni spatny(tak do 3ky),ale porad si myslim, ze na kombajna a petkovyho je to jak kdyz prdne, je to fakt tezky auto a ne za 20k,tak by bylo rozumne si dobre promyslet jaky motor do toho
Pokud teda ne 530D tak trebas aspon 525d (120kW)
kompromis je 525d - to stačí, ale spiš v manualu
good 530d - 135kw -> před faceliftem
ideal 530d - se 142kw(po faceliftu) - přijemny jak v manualu tak automatu
- 
				mpacket
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 84
 - Registrován: ned 04.07.2004 00:00
 - Bydliště: Znojmo
 - Kontaktovat uživatele:
 
Lukáš píše:Martinéz píše:V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?
jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..
ach jo...............lidi věděj houby z voctem, zvláš? v annonci........
520d byl relativně okrajovy model, a ten měl do konce vyroby pouze 136k a nebyl common-rail.
v 320d mel 136k do faceliftu a nebyl!!! common-rail( jen compact E46 dostal common-rail od uvedeni do vyroby).
a od faceliftu sedanu/kombi mel 150k a byl common-rail
Ted jsem z toho jelen
http://www.etrend.sk/generate_page.php?page_id=21587
http://www.szakalmetal.hu/szakal/katalog/bmw.html
Lukáš píše:ne je to tak....prostě jen aplikovali common-rail a motor se jmenuje M47N3nge píše:Ja taky nezpochybnuju co Lukas rika , ptam se , protoze me to zajima. Vim ze prvni generace 320d mela 100kW a druha 110kW , ja myslel ze je to vylepsenim technologie , ne takovou zmenou. Zkousel jsem hledat v ETK rozdil v dilech u obou motoru a nic sem nenasel
předtim jen M47.
rozdil je ve vstřikovacim čerpadle......., vyfuku a v dalšich drobnostech....
jinak pod kapotou ten motor poznáš ihned a na prvni pohled.
A co e34 TDS dělalo se jich víc? Ja mám třeba dost jinej vejfuk než většina TDS-ek, ma drobet jinej tvar a na konci 2 zahnutý koncovky.....
tak to neni origo vyfukMirw píše:Lukáš píše:ne je to tak....prostě jen aplikovali common-rail a motor se jmenuje M47N3nge píše:Ja taky nezpochybnuju co Lukas rika , ptam se , protoze me to zajima. Vim ze prvni generace 320d mela 100kW a druha 110kW , ja myslel ze je to vylepsenim technologie , ne takovou zmenou. Zkousel jsem hledat v ETK rozdil v dilech u obou motoru a nic sem nenasel
předtim jen M47.
rozdil je ve vstřikovacim čerpadle......., vyfuku a v dalšich drobnostech....
jinak pod kapotou ten motor poznáš ihned a na prvni pohled.
A co e34 TDS dělalo se jich víc? Ja mám třeba dost jinej vejfuk než většina TDS-ek, ma drobet jinej tvar a na konci 2 zahnutý koncovky.....
skautik píše:tak to neni origo vyfukMirw píše:Lukáš píše: ne je to tak....prostě jen aplikovali common-rail a motor se jmenuje M47N
předtim jen M47.
rozdil je ve vstřikovacim čerpadle......., vyfuku a v dalšich drobnostech....
jinak pod kapotou ten motor poznáš ihned a na prvni pohled.
A co e34 TDS dělalo se jich víc? Ja mám třeba dost jinej vejfuk než většina TDS-ek, ma drobet jinej tvar a na konci 2 zahnutý koncovky.....
Kundy!!!! Na výkonu ani spotřebě to znát neni....jen zvuk má ten muj oněco lepší
- 
				Dolphin
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 50
 - Registrován: sob 07.08.2004 00:00
 - Bydliště: Liberec
 - Kontaktovat uživatele:
 
BMW 520d E39 bylo pouze s M47 - čtyřválcový dvoulitr diesel s přímým vstřikem paliva, turbem, mezichladičem. Výkon 100kW, což je 136k. Já jsem měl 320d a 320d Touring a není moc velký rozdíl zda jde o sedan či touring. Pětka je o něco těší než trojka, ale pětkou se spíš hodí jezdit stylem "piánko". A na normální ježdění ten motor stačí. Dobrá sotřeba. Jinak já mám 525d Touring a to je pěkný. A myslím, že těch 20kW navíc bych ani nemusel mít. Spíše jde o běh motoru, protože 6 válců je 6 válců. Tichoučko jak v lese. Jinak mám E39 525d Touring 2002 a klidně ti ji prodám - levně 
			
			
									
						
										
						