Lukáš píše:[quote="Martinéz"]V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?
jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..
ach jo...............lidi věděj houby z voctem, zvláš? v annonci........
520d byl relativně okrajovy model, a ten měl do konce vyroby pouze 136k a nebyl common-rail.
v 320d mel 136k do faceliftu a nebyl!!! common-rail( jen compact E46 dostal common-rail od uvedeni do vyroby). a od faceliftu sedanu/kombi mel 150k a byl common-rail
dik za zaplneni mezery ve vzdelani..
neni za co[/quote]
A ses si jistej , ze do e46 320D nedavali od pocatku vyroby common-rail prvni generace a po faceliftu novou generaci CR2 ? Mas nekde ke shlednuti nejakej zdroj kde uvadi ze ty prvni verze jsou PD a ne CR ?
Martinéz píše:[quote="Lukáš"][quote="Martinéz"]V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?
jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..
ach jo...............lidi věděj houby z voctem, zvláš? v annonci........
520d byl relativně okrajovy model, a ten měl do konce vyroby pouze 136k a nebyl common-rail.
v 320d mel 136k do faceliftu a nebyl!!! common-rail( jen compact E46 dostal common-rail od uvedeni do vyroby). a od faceliftu sedanu/kombi mel 150k a byl common-rail
dik za zaplneni mezery ve vzdelani..
neni za co[/quote]
A ses si jistej , ze do e46 320D nedavali od pocatku vyroby common-rail prvni generace a po faceliftu novou generaci CR2 ? Mas nekde ke shlednuti nejakej zdroj kde uvadi ze ty prvni verze jsou PD a ne CR ?[/quote]
ne zdroj je muj mozek, delal sem pres rok v BMW, takže sem byl nucen vše nastudovat:D
ne kouni se na mobile.de a tam uvidiš že nejdřive byly 100kw.
Bylo to dáno tím, že FIAT vlastnil patent na common-rail na 4V motory, a BMW jim nechtělo zaplatit, tak postavili nejdřive klasicky TDI....a až po vypršení patentu postavili common-rail. jinak 6valec byl od začatku common-rail(330d). jinak dodnes mam v hlavě članek z Automobil-revue, kde uvaděli prohlašeni někoho z BMW, že dokáží i bez common-railu postavit stejně silný a pružný motor.jako konkurence s common-rail
Ja taky nezpochybnuju co Lukas rika , ptam se , protoze me to zajima. Vim ze prvni generace 320d mela 100kW a druha 110kW , ja myslel ze je to vylepsenim technologie , ne takovou zmenou. Zkousel jsem hledat v ETK rozdil v dilech u obou motoru a nic sem nenasel
3nge píše:Ja taky nezpochybnuju co Lukas rika , ptam se , protoze me to zajima. Vim ze prvni generace 320d mela 100kW a druha 110kW , ja myslel ze je to vylepsenim technologie , ne takovou zmenou. Zkousel jsem hledat v ETK rozdil v dilech u obou motoru a nic sem nenasel
ne je to tak....prostě jen aplikovali common-rail a motor se jmenuje M47N
předtim jen M47.
rozdil je ve vstřikovacim čerpadle......., vyfuku a v dalšich drobnostech....
jinak pod kapotou ten motor poznáš ihned a na prvni pohled.
prvni 2.0D 136PS
nekdy okolo roku 01 s comonreill 150PS
a ted posledni druha comonreill generace 167PS
je to tak takze by v teto 5ce melo obejt tech 150 jak jsem rikal a to neni vubec spatny me tech 136PS staci bohate
2 michal: 150ps neni spatny(tak do 3ky),ale porad si myslim, ze na kombajna a petkovyho je to jak kdyz prdne, je to fakt tezky auto a ne za 20k,tak by bylo rozumne si dobre promyslet jaky motor do toho
michal píše:prvni 2.0D 136PS nekdy okolo roku 01 s comonreill 150PS a ted posledni druha comonreill generace 167PS je to tak :?: takze by v teto 5ce melo obejt tech 150 jak jsem rikal a to neni vubec spatny :!: me tech 136PS staci bohate :)
po kolikaty tu mam psaát, že 520d měla vždy jen 136k->100kw
Toydolls píše:2 michal: 150ps neni spatny(tak do 3ky),ale porad si myslim, ze na kombajna a petkovyho je to jak kdyz prdne, je to fakt tezky auto a ne za 20k,tak by bylo rozumne si dobre promyslet jaky motor do toho
Pokud teda ne 530D tak trebas aspon 525d (120kW)
520d je to minimum aby to jakž takž jelo.......bohužel jel sem s ni jen jednou, a to měla ještě v haji vahu vzduchu.......to nejela teměř vubec:-(
kompromis je 525d - to stačí, ale spiš v manualu
good 530d - 135kw -> před faceliftem
ideal 530d - se 142kw(po faceliftu) - přijemny jak v manualu tak automatu
Martinéz píše:V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?
jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..
ach jo...............lidi věděj houby z voctem, zvláš? v annonci........
520d byl relativně okrajovy model, a ten měl do konce vyroby pouze 136k a nebyl common-rail.
v 320d mel 136k do faceliftu a nebyl!!! common-rail( jen compact E46 dostal common-rail od uvedeni do vyroby). a od faceliftu sedanu/kombi mel 150k a byl common-rail
3nge píše:Ja taky nezpochybnuju co Lukas rika , ptam se , protoze me to zajima. Vim ze prvni generace 320d mela 100kW a druha 110kW , ja myslel ze je to vylepsenim technologie , ne takovou zmenou. Zkousel jsem hledat v ETK rozdil v dilech u obou motoru a nic sem nenasel
ne je to tak....prostě jen aplikovali common-rail a motor se jmenuje M47N
předtim jen M47.
rozdil je ve vstřikovacim čerpadle......., vyfuku a v dalšich drobnostech....
jinak pod kapotou ten motor poznáš ihned a na prvni pohled.
A co e34 TDS dělalo se jich víc? Ja mám třeba dost jinej vejfuk než většina TDS-ek, ma drobet jinej tvar a na konci 2 zahnutý koncovky.....
Lukáš píše:kompromis je 525d - to stačí, ale spiš v manualu
pri presednuti z Mka do te 525d mi to neprijde jako pomaly, nemluve o tech divnejch hodnotach spotreby, jako 5,9 a pod v pri nasem systemu pov. ruceni idealni volba...
3nge píše:Ja taky nezpochybnuju co Lukas rika , ptam se , protoze me to zajima. Vim ze prvni generace 320d mela 100kW a druha 110kW , ja myslel ze je to vylepsenim technologie , ne takovou zmenou. Zkousel jsem hledat v ETK rozdil v dilech u obou motoru a nic sem nenasel
ne je to tak....prostě jen aplikovali common-rail a motor se jmenuje M47N
předtim jen M47.
rozdil je ve vstřikovacim čerpadle......., vyfuku a v dalšich drobnostech....
jinak pod kapotou ten motor poznáš ihned a na prvni pohled.
A co e34 TDS dělalo se jich víc? Ja mám třeba dost jinej vejfuk než většina TDS-ek, ma drobet jinej tvar a na konci 2 zahnutý koncovky.....
Lukáš píše:[quote="3nge"]Ja taky nezpochybnuju co Lukas rika , ptam se , protoze me to zajima. Vim ze prvni generace 320d mela 100kW a druha 110kW , ja myslel ze je to vylepsenim technologie , ne takovou zmenou. Zkousel jsem hledat v ETK rozdil v dilech u obou motoru a nic sem nenasel
ne je to tak....prostě jen aplikovali common-rail a motor se jmenuje M47N
předtim jen M47.
rozdil je ve vstřikovacim čerpadle......., vyfuku a v dalšich drobnostech....
jinak pod kapotou ten motor poznáš ihned a na prvni pohled.
A co e34 TDS dělalo se jich víc? Ja mám třeba dost jinej vejfuk než většina TDS-ek, ma drobet jinej tvar a na konci 2 zahnutý koncovky.....
tak to neni origo vyfuk [/quote]
Kundy!!!! Na výkonu ani spotřebě to znát neni....jen zvuk má ten muj oněco lepší
BMW 520d E39 bylo pouze s M47 - čtyřválcový dvoulitr diesel s přímým vstřikem paliva, turbem, mezichladičem. Výkon 100kW, což je 136k. Já jsem měl 320d a 320d Touring a není moc velký rozdíl zda jde o sedan či touring. Pětka je o něco těší než trojka, ale pětkou se spíš hodí jezdit stylem "piánko". A na normální ježdění ten motor stačí. Dobrá sotřeba. Jinak já mám 525d Touring a to je pěkný. A myslím, že těch 20kW navíc bych ani nemusel mít. Spíše jde o běh motoru, protože 6 válců je 6 válců. Tichoučko jak v lese. Jinak mám E39 525d Touring 2002 a klidně ti ji prodám - levně