Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

divnej zvuk pri studenym startu..

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
toretto
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: úte 19.04.2005 00:00
Bydliště: Úpice
Klubové ID: 449

#21 Příspěvek od toretto »

Pivson píše:Hele jak jsem psal, kdyz olej stece tak proste vterinku ci dve trva nez se dostane az nahoru.
Kdyz jsi uz v ten den jel tak to nedela, ze? nechas pres noc a udelat to ze?
jojo.. tak to je presny..

me jde hlavne o "jadro pudla" ..kazdej vi ze to dela, nekdo vi kdy.. ale nikdo nevi proc.. nebo spis nenapise, protoze pochybuju, ze by to nikdo tady nevedel..

viz
divinol píše:vadí mi když něco není jak má být.....
a jeste vic mi vadi, kdyz ani nevim jak to ma byt.. :lol: :wink:
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Pivson »

[quote="toretto"][quote="Pivson"]

me jde hlavne o "jadro pudla" ..kazdej vi ze to dela, nekdo vi kdy.. ale nikdo nevi proc.. nebo spis nenapise, protoze pochybuju, ze by to nikdo tady nevedel..

quote]

není tolik oleje tak to udělá
Samozřejmě tam mastnota je, ale ne tolik.
Největší opotřebení motoru vzniká při startu motoru
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od divinol »

no proto,že je tam vůle,přesně tak,přes den to nedělá když víckrát startuju,teď ráno jak je na nule tak to trvá asi cca 1min než to přestane,čím větší teplo tak to mizí....podle mne se to bude pomalu zhoršovat,nejlepší to bude v létě,všechno ok,žádný nežádoucí zvuk a v prosinci to začnš jak klesnou teploty....mazání zhasene do 3 vt ale cvakání trvá jak jsem říkal.....jeden známý mi říkal,že by poznal které to je,prý je to na něm vidět ale moc tomu nevěřím,když se udělá všechno tak bude zase klid jen ten ranec.....a v zimě byl ten zvuk o hodně horší,...jedna věc je asi jistá,jsou to stavítka,některá mají větší vůli než je přípustné.....(podle mne)
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Pivson »

divinol píše:no proto,že je tam vůle,přesně tak,přes den to nedělá když víckrát startuju,teď ráno jak je na nule tak to trvá asi cca 1min než to přestane,čím větší teplo tak to mizí....podle mne se to bude pomalu zhoršovat,nejlepší to bude v létě,všechno ok,žádný nežádoucí zvuk a v prosinci to začnš jak klesnou teploty....mazání zhasene do 3 vt ale cvakání trvá jak jsem říkal.....jeden známý mi říkal,že by poznal které to je,prý je to na něm vidět ale moc tomu nevěřím,když se udělá všechno tak bude zase klid jen ten ranec.....a v zimě byl ten zvuk o hodně horší,...jedna věc je asi jistá,jsou to stavítka,některá mají větší vůli než je přípustné.....(podle mne)
Minuta už je opravdu hodně.
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od divinol »

no ,ráno při -8 cvakalo chvíli a potom slabě,úplně nepatrně ale přestalo to až po delší době.....
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#26 Příspěvek od Pavel H »

[quote="divinol"]....mazání zhasene do 3 vt quote]

to Ti nepřijde divný? 3 vteřiny je strašně moc. Když jsem po 4 měsících natočil auto, tak zhasla okamžitě. A nevšiml jsem si nikdy, že by to svítilo tak dlouho. Kolik to má najeto? Alespoň kolik předpokládáš?
bobo

#27 Příspěvek od bobo »

To co napíšu se týká motoru m40, ale řekl bych, že to bude podobné.
Pokud se za studeného motoru ozývá cvakání, může to znamenat
a)může být zanesená, nebo vykloktané sprchovací lišta vačky - pokud je vakloktané, olej ztrácí tlak a nedostává se do konců lišty, nemaže pořádně vačku, ta se vydírá

b)nějaké zdvihátko je nefunkční - pokud s tím budeš jezdit dlouho, bude se výrazněj vyjíždět vačka. Prej se dá dobrý zdvihátko poznat podle toho, jestli jde rukou stlačit.

-pokud jsou špatné jen zdvihátka, stačí vyměnit jen ty.
-pokud se s tím jezdilo dýl (cvakajícím) a je vyjetá vačka, tak vyměnit ještě vačku a vahadla :?

Řekl bych.
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od divinol »

možná ne tak dlouho,nevím,třeba méně ale jinak mi to nepřišlo extrémě dlouho,najeto je 225tis údajně.....olej dolévám tak normálně....
1Pavel píše:
divinol píše:....mazání zhasene do 3 vt quote]

to Ti nepřijde divný? 3 vteřiny je strašně moc. Když jsem po 4 měsících natočil auto, tak zhasla okamžitě. A nevšiml jsem si nikdy, že by to svítilo tak dlouho. Kolik to má najeto? Alespoň kolik předpokládáš?
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#29 Příspěvek od Pavel H »

divinol píše:možná ne tak dlouho,nevím,třeba méně ale jinak mi to nepřišlo extrémě dlouho,najeto je 225tis údajně.....olej dolévám tak normálně....
1Pavel píše:
divinol píše:....mazání zhasene do 3 vt quote]

to Ti nepřijde divný? 3 vteřiny je strašně moc. Když jsem po 4 měsících natočil auto, tak zhasla okamžitě. A nevšiml jsem si nikdy, že by to svítilo tak dlouho. Kolik to má najeto? Alespoň kolik předpokládáš?
Ja se taky priklanim k tem hydrostelum. Ale myslim, ze by to chtelo slyset. Nejak mi uniklo jestli jsi nekde mluvil o tom, co to udela, kdyz to hned vypnes a zkusis znovu. To se motor neohreje, ale olej je v hlave natlaceny. Zkousel jsi to?
toretto
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: úte 19.04.2005 00:00
Bydliště: Úpice
Klubové ID: 449

#30 Příspěvek od toretto »

1Pavel píše: Ja se taky priklanim k tem hydrostelum. Ale myslim, ze by to chtelo slyset. Nejak mi uniklo jestli jsi nekde mluvil o tom, co to udela, kdyz to hned vypnes a zkusis znovu. To se motor neohreje, ale olej je v hlave natlaceny. Zkousel jsi to?
hmm.. to me nenapadlo.. zkusim to a dam vedet..

jinak 100% stejny problem jako divinol, krome toho, ze mne to dela max 3s a kontrolka oleje vypne okmazite..
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#31 Příspěvek od Pavel H »

toretto píše:
1Pavel píše: Ja se taky priklanim k tem hydrostelum. Ale myslim, ze by to chtelo slyset. Nejak mi uniklo jestli jsi nekde mluvil o tom, co to udela, kdyz to hned vypnes a zkusis znovu. To se motor neohreje, ale olej je v hlave natlaceny. Zkousel jsi to?
hmm.. to me nenapadlo.. zkusim to a dam vedet..

jinak 100% stejny problem jako divinol, krome toho, ze mne to dela max 3s a kontrolka oleje vypne okmazite..
To zhasinani kontrolky muze byt jina zavada. Jen me napadlo jestli netlaci malo cerpadlo.
dave

#32 Příspěvek od dave »

Mne to chvilku trvá, pak to dělá cca 30 s a pak to ještě chvíli trvá. Potom musím chvilku počkat a pak znova. :oops:
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#33 Příspěvek od Pavel H »

dave píše:Mne to chvilku trvá, pak to dělá cca 30 s a pak to ještě chvíli trvá. Potom musím chvilku počkat a pak znova. :oops:
Tak zkus po tom, co to prestane, ihned vypnout a hned natocit. Co to udela potom?
dave

#34 Příspěvek od dave »

1Pavel píše:
dave píše:Mne to chvilku trvá, pak to dělá cca 30 s a pak to ještě chvíli trvá. Potom musím chvilku počkat a pak znova. :oops:
Tak zkus po tom, co to prestane, ihned vypnout a hned natocit. Co to udela potom?
Takovou babu bych chtěl potkat :!: .
toretto
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: úte 19.04.2005 00:00
Bydliště: Úpice
Klubové ID: 449

#35 Příspěvek od toretto »

1Pavel píše:Ja se taky priklanim k tem hydrostelum. Ale myslim, ze by to chtelo slyset. Nejak mi uniklo jestli jsi nekde mluvil o tom, co to udela, kdyz to hned vypnes a zkusis znovu. To se motor neohreje, ale olej je v hlave natlaceny. Zkousel jsi to?
tak jsem to dnes rano zkousel (jako na potvoru je tepleji :? ) -
:arrow: nastartoval jsem
:arrow: zaclo to cvakat
:arrow: hned jsem to vypnul a znova nastartoval
:arrow: a uz OK..
toretto
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: úte 19.04.2005 00:00
Bydliště: Úpice
Klubové ID: 449

#36 Příspěvek od toretto »

dave píše:Takovou babu bych chtěl potkat :!: .
fakt necahpu, proc sem pises takovyhle kraviny! :evil:
drz se tematu nebo jestli se chces sverit se svymi problemy s delkou trvani, tak si zaloz svy tema nekde jinde!!!
dave

#37 Příspěvek od dave »

toretto píše:
dave píše:Takovou babu bych chtěl potkat :!: .
fakt necahpu, proc sem pises takovyhle kraviny! :evil:
drz se tematu nebo jestli se chces sverit se svymi problemy s delkou trvani, tak si zaloz svy tema nekde jinde!!!
Troška prýmu nezaškodí mne tak napadlo, fakt se omlouvám, že jsem Vás přerušil. :oops:
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#38 Příspěvek od Pavel H »

toretto píše:
1Pavel píše:Ja se taky priklanim k tem hydrostelum. Ale myslim, ze by to chtelo slyset. Nejak mi uniklo jestli jsi nekde mluvil o tom, co to udela, kdyz to hned vypnes a zkusis znovu. To se motor neohreje, ale olej je v hlave natlaceny. Zkousel jsi to?
tak jsem to dnes rano zkousel (jako na potvoru je tepleji :? ) -
:arrow: nastartoval jsem
:arrow: zaclo to cvakat
:arrow: hned jsem to vypnul a znova nastartoval
:arrow: a uz OK..
Tak je to jasne. Jsou to hydrostely. Pokud bys mel zajem je vymenit, tak se ti muzu po nejakych poptat, ale bude to az na konci kvetna. Ted nejsem v CR. Kdyztak napis SZ.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#39 Příspěvek od Maxiczech »

divinol píše:no ,ráno při -8 cvakalo chvíli a potom slabě,úplně nepatrně ale přestalo to až po delší době.....
Ahoj divinole, buď v pohodě. Není to vůbec nic závažného. Naopak je to normální jev u diesselových motorů. Jak již bylo zmíněno. Jedná se o hydraulické vymezování ventilů. To dělá každej diessel. S úctou, Max.
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od divinol »

aha,jenže já mám benzín,,,,
Odpovědět