Stránka 2 z 2
Napsal: pon 28.02.2005 11:36
od RostaO
darmon píše:ready píše:Větší kola,nižší profil a opačně.17 kola a 40 profil jsou zhruba stejně velký jako 15 kola 65 profil.V tomhle případě bych brzdy neřešil!

Jde spís o jízdní vlastnosti a v tuningu také o vzhled!

no prave, jizdni vlastnosti upravis sirkou kola ne prumerem, tim akorat vozis mrtvou vahu navic, auto je provozovany prevazne na silnici a i dneska se daj koupit gumy vsech rozmeru s kvalitnim bocnim vedenim. No a vzhled, kdyz se nekomu libi to ze auto vypada pak s kolama jak zeleznicni vagon tak proc ne. Optickej tuning asi nikdy dikybohu nepochopim

..a je to tu

Ja to cekal, hehe
Napsal: pon 28.02.2005 18:04
od Zave
ja myslim ze na komfort idela 15"
a na vzhled myslim 16, max 17.. a i to uz je na protezu... ja na nejaky projizdeni zatacek v max rychlosti seru, pro me je optimalni ideal

16"

Napsal: úte 01.03.2005 15:52
od ready
Musím uznat že na naších silnicích jsou asi ty 15 - 16 s vyšším profilem přeci jen pohodlnější.A ted na jaře vubec,zase bude na silnicích děr jak nas.....
Napsal: úte 01.03.2005 21:16
od matal
Podle mě max jsou 16ky 50-55, 17ky na45 už jsou moc, nezapomeňte, že guma taky tlumí nárazy..
Napsal: úte 01.03.2005 22:13
od darmon
matal píše:Podle mě max jsou 16ky 50-55, 17ky na45 už jsou moc, nezapomeňte, že guma taky tlumí nárazy..
co to je zas za hausnumera
