ready píše:Větší kola,nižší profil a opačně.17 kola a 40 profil jsou zhruba stejně velký jako 15 kola 65 profil.V tomhle případě bych brzdy neřešil! Jde spís o jízdní vlastnosti a v tuningu také o vzhled!
no prave, jizdni vlastnosti upravis sirkou kola ne prumerem, tim akorat vozis mrtvou vahu navic, auto je provozovany prevazne na silnici a i dneska se daj koupit gumy vsech rozmeru s kvalitnim bocnim vedenim. No a vzhled, kdyz se nekomu libi to ze auto vypada pak s kolama jak zeleznicni vagon tak proc ne. Optickej tuning asi nikdy dikybohu nepochopim
ja myslim ze na komfort idela 15" a na vzhled myslim 16, max 17.. a i to uz je na protezu... ja na nejaky projizdeni zatacek v max rychlosti seru, pro me je optimalni ideal 16"
Musím uznat že na naších silnicích jsou asi ty 15 - 16 s vyšším profilem přeci jen pohodlnější.A ted na jaře vubec,zase bude na silnicích děr jak nas.....