Martinéz píše:..nevim jak je to u TDci s poruchovosti a ani sem nesrovnaval s 320d, ale faktem je, ze TDci (jen jako spolujezdec) ma lepsi prubeh kroutaku jak 320d, ktery nejede a kucka--najednou leti--konec, nejede a rve.. To, ze ve vysledku bude pri rychlym razeni 320d o neco rychlejsi je asi jasny. Celkem by me zajimalo, jak jezdi 2.2 TDci. Stejne si myslim, ze vsechny nafty pod 6 valcu sou jen splaseny sekacky..
Nechapu jak se ti muze tak extra libit 2.0tdci od fordu. Nerikam ze to nejede, jel sem s tim nekolikrat do nemec a zpatky, jelo to docela pekne (v podstate uplne stejne jako moje byvale nacipovane tds a 96kw passat), ale ze by to bylo neco extra?? vzdyt to ma uplne prumerne parametry mezi motorama te doby. Kdyz chces vedet ktery 2.0 diesel je dneska nejlepsi, mrkni na 2.0d 4 valec z 120d, 120kw, kroutak tusim 340. Nic lepsiho zase neni
bpytlik píše:Kdyz chces vedet ktery 2.0 diesel je dneska nejlepsi, mrkni na 2.0d 4 valec z 120d, 120kw, kroutak tusim 340. Nic lepsiho zase neni
Další co je na BMW motorech opravdu skvělý, je tak nějak mnohem "benzínovější" chování. Nechovají se traktorovitě jako VW a zbytek, ale účinnost nabírají pozvolna a nechají se dost točit, to samé platí o práci s plynovým pedálem. VW koncern jako vypadá že hrozně jede a trhá asfalt na cen?ák plynu, ale ono když se šlápne za ten cen?ák dál, tak už se nic neděje. U BMW je jako vždy pedál s dlouhým krokem a krásně dávkovatelný. Tohle mi vždycky připadalo jako ten největší rozdíl a? už se jednalo tenkrát v porovnání tds (dneska mi po letech taky připadne jako autobus) nebo dneska commonrailů s písmenkem d
Martinéz píše:..nevim jak je to u TDci s poruchovosti a ani sem nesrovnaval s 320d, ale faktem je, ze TDci (jen jako spolujezdec) ma lepsi prubeh kroutaku jak 320d, ktery nejede a kucka--najednou leti--konec, nejede a rve.. To, ze ve vysledku bude pri rychlym razeni 320d o neco rychlejsi je asi jasny. Celkem by me zajimalo, jak jezdi 2.2 TDci. Stejne si myslim, ze vsechny nafty pod 6 valcu sou jen splaseny sekacky..
Nechapu jak se ti muze tak extra libit 2.0tdci od fordu. Nerikam ze to nejede, jel sem s tim nekolikrat do nemec a zpatky, jelo to docela pekne (v podstate uplne stejne jako moje byvale nacipovane tds a 96kw passat), ale ze by to bylo neco extra?? vzdyt to ma uplne prumerne parametry mezi motorama te doby. Kdyz chces vedet ktery 2.0 diesel je dneska nejlepsi, mrkni na 2.0d 4 valec z 120d, 120kw, kroutak tusim 340. Nic lepsiho zase neni
nerikam, ze sem z TDCi hotovej, to vubec, ale ze je to dle meho nazoru vyvazenej motor..kultivovanej, tahne hezky v celkem sirokym spektru otacek. A taky je celkove dost vychvalovanej. VWckarsky TDicka me moc neoslovujou, sice se parametrama drzej nahore, ale ta koncepce a projev..
no a k 2.0d, uz sem to psal nekolikrat. Dost sem najezdil se 150k verzi a mam proste pocit, ze uz je to hrozne vyhnany a preslechteny. ta 120kw verze uz musi bejt vazne zbesilej ulet..zkratka ropa v my 10let stary 34ce se chova lip jak 320d, tahne o dost dyl, zvuk ma libivej, nevadi mu lechtani na 1000ot..atd. To, ze na stovce sem o 2 vteriny dyl mi nevadi. Ja proste davam prednost hodnotit motory ze vsech uhlu pohledu a ne z tabulkovejch hodnot..treba udavanejch 221kmh max u 320d je utopie..to auto ve 200 prestane tahnout a krici jak Golf II D..
bpytlik píše:Kdyz chces vedet ktery 2.0 diesel je dneska nejlepsi, mrkni na 2.0d 4 valec z 120d, 120kw, kroutak tusim 340. Nic lepsiho zase neni
Další co je na BMW motorech opravdu skvělý, je tak nějak mnohem "benzínovější" chování. Nechovají se traktorovitě jako VW a zbytek, ale účinnost nabírají pozvolna a nechají se dost točit, to samé platí o práci s plynovým pedálem. VW koncern jako vypadá že hrozně jede a trhá asfalt na cen?ák plynu, ale ono když se šlápne za ten cen?ák dál, tak už se nic neděje. U BMW je jako vždy pedál s dlouhým krokem a krásně dávkovatelný. Tohle mi vždycky připadalo jako ten největší rozdíl a? už se jednalo tenkrát v porovnání tds (dneska mi po letech taky připadne jako autobus) nebo dneska commonrailů s písmenkem d
nesouhlasim.. 2.5d, 3.0d a 4.0d verim, ze maj celkem benzinovej projev..ostatne i hruby tdesa sou i s odstupem doby prijemny, ale 2.0d je VW hadr... 4valce sou o necem jinym, zvlast u BMW, ktery se snazi honit tabulky..takze ve vysledku je sice nejrychlejsi, ale jen proto, ze musis pri sprintu radit co vterinu a pul, abys to drzel porad mezi tema tahuchtivyma 2200-3500ot., nad i pod mas pocit, ze ti vyskoci motor. To prave treba u toho Fordu s "ubohyma" 130k neni tak napadny..
z5 k veci.... pri dnesnich cenach pohonych hmot se mi zda 528i idealni, do niceho slabsiho bych nesel (je dobre mit auto ktere dokaze v kazde situaci zrychlit).... jak jsem tady nekde psal jezdim s tim za stejnou spotrebu jako s TDSem v automatu (10,5l) navic ceny e39 v benzinu jsou ted fakt zajimave... jsem s tim autem moc spokojeny (pri dlouhe trase je ten rozdil mezi e34 a e39 fakt velky (co se pohodli tyce a obe jsem mel/mam rekl bych nadprumerne vybavene).
to Martinez : Je vidět,že máš k tvý e34ce vřelej vztah a to je správně akorát jseš z toho trochu zaslepenej jako taky mám rád starší ředy bmw,třeba M3 se mi pořád líbí víc v e30 a e36 než e46 ,ale čert ví čím to je.... třeba e39ka se mi pořád líbí daleko víc než NEW 5,ten interiér je hrozný myslím.Ale ve 320d 150PS 6speed jsem jel a nepřipadalo mi to špatné,ba naopak mě to příjemně překvapilo na 2litr! Jasně že to nemůžeš srovnávat s 330d ale na 2,0 to jede SEHR GUT!!! a za 6,5l nafty
RuDoSh píše:z5 k veci.... pri dnesnich cenach pohonych hmot se mi zda 528i idealni, do niceho slabsiho bych nesel (je dobre mit auto ktere dokaze v kazde situaci zrychlit).... jak jsem tady nekde psal jezdim s tim za stejnou spotrebu jako s TDSem v automatu (10,5l) navic ceny e39 v benzinu jsou ted fakt zajimave... jsem s tim autem moc spokojeny (pri dlouhe trase je ten rozdil mezi e34 a e39 fakt velky (co se pohodli tyce a obe jsem mel/mam rekl bych nadprumerne vybavene).
tak,tak,nebudu to tu vse vypisovat,je to jak pise Rudosh a taky bych nemenil a uz vubec ne za naftu...
btw:mam spotrebu 10,2l
no, nebejt te 525d r.v.02 asi bych mluvil jinak, ale jsem z toho slusne receno dost mimo chapani... motor jde tak sametove, ze je to nepochopitelny a nastup + prubeh sily... proste parada... kdyby to melo par koni navic (jasne, chipem jsou tam hned, ale zas ten kour za to nestoji), byla by to best motorizace e39 u nas (kvuli pojistce)...
Hanz píše:no, nebejt te 525d r.v.02 asi bych mluvil jinak, ale jsem z toho slusne receno dost mimo chapani... motor jde tak sametove, ze je to nepochopitelny a nastup + prubeh sily... proste parada... kdyby to melo par koni navic (jasne, chipem jsou tam hned, ale zas ten kour za to nestoji), byla by to best motorizace e39 u nas (kvuli pojistce)...
no to je jasny,jenze rok 02....to je zcela o jinych penezich....jinak proc ne...
Hanz píše:no, nebejt te 525d r.v.02 asi bych mluvil jinak, ale jsem z toho slusne receno dost mimo chapani... motor jde tak sametove, ze je to nepochopitelny a nastup + prubeh sily... proste parada... kdyby to melo par koni navic (jasne, chipem jsou tam hned, ale zas ten kour za to nestoji), byla by to best motorizace e39 u nas (kvuli pojistce)...
Muzu potvrdit, je to super motor, kterej jezdi v plny klade za 7,5 l nafty A s tim kourem po cipu ses trefil, jak rika fotr, mel bych s sebou vozit lopatku a smetacek a pri rozjezdu zametat
to rené..jo jo, trefils to..ja svy auto miluju i kdyz vim, ze to na pomery dnesni doby zacina bejt pomerne rychle a jiste plecka. Zvlast, kdyz za ty penize, co jsem za ni pred 2roky dal, by dnes byla e39. Ale ja ho musim milovat, v neskromnejsim aute bych z moralnich duvodu kvuli veku atd. asi ani jezdit nemohl. A trefils i to, ze 320d je na 4valcovej dvoulitr prebornik. Ja se snazil jen reagovat, ze i jiny znacky delaj gut diesely, i kdyz jejich prednosti jsou jinde nez papirovejch hodnotach..
Martinéz píše:to rené..jo jo, trefils to..ja svy auto miluju i kdyz vim, ze to na pomery dnesni doby zacina bejt pomerne rychle a jiste plecka. Zvlast, kdyz za ty penize, co jsem za ni pred 2roky dal, by dnes byla e39.
Přesně můj názor. Nevim, jestli ho zrovna miluju, ale dost často mi lidi řikají, že to přehánim, že je to jenom auto. Já za to svoje dal v přepočtu nějakejch 170k a co bych za to koupil teď?
Až půjdu do E39 (a to určitě půjdu) tak 530d když budu mít stále přísun nafty a když né, tak nehoněnou a hýčkanou 528i. Počkam, až ještě tak o 60-70k spadne cena.