Stránka 2 z 3

Napsal: úte 30.03.2004 18:16
od abdul
chlapci musite vsichni uznat ze je to hezky jak se tady vsichni certi:)
nehazejte tady ty srovnani do obecne roviny hnedka, porovnavaji se dve konkretni auta v konkretni "kondici" nebo s konkretnim "handicapem" my jsme se s pytlikem protahli po Frydecke asi kilak, to bylo vsecko... to ze pytlik mel sveho casu hadici od turba v pi.. muzu potvrdit, sam sem ji daval dvakrat dokupy... ja mam bohuzel nejaky pomrveny MAF... nemam tu chybnou serii co konci 002, ale i tak to neni ono... az ho vymenim vcetne softiku tak pak muzem porovnavat...

Napsal: úte 30.03.2004 18:19
od abdul
no a jinak je prece jasny ze 3,0 tdi je jinde nez 2,5 tds ze...:)

Napsal: sob 03.04.2004 14:26
od Martinéz
Pointa je v tom, ze nachciply TDso neda seriovou 525d.. sice sem v ni nikdy nejel, ale je to nadmiru jasny a logicky...

Napsal: pon 05.04.2004 14:02
od bpytlik
Martinéz píše:Pointa je v tom, ze nachciply TDso neda seriovou 525d.. sice sem v ni nikdy nejel, ale je to nadmiru jasny a logicky...


Vsadim se s tebou ze kdyz bude ta 525d v automatu, tak da :)

Napsal: pon 05.04.2004 17:39
od Lukas H.
bpytlik píše:
Martinéz píše:Pointa je v tom, ze nachciply TDso neda seriovou 525d.. sice sem v ni nikdy nejel, ale je to nadmiru jasny a logicky...


Vsadim se s tebou ze kdyz bude ta 525d v automatu, tak da :)


No jeste aby nedalo...

Napsal: pon 05.04.2004 18:34
od abdul
kdyz uz jsme u toho automatu.... on je seriove nastaveny tak jak je nastaveny. jakmile tomu zacnes slapat na krk tak se to hodne projevi, proste automat to auto zpomali a to o dost. ale i ten softik na te pevodovce se da upravit, tak by me zajmalo jestli s tim nekdo nema zkusenosti... vim ze to dela trebas dinan.

Napsal: pon 05.04.2004 18:58
od Lukas H.
abdul píše:kdyz uz jsme u toho automatu.... on je seriove nastaveny tak jak je nastaveny. jakmile tomu zacnes slapat na krk tak se to hodne projevi, proste automat to auto zpomali a to o dost. ale i ten softik na te pevodovce se da upravit, tak by me zajmalo jestli s tim nekdo nema zkusenosti... vim ze to dela trebas dinan.


To zni kua dobre "nechal jsem si nacipovat prevodovku"... :D

Napsal: pon 05.04.2004 19:10
od RuDoSh
abdul píše:kdyz uz jsme u toho automatu.... on je seriove nastaveny tak jak je nastaveny. jakmile tomu zacnes slapat na krk tak se to hodne projevi, proste automat to auto zpomali a to o dost. ale i ten softik na te pevodovce se da upravit, tak by me zajmalo jestli s tim nekdo nema zkusenosti... vim ze to dela trebas dinan.


darmon mel "nacipovanou" prevodovku v sedme.... taky by me zajimalo jaky to ma ve finale vliv na zrychleni....

Napsal: pon 05.04.2004 19:34
od abdul
RuDoSh píše:
abdul píše:kdyz uz jsme u toho automatu.... on je seriove nastaveny tak jak je nastaveny. jakmile tomu zacnes slapat na krk tak se to hodne projevi, proste automat to auto zpomali a to o dost. ale i ten softik na te pevodovce se da upravit, tak by me zajmalo jestli s tim nekdo nema zkusenosti... vim ze to dela trebas dinan.


darmon mel "nacipovanou" prevodovku v sedme.... taky by me zajimalo jaky to ma ve finale vliv na zrychleni....


upravuje se i ta posahana hydrospojka, ta je vlastne tim opravdovym problemem automaticky prevodovky.... tam je hrozny potencial zrychlit auto... bych se nedivil kdyby upravou te hydrospojky kara dosahla stejnych casu jako nacipovanim.... kdyz se bavime o turbodieselech...

Napsal: pon 05.04.2004 20:57
od RuDoSh
abdul píše:
RuDoSh píše:
abdul píše:kdyz uz jsme u toho automatu.... on je seriove nastaveny tak jak je nastaveny. jakmile tomu zacnes slapat na krk tak se to hodne projevi, proste automat to auto zpomali a to o dost. ale i ten softik na te pevodovce se da upravit, tak by me zajmalo jestli s tim nekdo nema zkusenosti... vim ze to dela trebas dinan.


darmon mel "nacipovanou" prevodovku v sedme.... taky by me zajimalo jaky to ma ve finale vliv na zrychleni....


upravuje se i ta posahana hydrospojka, ta je vlastne tim opravdovym problemem automaticky prevodovky.... tam je hrozny potencial zrychlit auto... bych se nedivil kdyby upravou te hydrospojky kara dosahla stejnych casu jako nacipovanim.... kdyz se bavime o turbodieselech...


nevis o tom neco vic? Jen ze zvedavosti ;-)

Napsal: pon 05.04.2004 21:18
od Francis
Napriklad Alpina ma automat kteremu rika Switchtronic. Ma to overdrive na VSECH rychlostnich stupnich, menic se odblokovava pouze na okamzik razeni a radi se v tahu. D10 tusim mela se Switchtronicem lepsi zrychleni 0-100 nez s manualem, skoda ze uz nejsou na http://www.alpina.de udaje o dynamice starsich modelu.

Napsal: pon 05.04.2004 21:27
od abdul
sem prave cekal ze me nekdo pouci na tohle tema....:) ta hydrospojka pracuje s olejem, predelava se nejakym zpusobem to "cerpadlo".. nevim jestli mu daji ostrejsi lopatky at je to "natlakovany" rychleji a tim se omezi to nestastny "prokluzovani" nebo to delaj nejak jinak... jedna vec je soft v prevodovce a druha ta hydrospojka... soft ti zaridi to, ze kdyz si podradim tak auto nezacne vehementne pocitat co se stany kdyz podradi, ale proste podradi a "nepremejsli" nad tim... ja kdyz jedu do zatacky trochu z ostra a urcitou rychlosti tak se z petky dostanu jenom na ctyrku... trojku uz tam nehodi... proste si spocita ze by mohlo dojit k rizikovemu chovani vozu, jak tomu pani v BMW rikaji a sam ti tam kopne tu zminovanou ctverku... pominu tu mezeru kdy tam vlastne nada nic protoze to pocita... sviti ze tri, ale asi za sekundu uz sup tam ctverku...a fyzicky tam ta trojka ani tu sekundu nebyla ze... takze ten soft ojebe prave tohle, ze mu posune hranici kdy si auto mysli ze by se mohlo po prerazeni dit neco nedobryho... a ten "hardware" zase odstrani to, ze kvanta vykonu a kroutaku zustanou na te hydrospojce a pomalinku se prenaseji na kola... vznikne tak vlastne neco jako "sekvencka"

Napsal: pon 05.04.2004 21:30
od abdul
Francis píše:, menic se odblokovava pouze na okamzik razeni a radi se v tahu. .

no vidis to je prave ono... efekt toho je pak ten ze kdyz tam mas kvalt a slapnes na plyn, tak nic z vykonu nezustane na te hadrospojce....
to ze se radi v tahu zni jako paradni vec, ale to delaj uz seriovky :)

Napsal: úte 06.04.2004 08:57
od RuDoSh
abdul : a dela to u nas nekdo? :-)))))

Napsal: úte 06.04.2004 11:48
od Francis
abdul píše:... hydrospojka pracuje s olejem, predelava se nejakym zpusobem to "cerpadlo".. nevim jestli mu daji ostrejsi lopatky at je to "natlakovany" rychleji a tim se omezi to nestastny "prokluzovani" nebo to delaj nejak jinak...

Hydrodynamicky menic jsou tri lopatkova kola v jedne komore. Na vstupnim hrideli od motoru a vystupnim do prevodovky jsou pevne lopatky, mezi nimi rozvadeci kolo - mezikruzi s natacecimi lopatkami. Stacilo by jen zmenit sw a rychleji a do jineho uhlu nastavovat lopatky rozvadeciho kola.

Napsal: úte 06.04.2004 11:54
od skautik
Francis píše:
abdul píše:... hydrospojka pracuje s olejem, predelava se nejakym zpusobem to "cerpadlo".. nevim jestli mu daji ostrejsi lopatky at je to "natlakovany" rychleji a tim se omezi to nestastny "prokluzovani" nebo to delaj nejak jinak...

Hydrodynamicky menic jsou tri lopatkova kola v jedne komore. Na vstupnim hrideli od motoru a vystupnim do prevodovky jsou pevne lopatky, mezi nimi rozvadeci kolo - mezikruzi s natacecimi lopatkami. Stacilo by jen zmenit sw a rychleji a do jineho uhlu nastavovat lopatky rozvadeciho kola.


to znamena, ze se rychleji opotrebovava a vice namaha ten menic, co?

Napsal: úte 06.04.2004 19:17
od abdul

to znamena, ze se rychleji opotrebovava a vice namaha ten menic, co?


ale prd, tam se nema co namahat :) sem jeste neslysel ze by to nekdy odeslo :) krome pripadu, ze jak banda cpe prevodovku na motor tak ulomi ty packy k menici a tim je to nefunkcni.... v Mercedesu se jim to povedlo dvakrat po sobe na jednom aute :)

Napsal: úte 06.04.2004 19:18
od abdul
RuDoSh píše:abdul : a dela to u nas nekdo? :-)))))


no nevim :)

Napsal: stř 07.04.2004 10:22
od Francis
abdul píše:
skautik píše:to znamena, ze se rychleji opotrebovava a vice namaha ten menic, co?
ale prd, tam se nema co namahat :) sem jeste neslysel ze by to nekdy odeslo :) ...

Nebyl bych si tim tak jisty. U vodnich turbin dochazi k jevu zvanemu kavitace - pri rychlem proudeni se voda odtrhava od lopatky, diky nizkemu tlaku se ve vytvorene dutine voda odpari a dochazi k povrchove korozi, vypada to jako vytrhavani materialu z lopatky. Nevim zda je neco takoveho mozne v pripade proudiciho oleje misto vody. Necte to tu nejaky hydromechanik?

Napsal: stř 07.04.2004 11:20
od bpytlik
abdul píše: v Mercedesu se jim to povedlo dvakrat po sobe na jednom aute :)


Tobe nastesti jenom jednou,ze :)