Napsal: stř 22.05.2013 14:25
jakmile mi skončí záruka (ešče rok), tak pude....
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
..asi bych do toho sel....setrne nenápadne opatrne....pavproch píše:žebych teda????![]()
Kvůli lidem co neumí řídit. Omezí to šlupky do diffu pokud pustíš spojku jak autoškolák.Poldav6 píše:pořád váhám s instalací, přeci jen to tam soudruzi kvůli něčemu dali
Pokud neni fyzicky vyndanej a jen sešroubovaný trubky přes závit (což je u aspoň mých aut prasárna, kterou bych neudělal), tak to opravdu neni jakkoliv poznat.BudVlad píše:Na záruku to nemá žádný vliv, nevím jak by poznali jestli je to ventil z M3
Njn, to mam taky… Auto zní jak WRC… ;D Hmm, "because race car!" :DD Popravdě pokud se snažíš řadit přesně, tak naopak celýmu pohonu dáváš pokouřit. Nakonec jsem zjistil, že zdaleka nejpřesnější a nejšetrnější na kardan a diff jsem v maximálním sport módu a s CDV od Zeckhausenů — najednou to je všechno hladký jak máslíčko a funguje…hadice píše:sranda je že to má ochránit pohoný trakt...a co tedy ten cinkající kardan..?
Ano, za to přesně může to CDV, hlavně na starších E6x s vylítanější spojkou nebo kardanem si člověk připadá jako že neumí řídit, pořád nějaký škubání, cinkání a kopance… Tzn. tvůj dojem vůbec neni jenom dojem…hadice píše:uz od zacátku co autu bylo 158tis km..me pripadalo že se stím radí a proste jaksi divne jede hur jak snad s n nejakou skodovkou
Co ti na tom přijde za prasárnu? Dřív se to tak dělalo normálně origo, dokud nepřišel CDV. Mě zas přijde divné, tam dávat ,,věc" (upravený CDV), která tam je na nic a jen zvyšuje množství šroubových spojů...janbrasna píše:...Pokud neni fyzicky vyndanej a jen sešroubovaný trubky přes závit (což je u aspoň mých aut prasárna, kterou bych neudělal)...
E92 M3 vyjíždí z továrny bez CDV, takže je to také hustý.janbrasna píše:Na 10 let starym autě bych to neřešil. Ale u kupé za 3M+ už je to relativně hustý na muj vkusKaždýmu co jeho žaludek snese…
(A teď ta delší verze… Jsou modely, kde se musí ohnout potrubí aby to pasovalo. Už jsem viděl prasklý. Pže jsou některý CDV s dost dlouhýma závitama a žebrama, liší se podle modelů a motorizací. Nebo popraskaj trubky v tom bodě, kde se překřižujou ty závity. A u aut co jsou v záruce by nebylo hezký, aby tam něco chybělo, je lepší aby všechno bylo 1:1 a nic se nenamáhalo, a i to od pohledu vypadalo tak, jak to vyjelo z továrny. Toť hlavní důvod.)
A on se tady někdo baví o kupé za 3M+janbrasna píše:Na 10 let starym autě bych to neřešil. Ale u kupé za 3M+ už je to relativně hustý na muj vkusKaždýmu co jeho žaludek snese…
Už si to viděl praský, tak to by mi opavdu zajímalojanbrasna píše: (A teď ta delší verze… Jsou modely, kde se musí ohnout potrubí aby to pasovalo. Už jsem viděl prasklý. Pže jsou některý CDV s dost dlouhýma závitama a žebrama, liší se podle modelů a motorizací. Nebo popraskaj trubky v tom bodě, kde se překřižujou ty závity. A u aut co jsou v záruce by nebylo hezký, aby tam něco chybělo, je lepší aby všechno bylo 1:1 a nic se nenamáhalo, a i to od pohledu vypadalo tak, jak to vyjelo z továrny. Toť hlavní důvod.)
Tak to je úplně nejhustčí ;} Jako mě samotnýho překvapuje, proč to třeba na M6 dávali (resp. na SMG verzi to je, 6MT nevim), čekal bych, že žádný Mko to nebude mít, ale poslední úplně bez byla 6MT M5ka z cca 2003? Dokonce i Z4MC co podobný kurvítka normálně nemá tuhle zpropadenou věc má :/BudVlad píše:E92 M3 vyjíždí z továrny bez CDV, takže je to také hustý.
Třeba já? Však jsem psal o nových v záruce vs. starších modelech.chip píše:A on se tady někdo baví o kupé za 3M+ ?
Zažil jsem to tušim na 530i E39, celý potrubí se pak vyndavalo ven. Bylo to hnusně zrezlý + tam byly nějaký postrhávaný závity od toho vyndanýho ventilu. Ne vždycky to jde v pohodě no.chip píše:Už si to viděl praský, tak to by mi opavdu zajímalo
Ok, hele co máš? Tu E60ku z profilovky nebo E39ku (co si tak pamatuju fotky)? Protože E39ky z továrny bez toho sráče skutečně vyjížděly! Tam budou jednak pasovat závity do sebe a i to bude na první pohled vypadat OK. Ale ber to tak, že jsou modely, který vznikly rovnou ve všech variantách s timhle, a u mě do sebe třeba ty závity nepasujou (minimálně na jednom autě, ostatní jsem nezkoumal tak podrobně).chip píše:Od pohledu vypadalo jako, že to z továrny vyjelo? Dyť jsem už v předchozím postu psal, že starší baworáky to nemaj, tedy mají trubičku přímo do válečku. Takže to vypadá, že to tak vyjelo
Nechtěl jsem už reagovat, ale musímjanbrasna píše: Třeba já? Však jsem psal o nových v záruce vs. starších modelech.
(To že ty to v tom nechceš vidět a rozjel ses tady jak kdyby sis v pátek šlehnul a do teď neměl nic lepšího na práci, to je asi tvoje starost, k tomu se vyjadřovat nehodlam… Původního tazatele zajímaly zkušenosti s CDV delete, ne nějaký utahaný trollování který jemu ani nikomu jinýmu moc nepomůže.)
To samozřejmě chápu, že při vyhození toho ventilu to budu muset odvzdušnit, spíš jsem to myslel tak, zda je nutné i při výměné brzdové kapaliny každé dva roky spolu s odvzdušnením brzd udělat právě i odvzdušnění spojky?chip píše:Co se týče brzdovky, nejen, že to bude vhodný, ale je to dokonce nutný. I při sebedokonalejším rozpojení hydraulického okruhu dojde k částečnému zavdušnění