Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 29.03.2012 09:34
od Fatal Design
Efektivita bude 0. Vidím to u M3 ... klasická neměla nic, nebo "jen" to obyčejné byť relativně velké. Netvrdím, že to negeneruje žádná přítlak, ale nemyslím, že extra poznatelný. Až "speciály" GT, LTW měly řekl bych křídlo co už asi něco dělá, ale je daleko větší, s rozšířenými plochami ... prostě jiná třída ...
Bobek jako máš ty bude asi spíše estetického rázu ...

Napsal: čtv 29.03.2012 09:38
od Perunwit
souhlasil bych s tebou... až na to, že ten kdo chtěl esteticky okrášlit ten geniální základní tvar tim, že mu opticky zatíží kufr, asi nebyl moc v pořádku no

.
Napsal: čtv 29.03.2012 09:40
od Fatal Design
No jasně ... 100 lidí 100 chutí ...
Napsal: čtv 29.03.2012 10:09
od Hanz
kridlo ti naopak muze zvednou Vmax, viz neco malo s obrazky tady:
http://www.autohificlub.cz/forum/10/936 ... o-kridlo/0
Napsal: čtv 29.03.2012 10:18
od Fatal Design
Hanzi, jako obecně ano a když se podívám na 5 tý obrázek z hora, tak jako bych viděl to GT křídlo s rozšířenou plochou, ale šlo tady o to pidi křidélko E34, nebo "obyč" křídlo na M3 E36 ... to tenhle profil nemá ...
Napsal: čtv 29.03.2012 11:14
od Perunwit
hlavně bych tedy chtěl podotknout, že Vmax je pro mě hodnota čistě teoretická a tudíž nepodstatná.