Stránka 2 z 5
Napsal: stř 29.02.2012 22:56
od fubutomas
U jakýho auta? Já ještě co mám,tak přípravek na vylisování předních silentbloků v zadním rameni E36 bez demontáže ramene.... ještě ho musím doladit,tak pak udělám výkres....
Napsal: sob 17.03.2012 21:21
od Lucifer
Tak hoši DIY geometrie funguje dokonale do garáže jsem jel 20km auto táhlo maličko doprava. Po změření a seřízení auto přestalo táhnout doprava a jelo krásně rovně srovnal se mi i volant.
Jinak šuplera je ukotvená původním posuvníkem a šoupe se jen číselník. Musí bejt vyndanej i hloubkoměr a měří se to tím koncem číselníku. Změříš v půlce disků vepředu, prohodíš pod autem a změříš v zadu na diskách, pak už jen došteluješ aby byly oba rozměry stejný.
Jsem rád, že je i další věc, kterou si můžu dělat na autě sám

Napsal: ned 18.03.2012 08:45
od Oldman
Rotačné přípravky můžu za přiměřený Obolus vyrobit

Napsal: ned 18.03.2012 16:52
od pragdejf
někde mam rozkreslenej pripravek na silace napravnice E34, ale pak sem mel napravnici venku a delal sem to na lisu. hecnu se, dokreslim a pochlubim se....
Napsal: úte 20.03.2012 10:12
od fubutomas
Lucifer: Super,šikovnej... díky
pragdejf: Určitě sem hoď

Napsal: úte 20.03.2012 12:37
od Lucifer
Nemáš za co, jinak ještě by chtělo sehnat tu tabulku

Napsal: úte 20.03.2012 22:30
od pragdejf
uz to cmaram. jinak mam *.dxf toho pripravku na vacky M50/52, na laser nebo vodu, at se s tim nemusi nikdo znova kreslit. a taky vykres blokovaciho koliku do strvaku, at to soustruznik pobere bez kecu. zejtra to sem nasypu, mam to v praci.
Napsal: úte 20.03.2012 22:41
od krejcia1
fubutomas píše:U jakýho auta? Já ještě co mám,tak přípravek na vylisování předních silentbloků v zadním rameni E36 bez demontáže ramene.... ještě ho musím doladit,tak pak udělám výkres....
Jo to jsem přesně myslel je to na e36.
To Cuky: S vyndánim neni problem, ale nechce se mi kvůli nandavání sundavat celé rameno, chtěl bych postupovat podobně jako tady:
http://www.unitedbimmer.com/forums/bmw- ... ement.html
Napsal: úte 10.04.2012 13:41
od fubutomas
Napsal: čtv 19.04.2012 12:41
od fubutomas
čau,aktuálně jsem koupil zouvačku a vyvažovačku na osobní a lehký užitkový auta..... vzal jsem ji nakonec bez pomocnýho ramene,na to už jsem neměl... koukal jsem na různý videa atd.. když přezouvaj nízkoprofilový pneu... a někdo používá super přípravky... večer sem hodím video co přesně myslím... jde mi o přidržení patky pneu pod zesílením disku,abych nemusel na pneu ležet při zouvání a obouvání

toto je podobný princim co myslím....
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http ... m=1&itbs=1
Nepoužívá zde někdo něco podobnýho? Nahoďte foto jak to vypadá a jak vám to funguje? Díkec

Napsal: čtv 19.04.2012 21:21
od fubutomas
Napsal: pát 20.04.2012 08:36
od darklord
xSAFA píše:Aretace vaček motorů M52 a tuším, že stejné i pro M50
Z akej knihy mas tu schemu?
Napsal: pát 20.04.2012 08:54
od libovka
Lucifer píše:Tak hoši DIY geometrie funguje dokonale do garáže jsem jel 20km auto táhlo maličko doprava. Po změření a seřízení auto přestalo táhnout doprava a jelo krásně rovně srovnal se mi i volant.
Jinak šuplera je ukotvená původním posuvníkem a šoupe se jen číselník. Musí bejt vyndanej i hloubkoměr a měří se to tím koncem číselníku. Změříš v půlce disků vepředu, prohodíš pod autem a změříš v zadu na diskách, pak už jen došteluješ aby byly oba rozměry stejný.
Jsem rád, že je i další věc, kterou si můžu dělat na autě sám

By mě zajímalo jak to udržíš sám na obou stranách tom kole?
Napsal: pát 20.04.2012 13:47
od fubutomas
Tak ti to někdo přidrží... to je jedno né? Hlavně že to funguje... řešíš chujoviny

Napsal: pát 20.04.2012 23:02
od Lucifer
libovka píše:Lucifer píše:Tak hoši DIY geometrie funguje dokonale do garáže jsem jel 20km auto táhlo maličko doprava. Po změření a seřízení auto přestalo táhnout doprava a jelo krásně rovně srovnal se mi i volant.
Jinak šuplera je ukotvená původním posuvníkem a šoupe se jen číselník. Musí bejt vyndanej i hloubkoměr a měří se to tím koncem číselníku. Změříš v půlce disků vepředu, prohodíš pod autem a změříš v zadu na diskách, pak už jen došteluješ aby byly oba rozměry stejný.
Jsem rád, že je i další věc, kterou si můžu dělat na autě sám

By mě zajímalo jak to udržíš sám na obou stranách tom kole?

Tak to je snad jasný že ve dvou.
Napsal: úte 03.07.2012 19:31
od zdendys
Nedávno jsem řešil sundání řemenice na klikovce u motoru M43, nechtělo se mi to povolovat přes startér jak tu někdo radí, tak jsem si udělal zjednodušenej originál přípravek kterým se přidrží klikovka. Vzal jsem si jen pásovinu, udělal dvě oválný díry + vybrousil žlábek.
Napsal: úte 03.07.2012 19:37
od zdendys
Ještě přikládám trošku srozumitelnější výkres přípravku na aretaci klikové hřídele co sem dal fubutomas
Napsal: ned 19.08.2012 13:09
od Laco19
Redukcia na zdvihak pre E6x:


Napsal: pon 20.08.2012 06:59
od fubutomas
Laco19:To je super věc,ještě by to chtělo nějaký rozměry

Napsal: stř 26.09.2012 14:11
od fubutomas
Nemáte někdo ten výkres na stažení ozubeného kola CR čerpadla? Při jeho demontáži?