no joDeathbox píše:co golf, ten je rád že to vůbec nějak jede
 
    ...   ale na zimu je to preci jen praktictejsi nez Z4
  ...   ale na zimu je to preci jen praktictejsi nez Z4  
 
 

 v zimě je to myslím vhodný spojku vymačkávat,myslím se šetří aku a startér-nemá to takovej odpor..Jinak normál bez spojky,myslím jde jen o to v zimě tomu odlehčit
 v zimě je to myslím vhodný spojku vymačkávat,myslím se šetří aku a startér-nemá to takovej odpor..Jinak normál bez spojky,myslím jde jen o to v zimě tomu odlehčit  samozřejmě můj osobní názor..Stejně tak nechápu proč někdo v těhle mrazech startuje zmrzlé auto a má puštěnej větrák topení,rádio atd...Nejen že je to puštěný k ničemu ale je to zbytečná žátěž pro AKU atd...specialita řidiček
  samozřejmě můj osobní názor..Stejně tak nechápu proč někdo v těhle mrazech startuje zmrzlé auto a má puštěnej větrák topení,rádio atd...Nejen že je to puštěný k ničemu ale je to zbytečná žátěž pro AKU atd...specialita řidiček  
  
Jak může při vyšláplé spojce startér tahat hřídel do převodovky.Trošku nesmysl ne.MattyX píše:se sešláplou spojkou šetřím starter , ale vlastně stojím na spojce ... naopak setrim spojku ale starter taha i hridel do prevodovky ...takze ?:D je to uplne fekal , protoze kdyz je pak nekdo jitrnica (a ze takovych lidí znám ) co stojí na křižovatce na spojce se zařazenou 1 tak tam pak trpí axiály a spojka ...
