Stránka 2 z 2
Napsal: pát 23.09.2011 21:19
od weNTyll
Spravne postrehy kolego
Dneska jsme se na to vrhli znovu, mereni bohatosti (totalni chudosti) smesi a mereni podtlaku nasmerovalo spravne. Po oprave zterele a do sebe zborene hadicky uz motor vykazuje normalni chovani, "misfajry" zmizely a samozrejme lambdy ozily.
Vahu jeste prekontroluju, bude to urcite lepsi nez minule.
Napsal: sob 24.09.2011 09:58
od michal09
Jj, včera mi weNTyll přišel na hlavní příčinu toho všeho... Asi 2cm díra v podtlakové zpuchrělé hadici, viz foto níže. Takový práce, času a pěněz ten kolotoč stál a ve finále je to (zaplať pánbůh) jen diravá hadice. Aktuálně je hadice provizorně napojena a od té doby jedu standartně na všechny válce, né jen v otáčkách, ale i na volnoběhu, ustálily se vybrace a kolísání - mám z toho opravdu radost!

Problém s lambdama již není a snad už ani nebude...
Ovšem malej otazník zůstává nad hadičkou č.11 na obrázku v odkaze
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Kam vede, k čemu slouží, nemá někdo páru? Nemá žádný tah ani po nahrazení prasklé podtlaková hadice, v které byl problém. Mimochodem tu prasklou hadici nemůžu v ETK najít a potřeboval bych jí hned po neděli objednat, buď hledám špatně nebo tam prostě neni zakreslená...
EDIT: už jsem jí asi našel, měla by to být hadice č.7
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... separator/
Ještě jednou patří velké díky Martinovi alias weNTyllovi, ukázkovej přístup k autu a jeho problému, je vidět že má zkušenosti v oboru a hlavně že ho to baví, což je základ každé dobře odvedené práce. Pěkně všechno proměřuje pomocí osciloskoupu, kontroluje stavy na diagnostice, vysvětluje co jak funguje, proč to měří atd. Rozhodně můžu jen doporučit, a když někdy příště pojedu na diagnostiku, tak pouze k němu

Napsal: ned 25.09.2011 09:39
od weNTyll
Ta 11 omezuje podtlakem v sani tlak paliva o 0.5 baru v rezimu motoru bez zateze, tj. volnobeh, konstantni otacky atd. Nekde po ceste k sani bude KO, ale vytahni ji az budes mit novou. Ty podtlakove hadice budou vypadat po letech vsechny spis hur nez lip.
Napsal: ned 25.09.2011 16:57
od michal09
weNTyll píše:Ta 11 omezuje podtlakem v sani tlak paliva o 0.5 baru v rezimu motoru bez zateze, tj. volnobeh, konstantni otacky atd. Nekde po ceste k sani bude KO, ale vytahni ji az budes mit novou. Ty podtlakove hadice budou vypadat po letech vsechny spis hur nez lip.
Díky Martine, ozvu se až budu mít hadice vyměněné...
Napsal: pon 26.09.2011 14:15
od jarda
Tak hurá, konečně se to našlo... a dvakrát hurá že to je jen hadička.
Napsal: pon 26.09.2011 22:55
od magorcondoria
Dobrá práce.Co používáš za osciloskop?
Napsal: stř 28.09.2011 10:13
od weNTyll
magorcondoria píše:Dobrá práce.Co používáš za osciloskop?
Mam jich nekolik, v podstate se da merit jakymkoliv digitalem, vic kanalu je samozrejme lepsi. Idealne kdyz je to mobilni.
Ale je to jenom nastroj, jako gola pro mechanika. Kdyz vis co a jak mas presne delat a jak ma spravne vypadat to co meris tak se da i ruzne improvizovat, samo to ale nikdy nic neudela ani nevyresi

Napsal: stř 28.09.2011 18:34
od magorcondoria
O.K. na to jsem se ,ale neptal.
V práci mám "rusáka" ,ale na takové to "domácí měření" jem koupil Poscope.Do kterého,ale proniká VF rušení od zapalování a vždy zamrzne.Ještě mám od NI dvě měřící karty,ty nepoužívám.
Napsal: stř 28.09.2011 21:53
od weNTyll
Mam nejakou repliku Voltcraftu 40MHz 2ch USB, kapesniho prcka DSO Nano, nejaky vyvojovy kit 5ch a obcas kdyz kanaly nestaci mam moznost neco zmerit na 8ch Autoscope. Ten posledni by mi ve finale asi uplne stacil jako jediny

Napsal: čtv 29.09.2011 20:28
od magorcondoria
Autoskop II je ten "rusák" .
Napsal: ned 30.03.2014 21:48
od fanousek
Zdar ve spolek, oživím téma, pročítal jsem všechno možný ohledně chyb 227 a 228 a chtěl bych se optat kam zaměřit hledání na základě mýho výpisu z INPY:
E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 03/30/14 18:23:36
ECU: MS430DS0 JobStatus:
OKAY Variant: MS430DS0-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
228 lambda contol tolerance Bank 2
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 2784.00 rpm MAF 141.62 mg/stk TCO 90.75 Grad C LAM_MV_2 7.03 %
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.20 h
Deviation rich --- --- ---
Error to relevant
Error debounce
Error currently available
stat. Error
Errorcode: E4 71 01 28 57 1A B9 92 54 0B-------------------------------------------------------------
227 lambda contol tolerance Bank 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 3744.00 rpm MAF 168.86 mg/stk TCO 87.00 Grad C LAM_MV_1 3.90 %
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.20 h
Deviation rich
--- --- ---
Error to relevant
Error debounce
Error currently available
stat. Error
Errorcode: E3 71 01 28 75 1F B4 8A 54 0B =============================================================