Jj, včera mi weNTyll přišel na hlavní příčinu toho všeho... Asi 2cm díra v podtlakové zpuchrělé hadici, viz foto níže. Takový práce, času a pěněz ten kolotoč stál a ve finále je to (zaplať pánbůh) jen diravá hadice. Aktuálně je hadice provizorně napojena a od té doby jedu standartně na všechny válce, né jen v otáčkách, ale i na volnoběhu, ustálily se vybrace a kolísání - mám z toho opravdu radost!

Problém s lambdama již není a snad už ani nebude...
Ovšem malej otazník zůstává nad hadičkou č.11 na obrázku v odkaze
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Kam vede, k čemu slouží, nemá někdo páru? Nemá žádný tah ani po nahrazení prasklé podtlaková hadice, v které byl problém. Mimochodem tu prasklou hadici nemůžu v ETK najít a potřeboval bych jí hned po neděli objednat, buď hledám špatně nebo tam prostě neni zakreslená...
EDIT: už jsem jí asi našel, měla by to být hadice č.7
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... separator/
Ještě jednou patří velké díky Martinovi alias weNTyllovi, ukázkovej přístup k autu a jeho problému, je vidět že má zkušenosti v oboru a hlavně že ho to baví, což je základ každé dobře odvedené práce. Pěkně všechno proměřuje pomocí osciloskoupu, kontroluje stavy na diagnostice, vysvětluje co jak funguje, proč to měří atd. Rozhodně můžu jen doporučit, a když někdy příště pojedu na diagnostiku, tak pouze k němu
