Stránka 2 z 5

Napsal: ned 03.05.2009 13:13
od troutny
Karl325iX píše:Díky za zajímavé rady! Ale vemte v potaz to co sem psal na začátku. Při STUDENÉM motoru to NECVAKÁ! Nebo-li když to nastartuju studený tak to cvaká tak PRVNÍCH 5 VTEŘIN a pak až se to uplně OHŘEJE, takže si myslim že je to závislé na tlaku oleje, tim asi padá ta řemenice :? i vstřiky :?
To je hydroštel.
Schoď u toho teplýho motoru vzduchový filtr a ventilový víko,a ošáhni ty hydroštely když budeš mít nos vačky nahoru,aby do něj netlačila.
Který bude měkký,tedy bude se propadat to je KO.

Napsal: ned 03.05.2009 14:28
od libovka
troutny píše:
Karl325iX píše:Díky za zajímavé rady! Ale vemte v potaz to co sem psal na začátku. Při STUDENÉM motoru to NECVAKÁ! Nebo-li když to nastartuju studený tak to cvaká tak PRVNÍCH 5 VTEŘIN a pak až se to uplně OHŘEJE, takže si myslim že je to závislé na tlaku oleje, tim asi padá ta řemenice :? i vstřiky :?
To je hydroštel.
Schoď u toho teplýho motoru vzduchový filtr a ventilový víko,a ošáhni ty hydroštely když budeš mít nos vačky nahoru,aby do něj netlačila.
Který bude měkký,tedy bude se propadat to je KO.
Souhlas,to je hydroštel jak vyšitej. :wink:

Napsal: ned 03.05.2009 16:48
od PetacekBE
uf děkuju já se lek že mi špatně rozprašují vstřiky naftu a proto ten motor klepe- taky jsem o těch hydroštelech uvažoval. Ale jak píši dělá mi to jak za studena tak za tepla... Na kolik by vyšla oprava... Děkan.

Napsal: pon 04.05.2009 09:24
od 524td
Jedno hydro stojí cca 360,-Kč tak to jsou lehké počty. Nevim jestli by jsi chtěl měnit všechny, ale já bych to určitě udělal, ale to je každého věc.

Napsal: čtv 07.05.2009 13:20
od Karl325iX
hydra sem skouknul i tu řemenici ale všechno v poho. Tak to musí bejt ta olejová pumpa. :roll:

Napsal: čtv 07.05.2009 13:29
od 524td
Nevim jak dalece jsi skouknul hydra, ale mám s tímto špatnou zkušenost. Většinou se to jen těžko pozná, které je špatné. Tlak v mazacím okruhu jsi měl změřit jako první, nejlépe přístupná je tlačná trubička k turbu, na kterou se můžeš napojit baroskopem. Pak jsou na hlavě motoru kontrolní otvory, tuším že je tam závit M10x1, ale to už si nepamatuji na 100%.

Napsal: čtv 07.05.2009 13:36
od Karl325iX
samo že nejdřív ještě změřím tlak oleje

Napsal: čtv 07.05.2009 13:48
od VlastikS
troutny píše:
Karl325iX píše:Díky za zajímavé rady! Ale vemte v potaz to co sem psal na začátku. Při STUDENÉM motoru to NECVAKÁ! Nebo-li když to nastartuju studený tak to cvaká tak PRVNÍCH 5 VTEŘIN a pak až se to uplně OHŘEJE, takže si myslim že je to závislé na tlaku oleje, tim asi padá ta řemenice :? i vstřiky :?
To je hydroštel.
Schoď u toho teplýho motoru vzduchový filtr a ventilový víko,a ošáhni ty hydroštely když budeš mít nos vačky nahoru,aby do něj netlačila.
Který bude měkký,tedy bude se propadat to je KO.
A není to tak, že hydroštel se musí hýbat aby mohl tvořit vůli a ten co se nehýbe čili je tvrdý je tedy zaseklý, zadřený, nebo jinak nefunkční? 8O

Napsal: čtv 07.05.2009 14:12
od troutny
Karl325iX píše:hydra sem skouknul i tu řemenici ale všechno v poho. Tak to musí bejt ta olejová pumpa. :roll:
Zkusil bych sválně pro zajímavost změřit ventilové vůle.
Jestli nějaké naměříš,může být vačka v háji.

Napsal: čtv 07.05.2009 14:19
od troutny
VlastikS píše:
troutny píše:
Karl325iX píše:Díky za zajímavé rady! Ale vemte v potaz to co sem psal na začátku. Při STUDENÉM motoru to NECVAKÁ! Nebo-li když to nastartuju studený tak to cvaká tak PRVNÍCH 5 VTEŘIN a pak až se to uplně OHŘEJE, takže si myslim že je to závislé na tlaku oleje, tim asi padá ta řemenice :? i vstřiky :?
To je hydroštel.
Schoď u toho teplýho motoru vzduchový filtr a ventilový víko,a ošáhni ty hydroštely když budeš mít nos vačky nahoru,aby do něj netlačila.
Který bude měkký,tedy bude se propadat to je KO.
A není to tak, že hydroštel se musí hýbat aby mohl tvořit vůli a ten co se nehýbe čili je tvrdý je tedy zaseklý, zadřený, nebo jinak nefunkční? 8O

Tak to fakt není.
Pakliže by byl hydroštel zadřený,tak se to buď potká ,protože by to ta ventilová pružina neměla sílu vytlačit nahoru ,a nebo prdne vačka.

Napsal: čtv 07.05.2009 14:27
od 524td
troutny píše:
Karl325iX píše:hydra sem skouknul i tu řemenici ale všechno v poho. Tak to musí bejt ta olejová pumpa. :roll:
Zkusil bych sválně pro zajímavost změřit ventilové vůle.
Jestli nějaké naměříš,může být vačka v háji.
Myslím, že vačka bude na 99% v pořádku, toto co popisuješ byl problém u 524td, kde ještě nebyly hydra.

Napsal: čtv 07.05.2009 14:50
od VlastikS
Eee pardon měl jsem namysli zanesený...No ale koukal jsem se teď na to video a radu bych měl, ale raději si ji nechám pro sebe. Abych nedopadl stejně.... :?

Napsal: čtv 07.05.2009 14:57
od troutny
Proč,vždyť je to debata né!

Napsal: čtv 07.05.2009 17:12
od PetacekBE
taky by mne to zajímalo

Napsal: čtv 07.05.2009 17:43
od Karl325iX
VlastikS píše:Eee pardon měl jsem namysli zanesený...No ale koukal jsem se teď na to video a radu bych měl, ale raději si ji nechám pro sebe. Abych nedopadl stejně.... :?
no jen řekni co máš na srdci

Napsal: čtv 07.05.2009 17:46
od PetacekBE

Napsal: pát 08.05.2009 01:45
od VlastikS
k tématu, na videu to "cvaká" u jednoho válce, půjde snadno poznat, kde je nejhlasitější. Řešení? zajet k mechanikovi, po rozebrání pozná týpek na ventilech co je a není opotřebené. Nebo téma opotřebené ventily a příslušenství by se asi mohli vygooglit.
PS:doufám, že ten hluk motoru na videu je digitálně znásoben... :?

Napsal: pát 08.05.2009 11:27
od troutny
Ať zkusí změřit ty ventilové vůle.Jestli nějaký naměří je to jasný.
Nevím jaký špekulování.

Napsal: pát 08.05.2009 12:32
od Slavisimo
TDS tuhle remenici asi nema ale u 330XD to vyresilo to cvakani, fakt to bylo remenici


Obrázek

Napsal: pát 08.05.2009 20:59
od gyrous
Na cvakání zapomeň, to auto řve, řehtá jak traktor prostě má stejný zvuk jako ten můj bývalý hehe ale úplně, můžeš zjistit co potkalo mě zhlediska historie fora... Já měl prasklý klínek č.10, viz.obr., který je spojen s pohonem olejové pumpy, takže pumpa potfora občas prokluzovala tím pádem bylo auto přidřený decánko ale komplet. Auto sice najeto 150tisíc, ale hlasitý jako kdyby měl za sebou milion km. :evil:
Tds mi tehdy poradil dobře, hodit motor ze skály, od toho zvuku ti pomůže lepší olej nebo komplet generálka všeho co má být mazáno na motoru, přeju ti, ať se setsakramentsky pletu a to tvý auto není tolik hlasitý při jízdě... :wink:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18