Karl325iX píše:Díky za zajímavé rady! Ale vemte v potaz to co sem psal na začátku. Při STUDENÉM motoru to NECVAKÁ! Nebo-li když to nastartuju studený tak to cvaká tak PRVNÍCH 5 VTEŘIN a pak až se to uplně OHŘEJE, takže si myslim že je to závislé na tlaku oleje, tim asi padá ta řemenice i vstřiky
To je hydroštel.
Schoď u toho teplýho motoru vzduchový filtr a ventilový víko,a ošáhni ty hydroštely když budeš mít nos vačky nahoru,aby do něj netlačila.
Který bude měkký,tedy bude se propadat to je KO.
Karl325iX píše:Díky za zajímavé rady! Ale vemte v potaz to co sem psal na začátku. Při STUDENÉM motoru to NECVAKÁ! Nebo-li když to nastartuju studený tak to cvaká tak PRVNÍCH 5 VTEŘIN a pak až se to uplně OHŘEJE, takže si myslim že je to závislé na tlaku oleje, tim asi padá ta řemenice i vstřiky
To je hydroštel.
Schoď u toho teplýho motoru vzduchový filtr a ventilový víko,a ošáhni ty hydroštely když budeš mít nos vačky nahoru,aby do něj netlačila.
Který bude měkký,tedy bude se propadat to je KO.
uf děkuju já se lek že mi špatně rozprašují vstřiky naftu a proto ten motor klepe- taky jsem o těch hydroštelech uvažoval. Ale jak píši dělá mi to jak za studena tak za tepla... Na kolik by vyšla oprava... Děkan.
Nevim jak dalece jsi skouknul hydra, ale mám s tímto špatnou zkušenost. Většinou se to jen těžko pozná, které je špatné. Tlak v mazacím okruhu jsi měl změřit jako první, nejlépe přístupná je tlačná trubička k turbu, na kterou se můžeš napojit baroskopem. Pak jsou na hlavě motoru kontrolní otvory, tuším že je tam závit M10x1, ale to už si nepamatuji na 100%.
Karl325iX píše:Díky za zajímavé rady! Ale vemte v potaz to co sem psal na začátku. Při STUDENÉM motoru to NECVAKÁ! Nebo-li když to nastartuju studený tak to cvaká tak PRVNÍCH 5 VTEŘIN a pak až se to uplně OHŘEJE, takže si myslim že je to závislé na tlaku oleje, tim asi padá ta řemenice i vstřiky
To je hydroštel.
Schoď u toho teplýho motoru vzduchový filtr a ventilový víko,a ošáhni ty hydroštely když budeš mít nos vačky nahoru,aby do něj netlačila.
Který bude měkký,tedy bude se propadat to je KO.
A není to tak, že hydroštel se musí hýbat aby mohl tvořit vůli a ten co se nehýbe čili je tvrdý je tedy zaseklý, zadřený, nebo jinak nefunkční?
Karl325iX píše:Díky za zajímavé rady! Ale vemte v potaz to co sem psal na začátku. Při STUDENÉM motoru to NECVAKÁ! Nebo-li když to nastartuju studený tak to cvaká tak PRVNÍCH 5 VTEŘIN a pak až se to uplně OHŘEJE, takže si myslim že je to závislé na tlaku oleje, tim asi padá ta řemenice i vstřiky
To je hydroštel.
Schoď u toho teplýho motoru vzduchový filtr a ventilový víko,a ošáhni ty hydroštely když budeš mít nos vačky nahoru,aby do něj netlačila.
Který bude měkký,tedy bude se propadat to je KO.
A není to tak, že hydroštel se musí hýbat aby mohl tvořit vůli a ten co se nehýbe čili je tvrdý je tedy zaseklý, zadřený, nebo jinak nefunkční?
Tak to fakt není.
Pakliže by byl hydroštel zadřený,tak se to buď potká ,protože by to ta ventilová pružina neměla sílu vytlačit nahoru ,a nebo prdne vačka.
Eee pardon měl jsem namysli zanesený...No ale koukal jsem se teď na to video a radu bych měl, ale raději si ji nechám pro sebe. Abych nedopadl stejně....
VlastikS píše:Eee pardon měl jsem namysli zanesený...No ale koukal jsem se teď na to video a radu bych měl, ale raději si ji nechám pro sebe. Abych nedopadl stejně....
k tématu, na videu to "cvaká" u jednoho válce, půjde snadno poznat, kde je nejhlasitější. Řešení? zajet k mechanikovi, po rozebrání pozná týpek na ventilech co je a není opotřebené. Nebo téma opotřebené ventily a příslušenství by se asi mohli vygooglit.
PS:doufám, že ten hluk motoru na videu je digitálně znásoben...
Na cvakání zapomeň, to auto řve, řehtá jak traktor prostě má stejný zvuk jako ten můj bývalý hehe ale úplně, můžeš zjistit co potkalo mě zhlediska historie fora... Já měl prasklý klínek č.10, viz.obr., který je spojen s pohonem olejové pumpy, takže pumpa potfora občas prokluzovala tím pádem bylo auto přidřený decánko ale komplet. Auto sice najeto 150tisíc, ale hlasitý jako kdyby měl za sebou milion km.
Tds mi tehdy poradil dobře, hodit motor ze skály, od toho zvuku ti pomůže lepší olej nebo komplet generálka všeho co má být mazáno na motoru, přeju ti, ať se setsakramentsky pletu a to tvý auto není tolik hlasitý při jízdě... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18