Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Už fakt nevim, pomoc (cvakání TDS)

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#21 Příspěvek od troutny »

Karl325iX píše:Díky za zajímavé rady! Ale vemte v potaz to co sem psal na začátku. Při STUDENÉM motoru to NECVAKÁ! Nebo-li když to nastartuju studený tak to cvaká tak PRVNÍCH 5 VTEŘIN a pak až se to uplně OHŘEJE, takže si myslim že je to závislé na tlaku oleje, tim asi padá ta řemenice :? i vstřiky :?
To je hydroštel.
Schoď u toho teplýho motoru vzduchový filtr a ventilový víko,a ošáhni ty hydroštely když budeš mít nos vačky nahoru,aby do něj netlačila.
Který bude měkký,tedy bude se propadat to je KO.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#22 Příspěvek od libovka »

troutny píše:
Karl325iX píše:Díky za zajímavé rady! Ale vemte v potaz to co sem psal na začátku. Při STUDENÉM motoru to NECVAKÁ! Nebo-li když to nastartuju studený tak to cvaká tak PRVNÍCH 5 VTEŘIN a pak až se to uplně OHŘEJE, takže si myslim že je to závislé na tlaku oleje, tim asi padá ta řemenice :? i vstřiky :?
To je hydroštel.
Schoď u toho teplýho motoru vzduchový filtr a ventilový víko,a ošáhni ty hydroštely když budeš mít nos vačky nahoru,aby do něj netlačila.
Který bude měkký,tedy bude se propadat to je KO.
Souhlas,to je hydroštel jak vyšitej. :wink:
PetacekBE
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
Klubové ID: 1944
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od PetacekBE »

uf děkuju já se lek že mi špatně rozprašují vstřiky naftu a proto ten motor klepe- taky jsem o těch hydroštelech uvažoval. Ale jak píši dělá mi to jak za studena tak za tepla... Na kolik by vyšla oprava... Děkan.
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#24 Příspěvek od 524td »

Jedno hydro stojí cca 360,-Kč tak to jsou lehké počty. Nevim jestli by jsi chtěl měnit všechny, ale já bych to určitě udělal, ale to je každého věc.
Karl325iX
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
Bydliště: Halže city
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Karl325iX »

hydra sem skouknul i tu řemenici ale všechno v poho. Tak to musí bejt ta olejová pumpa. :roll:
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#26 Příspěvek od 524td »

Nevim jak dalece jsi skouknul hydra, ale mám s tímto špatnou zkušenost. Většinou se to jen těžko pozná, které je špatné. Tlak v mazacím okruhu jsi měl změřit jako první, nejlépe přístupná je tlačná trubička k turbu, na kterou se můžeš napojit baroskopem. Pak jsou na hlavě motoru kontrolní otvory, tuším že je tam závit M10x1, ale to už si nepamatuji na 100%.
Karl325iX
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
Bydliště: Halže city
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Karl325iX »

samo že nejdřív ještě změřím tlak oleje
VlastikS
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Šenov
Klubové ID: 1467

#28 Příspěvek od VlastikS »

troutny píše:
Karl325iX píše:Díky za zajímavé rady! Ale vemte v potaz to co sem psal na začátku. Při STUDENÉM motoru to NECVAKÁ! Nebo-li když to nastartuju studený tak to cvaká tak PRVNÍCH 5 VTEŘIN a pak až se to uplně OHŘEJE, takže si myslim že je to závislé na tlaku oleje, tim asi padá ta řemenice :? i vstřiky :?
To je hydroštel.
Schoď u toho teplýho motoru vzduchový filtr a ventilový víko,a ošáhni ty hydroštely když budeš mít nos vačky nahoru,aby do něj netlačila.
Který bude měkký,tedy bude se propadat to je KO.
A není to tak, že hydroštel se musí hýbat aby mohl tvořit vůli a ten co se nehýbe čili je tvrdý je tedy zaseklý, zadřený, nebo jinak nefunkční? 8O
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#29 Příspěvek od troutny »

Karl325iX píše:hydra sem skouknul i tu řemenici ale všechno v poho. Tak to musí bejt ta olejová pumpa. :roll:
Zkusil bych sválně pro zajímavost změřit ventilové vůle.
Jestli nějaké naměříš,může být vačka v háji.
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#30 Příspěvek od troutny »

VlastikS píše:
troutny píše:
Karl325iX píše:Díky za zajímavé rady! Ale vemte v potaz to co sem psal na začátku. Při STUDENÉM motoru to NECVAKÁ! Nebo-li když to nastartuju studený tak to cvaká tak PRVNÍCH 5 VTEŘIN a pak až se to uplně OHŘEJE, takže si myslim že je to závislé na tlaku oleje, tim asi padá ta řemenice :? i vstřiky :?
To je hydroštel.
Schoď u toho teplýho motoru vzduchový filtr a ventilový víko,a ošáhni ty hydroštely když budeš mít nos vačky nahoru,aby do něj netlačila.
Který bude měkký,tedy bude se propadat to je KO.
A není to tak, že hydroštel se musí hýbat aby mohl tvořit vůli a ten co se nehýbe čili je tvrdý je tedy zaseklý, zadřený, nebo jinak nefunkční? 8O

Tak to fakt není.
Pakliže by byl hydroštel zadřený,tak se to buď potká ,protože by to ta ventilová pružina neměla sílu vytlačit nahoru ,a nebo prdne vačka.
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#31 Příspěvek od 524td »

troutny píše:
Karl325iX píše:hydra sem skouknul i tu řemenici ale všechno v poho. Tak to musí bejt ta olejová pumpa. :roll:
Zkusil bych sválně pro zajímavost změřit ventilové vůle.
Jestli nějaké naměříš,může být vačka v háji.
Myslím, že vačka bude na 99% v pořádku, toto co popisuješ byl problém u 524td, kde ještě nebyly hydra.
VlastikS
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Šenov
Klubové ID: 1467

#32 Příspěvek od VlastikS »

Eee pardon měl jsem namysli zanesený...No ale koukal jsem se teď na to video a radu bych měl, ale raději si ji nechám pro sebe. Abych nedopadl stejně.... :?
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#33 Příspěvek od troutny »

Proč,vždyť je to debata né!
PetacekBE
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
Klubové ID: 1944
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od PetacekBE »

taky by mne to zajímalo
Karl325iX
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
Bydliště: Halže city
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Karl325iX »

VlastikS píše:Eee pardon měl jsem namysli zanesený...No ale koukal jsem se teď na to video a radu bych měl, ale raději si ji nechám pro sebe. Abych nedopadl stejně.... :?
no jen řekni co máš na srdci
PetacekBE
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
Klubové ID: 1944
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od PetacekBE »

VlastikS
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Šenov
Klubové ID: 1467

#37 Příspěvek od VlastikS »

k tématu, na videu to "cvaká" u jednoho válce, půjde snadno poznat, kde je nejhlasitější. Řešení? zajet k mechanikovi, po rozebrání pozná týpek na ventilech co je a není opotřebené. Nebo téma opotřebené ventily a příslušenství by se asi mohli vygooglit.
PS:doufám, že ten hluk motoru na videu je digitálně znásoben... :?
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#38 Příspěvek od troutny »

Ať zkusí změřit ty ventilové vůle.Jestli nějaký naměří je to jasný.
Nevím jaký špekulování.
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Slavisimo »

TDS tuhle remenici asi nema ale u 330XD to vyresilo to cvakani, fakt to bylo remenici


Obrázek
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od gyrous »

Na cvakání zapomeň, to auto řve, řehtá jak traktor prostě má stejný zvuk jako ten můj bývalý hehe ale úplně, můžeš zjistit co potkalo mě zhlediska historie fora... Já měl prasklý klínek č.10, viz.obr., který je spojen s pohonem olejové pumpy, takže pumpa potfora občas prokluzovala tím pádem bylo auto přidřený decánko ale komplet. Auto sice najeto 150tisíc, ale hlasitý jako kdyby měl za sebou milion km. :evil:
Tds mi tehdy poradil dobře, hodit motor ze skály, od toho zvuku ti pomůže lepší olej nebo komplet generálka všeho co má být mazáno na motoru, přeju ti, ať se setsakramentsky pletu a to tvý auto není tolik hlasitý při jízdě... :wink:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
Odpovědět