Stránka 2 z 3

Napsal: pon 20.04.2009 17:46
od Tehu
Francis píše:Od Schidelare mám chladič a byl to originál Behr i s logem BMW. Na stránkách máš kontakt, tak si tam zavolej nebo napiš.
Dej si pozor na levné dodavatele brzdových komponent, ne všechny ATE nebo Brembo jsou z jedné fabriky. Zejména u litiny (kotouče) je důležité správné vystárnutí před finálním obrobením. "Rychlokvašky" co jdou bez žíhání z formy rovnou na soustruh se po zahřátí zkroutí a pak "kopou". Litina má nějakou dobu ležet na dvoře, vystavená dešti a slunci, aby stářím získala správné mechanické vlastnosti. Dá se to "urychlit" žíháním, ale oboje stojí peníze (buď leží v zásobách na dvoře nebo za energie při žíhání). Varuj se levných kotoučů.
zase si myslim ze treba v pripade ATE powerdisc a ATE power disc by melo byt vse stejne ne... ? a ze jeden prodejce je ma za 2500,- a druhej na to napari slevu a vyjdou 1900,- tak i tak by meli byt stejne ne ??? Ze by byli nejake zmetkove se urcite muze stat vsude. Prece by vedome nepousteli do obehu kotouce o kterych vy ze nejsou podle jejich stanov... to spise obcas nejaky uline bych rekl? V kazdem pripade jsem psal sindelarovi tak uvidim co napise pokud je to od nej opravdu original BMW tak je rozhodnuto :wink:

Napsal: pon 20.04.2009 18:48
od Jandy
Na powerdiskách sem jezdil 2 roky a dokonce i závodil, dobře sem je zajel a pak s nima nebyl nejmenší problém. :lol:

Napsal: pon 20.04.2009 18:53
od Francis
Tehu píše:zase si myslim ze treba v pripade ATE powerdisc a ATE power disc by melo byt vse stejne ne... ? a ze jeden prodejce je ma za 2500,- a druhej na to napari slevu a vyjdou 1900,- tak i tak by meli byt stejne ne ???...

Právě že značka není záruka kvality. Nejen ATE má výrobny na východě, kde jsou výrobní postupy ojebávány pro úsporu výrobních nákladů. Pak nějaký šikula přiveze tyto rychlokvašky z východu sem, dá na to slevu a spousta lidí se nachytá a šikula si namastí kapsu.

Napsal: pon 20.04.2009 19:53
od Spajky
Jandy píše:Na powerdiskách sem jezdil 2 roky a dokonce i závodil, dobře sem je zajel a pak s nima nebyl nejmenší problém. :lol:


přesně tak, podle mě hodně záleží na správném zajetí, ne že je budu pořád šetřit, ale taky žádný mega brzdění. :) Zatim na nich mám najeto asi jen 15k km a vše OK, tak snad vydržej

Napsal: pon 20.04.2009 21:18
od Tehu
ted jsem se dozvedel ze muzu mit z elitu Brembo za super cenu 1650,-/ks tak asi sahnu po nich kdyz je tu nikdo nehani :-D jako ATE kde je to pul na pul a to me pekne stve chtel jsem ty drazky vypada to fesacky ... :-D No mam jeste do zitrka cas pac bych to chtel mit do vykendu vcajku tak mi to kdyztak nekdo rozmluvte :wink:

Napsal: úte 21.04.2009 08:28
od Tehu
Tak mam obednano... Nakonec vyhrali Bremba tak snad nebudu prvni co si bude stezovat :D

Napsal: úte 21.04.2009 14:17
od paca
Mám najeto na powerdiscích 13tis km i s deskama Ate a musím zaklepat, zatím dobrý a minulý týden jsem na zadek dával bremba s textárama, tak se uvidí :wink:

Napsal: úte 21.04.2009 19:05
od my_dudesty
A jaká je teda originální kombinace? Mně v servisu kdysi tvrdili, že na sedmu je kombinace z prvovýroby kotouče/desky brembo/textar.

Napsal: úte 21.04.2009 20:15
od Bawson
Tak dnes zakoupeno komplet nové brzdy od ATE,,,přední drážkované kotouče+desky,,zadek kotouče +desky vše na E 36 -320 rv.99 cena za vše 6200,- :D

Napsal: stř 22.04.2009 08:54
od Tehu
Tak po dnesni info ze bych mel kotouce az v polovine pristiho tydne jsem prehodnotil situaci a zkusim teda ty ATE Power disc ... Desticky mam taky ate coz je dobry. No nejak nadsenej nejsem ale snad to bude dobry :-)


TAK A TED PORADTE JAK SPRAVNE ZAJET KOTOUCE A KDY JSOU TAK SHRUBA ZAJETY ABY SE ZA TO MOHLO TROSKU VZIT :wink: nerad bych po roce menil zase vsechno ...

Napsal: stř 22.04.2009 11:51
od emtrojak
Tehu píše:Tak po dnesni info ze bych mel kotouce az v polovine pristiho tydne jsem prehodnotil situaci a zkusim teda ty ATE Power disc ... Desticky mam taky ate coz je dobry. No nejak nadsenej nejsem ale snad to bude dobry :-)


TAK A TED PORADTE JAK SPRAVNE ZAJET KOTOUCE A KDY JSOU TAK SHRUBA ZAJETY ABY SE ZA TO MOHLO TROSKU VZIT :wink: nerad bych po roce menil zase vsechno ...


Taky jsem zvedav jak na to?? V pondeli jsem dal kotouce ATE power disc+ desky ATE

Napsal: stř 22.04.2009 12:15
od _peper
Viděl byhc to tak že prvních pár tisíc km se musíte vyvarovat prudkému brždění třeba z 200 na 100 atd. Počkat až sednou desky a pak jim trošku přidávat :)

Napsal: stř 22.04.2009 12:29
od Tehu
emtrojak píše:Taky jsem zvedav jak na to?? V pondeli jsem dal kotouce ATE power disc+ desky ATE
co jsi daval za desky ATE ? Daval jsi standart nebo power ... ?

Napsal: stř 22.04.2009 12:51
od emtrojak
Tehu píše:
emtrojak píše:Taky jsem zvedav jak na to?? V pondeli jsem dal kotouce ATE power disc+ desky ATE
co jsi daval za desky ATE ? Daval jsi standart nebo power ... ?


stardant

Napsal: stř 22.04.2009 13:14
od emtrojak
menil jsem ty kotouce i ty desky ale nedaval jsem tu vystrhu brzdoveho oblozeni. Tudis porad sviti. nejde to obejit aby to zhaslo.. diky

Napsal: stř 22.04.2009 13:22
od Tehu
emtrojak píše:menil jsem ty kotouce i ty desky ale nedaval jsem tu vystrhu brzdoveho oblozeni. Tudis porad sviti. nejde to obejit aby to zhaslo.. diky
strihni to a je to :wink: co s takovou piiip ovinou :-D

Napsal: stř 22.04.2009 13:56
od Killca
zajeti: 1000km nebrzdit prudce => jezdit pomalu, aby nebyla potreba brzdit moc

Napsal: čtv 23.04.2009 15:59
od nage
Mal som ATE PowerDisc na E46 330d. Ani nie po 10000km sa skrutili, zacali vibrovat, normalne som sa bal silnejsie brzdit. Hroza. Teraz mam origo BMW a zatial OK. ATE neodporucam, alebo iba ak mate 100% zaruku, ze to nie je lacna smejdo-verzia.

Napsal: čtv 23.04.2009 16:08
od jarda
Já mám komplet ATE od Pupíků, teď to je skoro přesně 10000km. Jsou uplně rovné, nic nevibruje a pod., brzdný účinek myslím taky v pohodě, jen se musí o něco silněji mačkat brzdový pedál než bych čekal, ale to je asi subjektivní. Akorát teď pískají, musím je zkusit vyčistit. Za mě teda ATE dobrý.

Napsal: čtv 23.04.2009 16:30
od Killca
za me taky ATE dobry, jestli pak jste vsichni poctive zajizdeli co?!