Napsal: ned 29.03.2009 12:29
No ja som si nechal robit vyfuk tu http://www.a-m-a.sk tiey dobra robota a ak bi si chcel origo z M3 lezi v pivnici 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Jojo ta cena je vyšší, ale když vemeš cenu originálu, tak si pomalu na stejný ceně. Holt každá sranda něco stojí.Rendis píše:No právě,ale ta cenaMattyX píše:kamarad mel,a nadhernej libovej zvoucekRendis píše: Eisenmanna?? na M5?
To já nezpochybňuji.Lion píše:Jojo ta cena je vyšší, ale když vemeš cenu originálu, tak si pomalu na stejný ceně. Holt každá sranda něco stojí.Rendis píše:No právě,ale ta cenaMattyX píše: kamarad mel,a nadhernej libovej zvoucek
S tímhle s Tebou nesouhlasím. Právě že naopak, pokud zvolíš značkový výfuk laděný přímo na tvůj typ auta např. Supersprint, G-power, Eisenmann, Rogue atd., tak se Ti výkon o nákě to procento zvýší. Pokud šáhneš po levnější variantě garážníkům, tak se Ti může stát, že budeš mít jak píšeš dobrou kulisu zvuku, ale výkonově jdeš o náký procenta dolů, takže nedosáhneš ani seriových hodnot.eric píše:Hlavní co je si ale třeba uvědomit je,že ať už od renomovaného výrobce nebo od zkušeného profíka-firmy tato úprava posledního dílu výfuku nepřinese žádný nárůst výkonu,jde jen o zvukovou kulisu!Takže pokud někdo nemá po ruce zrovna požadovaný obnost peněz za kvalitní výrobek od renomovaného výrobce a nebojí se trochu více starostí s hledáním vhodného "náhradního" řešení,tak ušetří spoustu kaček a výsledek bude stejný!
U Laytingu je silný i ten decentnífuckman píše:cau,jak sou ty vyfuky od layting.cz a je tam na vyber treba u toho dvojtyho 110mm prumer,na vyber zvuk decentni,stredni a silny,tak je ten silny fakt hodne silny?na 318is cupe
Průměr by měl být u Mka cca 65mm, takže pro Tebe připadá nejblíže nabízený rozměr 70mm.petabmw píše:jakej preferujete tvar?ja 2*kulaty akorat ted nevim prumer!chtel bych cca jako 3.2 Morigo nevite nekdo jejich prumer?
No já nemyslím vyloženě garážníky,ale lidi,co se živí úpravama a výrobou výfuku atd.Mě dělali výfuk dva týpci,co to dělaj doma a dohodil mi je kámoš,co má sám autoservis,kde a ním jezděj týpci s fakt hustejma kárama a když ti řeknu,že ten chlápek dělal výfuk i pro Maseratti MC12,tak asi něco bude umět.Chraň bůh,já taky nejsem proto,aby to dělal nějakej amatér,který neví,jak to má vevnitř vypadat,neví nic o průměrech atd.,ale neznamená to,že jen ty značkový jsou nejlepší.jak říkám,chce to mít na někoho dobré recenze,spíš tedy na firmu.Lion píše:S tímhle s Tebou nesouhlasím. Právě že naopak, pokud zvolíš značkový výfuk laděný přímo na tvůj typ auta např. Supersprint, G-power, Eisenmann, Rogue atd., tak se Ti výkon o nákě to procento zvýší. Pokud šáhneš po levnější variantě garážníkům, tak se Ti může stát, že budeš mít jak píšeš dobrou kulisu zvuku, ale výkonově jdeš o náký procenta dolů, takže nedosáhneš ani seriových hodnot.eric píše:Hlavní co je si ale třeba uvědomit je,že ať už od renomovaného výrobce nebo od zkušeného profíka-firmy tato úprava posledního dílu výfuku nepřinese žádný nárůst výkonu,jde jen o zvukovou kulisu!Takže pokud někdo nemá po ruce zrovna požadovaný obnost peněz za kvalitní výrobek od renomovaného výrobce a nebojí se trochu více starostí s hledáním vhodného "náhradního" řešení,tak ušetří spoustu kaček a výsledek bude stejný!
No jasně,ale chce si to fakt dobře vybrat někoho ověřenýho a to taky není jen takpetabmw píše:takze zlaty cesky rucicky?![]()
Zní Ti to vcelku hezky, jaký Ti bručí motor pod kapotou?Paavo píše:tady je link na myho Eisenmanna http://www.youtube.com/watch?v=9Zw5Siml ... annel_page