Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e46 325i vs. 330i
MattyX píše:resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravinaten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...
tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vys



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
DAVe píše:MattyX píše:resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravinaten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...
tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vystj jenom par kil...tamhleto je jenom par kil..atd a ve finale je to znat, nebo pri vyberu 316 zkoncis s 750il
jeslti mi rozumis
tak tak, hlavně ono i ten rozdíl u toho povinnýho 325-330 udělá třeba trojku... Na silnici je nenajdu... Nedostatkem penez netrpim, ale přiznávám, že tri tisíce můžu využít jinak a lépe.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Koby píše:DAVe píše:MattyX píše:resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravinaten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...
tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vystj jenom par kil...tamhleto je jenom par kil..atd a ve finale je to znat, nebo pri vyberu 316 zkoncis s 750il
jeslti mi rozumis
tak tak, hlavně ono i ten rozdíl u toho povinnýho 325-330 udělá třeba trojku... Na silnici je nenajdu... Nedostatkem penez netrpim, ale přiznávám, že tri tisíce můžu využít jinak a lépe.
no jasne ze se daji vyuzit do neceho jinyho, ale u e46 si myslim ze velkou opravu za to neudelas


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
MattyX píše:Koby píše:DAVe píše:[quote="MattyX"]resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravinaten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...
tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vystj jenom par kil...tamhleto je jenom par kil..atd a ve finale je to znat, nebo pri vyberu 316 zkoncis s 750il
jeslti mi rozumis
tak tak, hlavně ono i ten rozdíl u toho povinnýho 325-330 udělá třeba trojku... Na silnici je nenajdu... Nedostatkem penez netrpim, ale přiznávám, že tri tisíce můžu využít jinak a lépe.
no jasne ze se daji vyuzit do neceho jinyho, ale u e46 si myslim ze velkou opravu za to neudelas


Nejde o to že bych ty prachy neměl, dyt jenom v bénu aspon já projedu cca. 70 ročně


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
Nechci Ti psat kup si 330Ci protoze ji mam
ale je to tak.Ten motor je uzasne pruznej a prezdiva se elektomotor.Ma prekrasnej zatah uz od 2tis otacek a obcas s tim jezdim jak s naftou.Neni potreba ho vytacet a do 3,5tis jdes poradne do sedacek.Nm a objem to ma a tom mu nikdo neodpare.Jestli to nebude auto na 2roky tak jdi do 330Ci.Ma tah jak odspodu tak ma poradnej zatah kdyz si drzis otacky nad 4tis v serpentynach.Ten prival Nm Te nikdy neprestane bavit 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Diablo330Ci píše:Nechci Ti psat kup si 330Ci protoze ji mamale je to tak.Ten motor je uzasne pruznej a prezdiva se elektomotor.Ma prekrasnej zatah uz od 2tis otacek a obcas s tim jezdim jak s naftou.Neni potreba ho vytacet a do 3,5tis jdes poradne do sedacek.Nm a objem to ma a tom mu nikdo neodpare.Jestli to nebude auto na 2roky tak jdi do 330Ci.Ma tah jak odspodu tak ma poradnej zatah kdyz si drzis otacky nad 4tis v serpentynach.Ten prival Nm Te nikdy neprestane bavit
Nee, bude to auto na 6-7 let


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
Koby píše:Diablo330Ci píše:Nechci Ti psat kup si 330Ci protoze ji mamale je to tak.Ten motor je uzasne pruznej a prezdiva se elektomotor.Ma prekrasnej zatah uz od 2tis otacek a obcas s tim jezdim jak s naftou.Neni potreba ho vytacet a do 3,5tis jdes poradne do sedacek.Nm a objem to ma a tom mu nikdo neodpare.Jestli to nebude auto na 2roky tak jdi do 330Ci.Ma tah jak odspodu tak ma poradnej zatah kdyz si drzis otacky nad 4tis v serpentynach.Ten prival Nm Te nikdy neprestane bavit
Nee, bude to auto na 6-7 letVezmu 330ci, je to jasný
Možná pěknýho sedana...



- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
bez ohledu na to co je napsáno v přízpěvcích výše. Mám zkušenost s oběmi motory v e46tce. Vzhledem k tomu, že se jedná o stejný motor s jiným obsahem tak nehraje rozdíl ve spotřebě oleje (je u obou typů stejný a záleží na jízdním stylu). Výkon 3,0i je samozřejmě znát a pokud jezdíš na hraně tak jdi do ní, ale pokud jen příležitostně tak ti bude 2,5i bohatě stačit. Rozdíl je až v horním spektru otáček (2,5i vadne, kdežto 3,0i jde až k omezovači). Brzdy a spojka je lepší na 3,0i ale taky dražší (narozdíl od 2,5i není shodná s ostatními). povinné ručení je v tomto směru zanedbatelné. Spotřeba je u 3,0i vyšší o 0,5l/100km ve všech provozech.
Takže si to přeber po svém, ale ani v jednom případě nešlápneš vedle
.. máš volbu mezi dvěmi dobrými 
Takže si to přeber po svém, ale ani v jednom případě nešlápneš vedle





