Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e46 325i vs. 330i
tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vysMattyX píše:resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravinaten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak tak, hlavně ono i ten rozdíl u toho povinnýho 325-330 udělá třeba trojku... Na silnici je nenajdu... Nedostatkem penez netrpim, ale přiznávám, že tri tisíce můžu využít jinak a lépe.DAVe píše:tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vysMattyX píše:resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravinaten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...
tj jenom par kil...tamhleto je jenom par kil..atd a ve finale je to znat, nebo pri vyberu 316 zkoncis s 750il
jeslti mi rozumis
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no jasne ze se daji vyuzit do neceho jinyho, ale u e46 si myslim ze velkou opravu za to neudelasKoby píše:tak tak, hlavně ono i ten rozdíl u toho povinnýho 325-330 udělá třeba trojku... Na silnici je nenajdu... Nedostatkem penez netrpim, ale přiznávám, že tri tisíce můžu využít jinak a lépe.DAVe píše:tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vysMattyX píše:resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravinaten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...
tj jenom par kil...tamhleto je jenom par kil..atd a ve finale je to znat, nebo pri vyberu 316 zkoncis s 750il
jeslti mi rozumis


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nejde o to že bych ty prachy neměl, dyt jenom v bénu aspon já projedu cca. 70 ročněMattyX píše:no jasne ze se daji vyuzit do neceho jinyho, ale u e46 si myslim ze velkou opravu za to neudelasKoby píše:tak tak, hlavně ono i ten rozdíl u toho povinnýho 325-330 udělá třeba trojku... Na silnici je nenajdu... Nedostatkem penez netrpim, ale přiznávám, že tri tisíce můžu využít jinak a lépe.DAVe píše: tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vystj jenom par kil...tamhleto je jenom par kil..atd a ve finale je to znat, nebo pri vyberu 316 zkoncis s 750il
jeslti mi rozumis
ale pokud uz resis sestihrnec a tri tisice za rok tak nevim
me osobne prechod ze 4hrnce do sesti vitr v penezence teda neudelal... ale jak rikas ty prachy se nikde nevali...


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
Nechci Ti psat kup si 330Ci protoze ji mam
ale je to tak.Ten motor je uzasne pruznej a prezdiva se elektomotor.Ma prekrasnej zatah uz od 2tis otacek a obcas s tim jezdim jak s naftou.Neni potreba ho vytacet a do 3,5tis jdes poradne do sedacek.Nm a objem to ma a tom mu nikdo neodpare.Jestli to nebude auto na 2roky tak jdi do 330Ci.Ma tah jak odspodu tak ma poradnej zatah kdyz si drzis otacky nad 4tis v serpentynach.Ten prival Nm Te nikdy neprestane bavit 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nee, bude to auto na 6-7 letDiablo330Ci píše:Nechci Ti psat kup si 330Ci protoze ji mamale je to tak.Ten motor je uzasne pruznej a prezdiva se elektomotor.Ma prekrasnej zatah uz od 2tis otacek a obcas s tim jezdim jak s naftou.Neni potreba ho vytacet a do 3,5tis jdes poradne do sedacek.Nm a objem to ma a tom mu nikdo neodpare.Jestli to nebude auto na 2roky tak jdi do 330Ci.Ma tah jak odspodu tak ma poradnej zatah kdyz si drzis otacky nad 4tis v serpentynach.Ten prival Nm Te nikdy neprestane bavit


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
Koby píše:Nee, bude to auto na 6-7 letDiablo330Ci píše:Nechci Ti psat kup si 330Ci protoze ji mamale je to tak.Ten motor je uzasne pruznej a prezdiva se elektomotor.Ma prekrasnej zatah uz od 2tis otacek a obcas s tim jezdim jak s naftou.Neni potreba ho vytacet a do 3,5tis jdes poradne do sedacek.Nm a objem to ma a tom mu nikdo neodpare.Jestli to nebude auto na 2roky tak jdi do 330Ci.Ma tah jak odspodu tak ma poradnej zatah kdyz si drzis otacky nad 4tis v serpentynach.Ten prival Nm Te nikdy neprestane bavit
Vezmu 330ci, je to jasný
Možná pěknýho sedana...



- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
bez ohledu na to co je napsáno v přízpěvcích výše. Mám zkušenost s oběmi motory v e46tce. Vzhledem k tomu, že se jedná o stejný motor s jiným obsahem tak nehraje rozdíl ve spotřebě oleje (je u obou typů stejný a záleží na jízdním stylu). Výkon 3,0i je samozřejmě znát a pokud jezdíš na hraně tak jdi do ní, ale pokud jen příležitostně tak ti bude 2,5i bohatě stačit. Rozdíl je až v horním spektru otáček (2,5i vadne, kdežto 3,0i jde až k omezovači). Brzdy a spojka je lepší na 3,0i ale taky dražší (narozdíl od 2,5i není shodná s ostatními). povinné ručení je v tomto směru zanedbatelné. Spotřeba je u 3,0i vyšší o 0,5l/100km ve všech provozech.
Takže si to přeber po svém, ale ani v jednom případě nešlápneš vedle
.. máš volbu mezi dvěmi dobrými 
Takže si to přeber po svém, ale ani v jednom případě nešlápneš vedle





