Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 323i vs. 325i
Ten vykon neni zas takovej rozdil kvuli nejdrazsimu povinymu, mam 323 a jsem rad ze ne 328 protoze ted bych to povinny sakra resil, jelikoz nemam na starosti jen auto, ale i jím, ziju okolo, predelavam byt a mam 3 mesicniho smudlu, takze kazda koruna, i z povinnyho dobra.....!!patriot píše:Kup si 328i a máš po přemýšlení ... Ty cca 2 litry na roční pojistce co je rozdíl, to bych neřešiljarin36 píše:Jsem uz delší dobu plně odhodlán ke koupi e36 coupé rv. 1995 a výše,ale memohu se rozhodnout mezi 323i a 325i,vím že 323i má novější konstrukci,ma stejny obsah i krouták ale nevím na úkor čeho má snížený výkon. Mohl by prosim někdo poraradit,byl bych moc vděčný.To svezení za to stojí
rozdíl mezi 323i a 328i je opravdu minimální.. kamarád co jí má kolikrát říkal, že mu přijde moje 323 svižnější.. při porovnání na silnici v táhlém stoupání byl rozdíl defakto nepatrnej (ve prospěch 328i), ale žádný svižný předjetí ze strany 328i se nekonalo... co se spotřeby týče tak ta je +-autobus stejná...
pro porovnání 323i s 325i.. jen tolik.. když jsem povozil dva lidi co 325i mají se udiveně patali.. jakto že mi to jede lépe než jim.. ?
pro porovnání 323i s 325i.. jen tolik.. když jsem povozil dva lidi co 325i mají se udiveně patali.. jakto že mi to jede lépe než jim.. ?
Ne kazda 323i ma deklarovanych 170 koni ci kolik...takze asi mas vyrazne vic a k tomu kdyz se prida lepe polozeny kroutak, tak je to poznat. Navic, napriklad kamaraduv bezVanos 2.5 je neskutecny rozdil proti memu Vanosu 2.5, ale u me je to tim, ze mam kabro, tak to auto asi predchazejici majitele moc nehonili, tak neni ten motor "nadrzeny" predvadet vykon.Maslista píše:rozdíl mezi 323i a 328i je opravdu minimální.. kamarád co jí má kolikrát říkal, že mu přijde moje 323 svižnější.. při porovnání na silnici v táhlém stoupání byl rozdíl defakto nepatrnej (ve prospěch 328i), ale žádný svižný předjetí ze strany 328i se nekonalo... co se spotřeby týče tak ta je +-autobus stejná...
pro porovnání 323i s 325i.. jen tolik.. když jsem povozil dva lidi co 325i mají se udiveně patali.. jakto že mi to jede lépe než jim.. ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
- Kontaktovat uživatele:
CZAirwolf píše:Ne kazda 323i ma deklarovanych 170 koni ci kolik...takze asi mas vyrazne vic a k tomu kdyz se prida lepe polozeny kroutak, tak je to poznat. Navic, napriklad kamaraduv bezVanos 2.5 je neskutecny rozdil proti memu Vanosu 2.5, ale u me je to tim, ze mam kabro, tak to auto asi predchazejici majitele moc nehonili, tak neni ten motor "nadrzeny" predvadet vykon.Maslista píše:rozdíl mezi 323i a 328i je opravdu minimální.. kamarád co jí má kolikrát říkal, že mu přijde moje 323 svižnější.. při porovnání na silnici v táhlém stoupání byl rozdíl defakto nepatrnej (ve prospěch 328i), ale žádný svižný předjetí ze strany 328i se nekonalo... co se spotřeby týče tak ta je +-autobus stejná...
pro porovnání 323i s 325i.. jen tolik.. když jsem povozil dva lidi co 325i mají se udiveně patali.. jakto že mi to jede lépe než jim.. ?
325tka bez vanosu je hustá pila, z těch M5x motorů na mě působí nejlíp

330 nepočítám,s tim sem nejel
no a M52TU sou zase někde jinde, díky vanosu jak na sání tak vejfuku no...
Psal jsem o rozdílech na silnici ne o rozdílech v tabulce na papíře.. a ten rozdíl je 35Nm 245/280Nmpatriot píše:Tuším že 40Nm na krouťáku ....Maslista píše:rozdíl mezi 323i a 328i je opravdu minimální....240 ku 280 Nm, pokud si dobře vzpomínám


Každopádně 328i jede lépe jak 323i, ale člověk by čekal trochu větší rozdíl..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8903
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
- Klubové ID: 1556
- Kontaktovat uživatele:
DetailistoMaslista píše:Psal jsem o rozdílech na silnici ne o rozdílech v tabulce na papíře.. a ten rozdíl je 35Nm 245/280Nmpatriot píše:Tuším že 40Nm na krouťáku ....Maslista píše:rozdíl mezi 323i a 328i je opravdu minimální....240 ku 280 Nm, pokud si dobře vzpomínám
![]()
Každopádně 328i jede lépe jak 323i, ale člověk by čekal trochu větší rozdíl..


-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
já slyšel, že M50tky bez "Wanosů"325tka bez vanosu je hustá pila, z těch M5x motorů na mě působí nejlíp
330 nepočítám,s tim sem nejel
no a M52TU sou zase někde jinde, díky vanosu jak na sání tak vejfuku no...

Ale díky absenci Vanosu trochu mrtvé od spodu..
Btw. někdo píše, že Vanos funguje až od 3.500 ot. Co potom zajišťuje, že M52ky při rozjezdu táhnou jako lokomotiva ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 708
- Registrován: ned 12.03.2006 01:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 844
a myslim že 325i bezvanos jede určo lip jak 323i, ale zas na ukor spotřeby, ale jak řikam, svezeni genialni, ten motor ma moc rad vytačeni...v nizkych furt nic nic, ale jakmile se to dostane k těm 4tisicum a pak dál až k červenýmu to je teprv peklo
ikdyž dude mi řikal že jeho 325tds chipla na 170 kobyl jede pocitově líp, sprint projel
vcelku o dost 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
- Kontaktovat uživatele:
motor o stejnym objemu třeba od hondyYngwie píše:Co je podle tebe adekvatni konkurence? Porsche?Spajky píše:všechny barorácký R6tky jsou dole ve srovnání s adekvátní konkurencí mrtvý...aspoň mně to tak příde.


to samo třeba MV6 3.0 od soplu vs 2.8, pravda že 2.8 byla v automatu, ale chvíli trvalo, než ta 2.8čka začala ukazovat,co umí
vše se ti to ale vrátí v pásmu od 4000 a vejš a mně to tak vyhovuje, když budu chtít jet svižně, nebudu to držet u 2,5k, že...
Já mám dvaapůlku M50 Vanos a příjde mi, že to auto (respektive motor) má dva charaktery. Takový dr.Jekyll, mr.Hyde.
Prostě mezi 1500-3000ot. (při běžné jízdě po městě tohle spektrum využiju nejvíc, vetšinou ale točím tak do 2500ot.) je to auto takové tupé, ale zato kultivované(motor není skoro slyšet) a spíše na pohodovou jízdu. Kolem těch 2000ot. je i spotřeba na rozumné úrovni, řekněme do 10l/100km, při ustálené jízdě dle ekonoměru i 6L.
Po překročení 3500ot. v motoru jakoby chytnou saze a otáčkoměr vyrazí za jekotu 6-ti válce k omezovači závratnou rychlostí. Za touhle hranící má motor výkonu i krouťáku na rozdávání a ryze sportovní charakter. Je to ale vykoupeno spotřebou, která hravě překročí 15L. V tomhle spektru otáček pravda ale jezdí asi jenom magoři nebo sebevrazi.
Nad 6000ot. se změní zvuk motoru a pocitově už začíná slábnout, takže i na sprintech řadím max v 6300ot. abych se vyhnul zásahu omezovače, který mi zabírá někdy v 6500ot. nebo někdy až v 6600ot.
Kombinovanou spotřebu mám tak 11L/100km, což je dáno hlavně tím, že jezdím trasy tak do 15km, kdy se motor nestačí ani pořádně prohřát (na zahřátí potřebuje litinová M50 7-10km, to hliníková M52 bude zahřátá rychleji). Při delších jízdách kolem 100km po okreskách jde spotřeba i pod 10L.
Kámoš tady z klubu (KAMIKAZE5100) měl E36coupé 323i se sáním z M50 2,5 a jelo mu to o něco rychleji (ne o moc), ale spotřebu měl určitě pod 10L/100km.
Teď má 323i E46coupé (doubleVanos) a taky je to o něco rychlejší než moje dvaapůlka. Každopádně spotřeba tak 8-9L/100km a to je u takového motoru úplná paráda...za 8L jezdí třeba i Felda s polovičním motorem...
Jsem s M50 spokojený, ale do M52 323i, nebo lépe do 328i bych šel kdykoliv, už pro tu mnohem větší pružnost motoru a lepší spotřebu.
Sorry za takovou story, ale nějak jsem se rozepsal...

Prostě mezi 1500-3000ot. (při běžné jízdě po městě tohle spektrum využiju nejvíc, vetšinou ale točím tak do 2500ot.) je to auto takové tupé, ale zato kultivované(motor není skoro slyšet) a spíše na pohodovou jízdu. Kolem těch 2000ot. je i spotřeba na rozumné úrovni, řekněme do 10l/100km, při ustálené jízdě dle ekonoměru i 6L.
Po překročení 3500ot. v motoru jakoby chytnou saze a otáčkoměr vyrazí za jekotu 6-ti válce k omezovači závratnou rychlostí. Za touhle hranící má motor výkonu i krouťáku na rozdávání a ryze sportovní charakter. Je to ale vykoupeno spotřebou, která hravě překročí 15L. V tomhle spektru otáček pravda ale jezdí asi jenom magoři nebo sebevrazi.
Nad 6000ot. se změní zvuk motoru a pocitově už začíná slábnout, takže i na sprintech řadím max v 6300ot. abych se vyhnul zásahu omezovače, který mi zabírá někdy v 6500ot. nebo někdy až v 6600ot.
Kombinovanou spotřebu mám tak 11L/100km, což je dáno hlavně tím, že jezdím trasy tak do 15km, kdy se motor nestačí ani pořádně prohřát (na zahřátí potřebuje litinová M50 7-10km, to hliníková M52 bude zahřátá rychleji). Při delších jízdách kolem 100km po okreskách jde spotřeba i pod 10L.
Kámoš tady z klubu (KAMIKAZE5100) měl E36coupé 323i se sáním z M50 2,5 a jelo mu to o něco rychleji (ne o moc), ale spotřebu měl určitě pod 10L/100km.
Teď má 323i E46coupé (doubleVanos) a taky je to o něco rychlejší než moje dvaapůlka. Každopádně spotřeba tak 8-9L/100km a to je u takového motoru úplná paráda...za 8L jezdí třeba i Felda s polovičním motorem...

Jsem s M50 spokojený, ale do M52 323i, nebo lépe do 328i bych šel kdykoliv, už pro tu mnohem větší pružnost motoru a lepší spotřebu.
Sorry za takovou story, ale nějak jsem se rozepsal...

Super pocteni, akorat tech sest litru pri ustalene jizde tezko tezkoJIP píše:Já mám dvaapůlku M50 Vanos a příjde mi, že to auto (respektive motor) má dva charaktery. Takový dr.Jekyll, mr.Hyde.![]()
Prostě mezi 1500-3000ot. (při běžné jízdě po městě tohle spektrum využiju nejvíc, vetšinou ale točím tak do 2500ot.) je to auto takové tupé, ale zato kultivované(motor není skoro slyšet) a spíše na pohodovou jízdu. Kolem těch 2000ot. je i spotřeba na rozumné úrovni, řekněme do 10l/100km, při ustálené jízdě dle ekonoměru i 6L.
Po překročení 3500ot. v motoru jakoby chytnou saze a otáčkoměr vyrazí za jekotu 6-ti válce k omezovači závratnou rychlostí. Za touhle hranící má motor výkonu i krouťáku na rozdávání a ryze sportovní charakter. Je to ale vykoupeno spotřebou, která hravě překročí 15L. V tomhle spektru otáček pravda ale jezdí asi jenom magoři nebo sebevrazi.
Nad 6000ot. se změní zvuk motoru a pocitově už začíná slábnout, takže i na sprintech řadím max v 6300ot. abych se vyhnul zásahu omezovače, který mi zabírá někdy v 6500ot. nebo někdy až v 6600ot.
Kombinovanou spotřebu mám tak 11L/100km, což je dáno hlavně tím, že jezdím trasy tak do 15km, kdy se motor nestačí ani pořádně prohřát (na zahřátí potřebuje litinová M50 7-10km, to hliníková M52 bude zahřátá rychleji). Při delších jízdách kolem 100km po okreskách jde spotřeba i pod 10L.
Kámoš tady z klubu (KAMIKAZE5100) měl E36coupé 323i se sáním z M50 2,5 a jelo mu to o něco rychleji (ne o moc), ale spotřebu měl určitě pod 10L/100km.
Teď má 323i E46coupé (doubleVanos) a taky je to o něco rychlejší než moje dvaapůlka. Každopádně spotřeba tak 8-9L/100km a to je u takového motoru úplná paráda...za 8L jezdí třeba i Felda s polovičním motorem...![]()
Jsem s M50 spokojený, ale do M52 323i, nebo lépe do 328i bych šel kdykoliv, už pro tu mnohem větší pružnost motoru a lepší spotřebu.
Sorry za takovou story, ale nějak jsem se rozepsal...


Těch 6-7L/100km ukazuje ekonoměr (ručička pod otáčkama) i ve 160-ti na dálnici, podotýkám při ustálené jízdě (ale nezpomaluju). Ale je to "okamžitá spotřeba"...průměr byl tehdá 9,7L/100km a to jsem jel celou dobu 130-160km/h (po D47).HAMANN píše: Super pocteni, akorat tech sest litru pri ustalene jizde tezko tezko, nebo jo ale auto zacne zpomalovat, vim co rikam mel jsem 325i bezvanos a nikdy jsem se pod 7,5L nedostal, a to jsem to auto dostal do hodne slusnyho stavu! Tvoje kratky trasy do 15km jsou pro me dalky
, pri tomhle mi to po meste bralo kolem 13-14litru!! Ted mam e36 323i a da se rict pri stejnech delkach a trasach jezdim kolem tech 11litru a jsem stastnej jako blecha!!!!
11L/100km je na 323i celkem dost...typl bych to na max.10km trasy a navíc většinou město.
Ad bezVanos...brácha má dvoulitra Saloon a za těch 13-14L jezdí furt, akorát že dvoulitr a dvaaspůlka mají vždycky téměř totožnou spotřebu, ať jde o typ M50, nebo M52...ty šestivály v daném typu žerou stejně, bez ohledu na objem...akorát 328i je možná ještě úspornější (v E36 to je navíc hotové peklo, tendle motor).

Tak tak ... ted jsem jezdil ova-brno-praha ...zadne loudani kolem 160-170 a prumer 9.5l. Ted po meste kratke trasy za studena a 12.5l neni problem.HAMANN píše:Pis si ze tech 11litru je pro me luxus! Je to hodne o tom jaky jezdis trasy, ja jezdim denne kratky trasy v kopcovitym meste. Ten od koho jsem auto kupoval mel prumer 9L......
!