Stránka 2 z 3
Napsal: stř 13.02.2008 15:57
od castro
dsvatos píše:A ty fotky jsou po kolika km? Rozhodně ne po 150 tis., spíš tak po půl mega

Nebo byl problém jinde (špatnej šponovák atd.) Ale to by zase byla závada a bylo by to slyšet.
jestli se takto neprojevujou třeba stočené tachometry... ale jak to bylo, nevim...
Napsal: stř 13.02.2008 16:01
od dsvatos
castro píše:dsvatos píše:A ty fotky jsou po kolika km? Rozhodně ne po 150 tis., spíš tak po půl mega

Nebo byl problém jinde (špatnej šponovák atd.) Ale to by zase byla závada a bylo by to slyšet.
jestli se takto neprojevujou třeba stočené tachometry... ale jak to bylo, nevim...
S těma kilákama jsi na to asi kápl

Napsal: ned 17.02.2008 16:48
od pittbul
ja mam V8 4.0 a mam 300.000km slape ako hodinky .Kamarat robil v BMW a oni menili na V8 rozvody az po 500.000km
Napsal: ned 17.02.2008 19:39
od honzibmw
delal jsem ted motor na 2,5 tds najeto170tis (tachometrove) a prasknul retez mezi cerpadlem a vackou oprava cca 30tis v novych dilech
Napsal: ned 17.02.2008 21:58
od Huska
řetěz odejde málokdy, ale kolem 250tis km by se měl podle zkušeností ze servisu měnit napínák ... většinou se motor potká aniž by praskl řemen ... osobně jsem takto viděl 3 motory. O víkendu vyfotím napínák 1,8is po cca 300tis km ... je zhoblovaný cca o 3mm. U TDS jsme ho měnilili kvůli hlučnosti a km na přístrojovce, které neodpovídali stavu (mohlo mít najeto 400tis km) a byl celý kompozit ojetý až na kov.
Napsal: pon 18.02.2008 12:50
od Speedy
Taky bych to nevidel tak tragicky, ze po 150kkm vymena retezu. Ja mel na prvnim bavu najeto kolem 250kkm a pochybuju, že novy majitel ho menil a dodnes to jezdi.
Napsal: pon 18.02.2008 13:18
od Rendis
budu měnit v krátké době tak to nafotím.Dle tacho mám najeto 201 000km a je to bývalé Psenovo.
Napsal: pon 18.02.2008 17:08
od pazda
no jen v nasi rodine:
iSo - 217tis km - nechrasti, pohoda
328 - 270tis km - taky nechrasti
TDS - 440tis km - taky byl retez v pohode, bohuzel skoncilo ve strome
tak nevim nevim
Napsal: pon 18.02.2008 19:31
od BOOST
Zajímavá diskuze, ty fotky co sem dával Airwolf jsou z mýho auta z mýho motoru, který měl namotáno 220tkm. Samozřejmě že na opotřebení řetězu má vliv, jak se s motorem zachází a hlavně jak se s ním jezdí a do kolika otáček se točí, když se s ISem jezdí dost sportovně, tak tomu věřte nebo ne, ale jeho doporučená výměna je 160tkm. Dvouřadý řetěz je na opotřebení náchylnější než jednořadý. Je to dobře popsaný v manuálu k úpravám M42 od firmy
http://www.metricmechanic.com, kteří předělávají u ISa dvouřadý řetěz na jednořadý.
Napsal: ned 24.02.2008 00:54
od Huska
konečně jsem se dostal k tomu nafotit opotřebovaný napínák po 350tis km ... takže si každej udělejte obrázek zda je nebo není potřeba měnit
Napsal: ned 24.02.2008 01:33
od Rendis
pro laika je opotřebený nebo ne?
Napsal: ned 24.02.2008 10:16
od dsvatos
Huska píše:konečně jsem se dostal k tomu nafotit opotřebovaný napínák po 350tis km ... takže si každej udělejte obrázek zda je nebo není potřeba měnit
Tome, hoď tu fotku prosím na nějaký Ukazto, ať to vidím taky. Dík

Napsal: ned 24.02.2008 13:32
od Huska
2 Dsvatoš.... výjimečně dělám ústupek pro neplatící 
http://www.ukazto.com/img/2266011,Foto184.jpg
2 Rendis ... nový je až po vrch (tak jako pakny na brzdách)... žádné kraje "náběhy" nemá
jinak tady ještě fotka jak dopadně motor v rukou blázna
.. imho praskl klínek na ventilu .. řetěz OK
http://www.ukazto.com/img/2266015,Foto185.jpg
Napsal: ned 24.02.2008 13:44
od dsvatos
Huska: Díky. Pánbůh ti to oplatí na dětech. Ani ne tak na kvalitě jako na kvantitě

Napsal: úte 26.02.2008 09:38
od pazda
jak se vlastne projevuje opotrebeni napinaku nebo retezu? resp. jak poznam ze je treba s tim neco delat?
Napsal: úte 26.02.2008 10:23
od dsvatos
pazda píše:jak se vlastne projevuje opotrebeni napinaku nebo retezu? resp. jak poznam ze je treba s tim neco delat?
rachtáním, chrastěním řetězu.
Napsal: úte 26.02.2008 10:57
od pazda
jo tak to nevim jestli poznam

Napsal: stř 27.02.2008 00:59
od JaraX
není potřeba měnit ale mělo by se to pokaždy když jdou víka dolů zkontrolovat, ted jak jsme kuchali tu V8 M62 tak měla po udajnych 200 000 rozvody na kaši, ale buhvi co s tim dělali, všude byl nanos vazeliny,vyměna oleje se asi moc neřešila.
Napsal: stř 27.02.2008 19:19
od Wickerman
Muj spoluzamestnanec dotahl E36 318iS a po koupi pri ceste domu kdy to pražil 160 km/h mu prasknul řetěz....Motor potkanej, to je jasny,jinak v tu chvilku co prasknul to byla prý nehorazna rana a motor rval jako kdyz se vam zasekne plyn nekde na 6 tis. ot....Mel stesti ze puvodni majitelka byla seriozni a vratila mu 15.000 kč na opravu motoru...V kazdem pripade je jasne ze ja bych takhle rychle tesne po koupi nikdy nejel.....takze tak...

Napsal: sob 01.03.2008 07:42
od koki
dsvatos píše:Na ten odkaz se nedostanu, je to na přihlášení.
Já mám na ISu 230 tisíc, rozvody origo a neslyším absolutně nic.. Šmarjá, starý žigulíky, Moskviče nalítaly stovky tisíc na jeden řetěz, to stejný Mercedesy, bavce, zkrátky všecko co má řetěz. A nikdy jsem neslyšel o nikom kdo by řetězový rozvody měnil po určitých Km. Řětěz se mění až když je slyšet. Dá o sobě zavčas a dopředu vědět chrastěním.
Jak říká dsvatos, řetěz se sám ozve, pak měnit

nebo pokud chce mít řidič klid tak u iesa měnit kolem 200tis km i víc, při 150tis km, mi to přijde zbytečný měnit