Stránka 2 z 2

Napsal: stř 06.02.2008 16:46
od M3maniac
jinak jen brzdové destičky na m3 stojí cca 1Otis :wink:

Napsal: stř 06.02.2008 17:31
od Pete
ale houby mrkni na elitecat.cz a otevri si dohromady obe kolonky M3 i 330 a uvidis ze je sortiment uzsí, ale ceny nejsou tak hrozne

Napsal: stř 06.02.2008 17:38
od Pete
zajimave ze zrovna ty desticky jsou levnejsi nez na moji 328 8O
Brzdove desticky BOSCH PREMIUM predek 1700,- a zadek 1600,- mi hlava nebere, ale zase 13tis za rameno na predni napravu je trosku vic :-)

Napsal: stř 06.02.2008 18:07
od Diablo330Ci
No jo to se da sehnat ale naco pak budes mit ///M brzdice kdyz tam budes mit desky z aftermarketu ktery nebrzdej

Napsal: stř 06.02.2008 18:11
od 154
ja myslim ze pokud tech 30-40tis km rocne nenajedes nejak extra brutalnim stylem, tak nevidim duvod proc si myslet, ze si na udrzbu budes muset vzit hypoteku. problem spis bude sehnat kus v primerene dobrym stavu (aby ses na nej moh spolehnout pri kazdodennim provozu) a bez vetsich pocatecnich investic, to bude chvilku asi trvat. holt nesmis chtit hodne muziky za malo penez, pod 700tis Kc bych se osobne asi nedival.

Napsal: stř 06.02.2008 18:52
od M3maniac
Pete píše:zajimave ze zrovna ty desticky jsou levnejsi nez na moji 328 8O
Brzdove desticky BOSCH PREMIUM predek 1700,- a zadek 1600,- mi hlava nebere, ale zase 13tis za rameno na predni napravu je trosku vic :-)
Hele neklamej tady lidi....zkus těma destičkama párkrát pořádně zabrzdit :wink: na M3 e36ku dělali dokonce desky za 980kč :D 2x to zašlápneš a nebrzdíš....když o tom nemáš páru tak se k tomu raději nevyjadřuj :wink: Pokud budeš jezdit slušně tak ti ty desky vydrží klidně 50000km,myslím ty origa a spotřeba kolem 12litrů....Ten kdo si koupí M3 musí počítat že se může vysrat i něco většího,nikdy nevíte jak se k tomu kdo choval...takže koupit si M3 a vědět že v případě neštěstí nebudu mít na novou převodovku,servo pumpu nebo komplet brzdy za cca 40.000 je blbost.Je pravdou že to jsou velmi kvalitní auta ale stát ase může cokoli..

Napsal: stř 06.02.2008 19:12
od Pete
Ja preci nikoho neklamu, netvrdil jsem ze ty desky brzdi dobre :wink:
a bosch premium bych presto nepovazoval za zmetky.Cena ale ledacos naznačuje :D
Jo a když budu jezdit slušne tak mi desky vydrži i pres sto tisic, ten kdo auto pouziva k jezdeni a ne blbnuti vi o čem mluvim.

Napsal: stř 06.02.2008 21:06
od M3maniac
Pete píše:Ja preci nikoho neklamu, netvrdil jsem ze ty desky brzdi dobre :wink:
a bosch premium bych presto nepovazoval za zmetky.Cena ale ledacos naznačuje :D
Jo a když budu jezdit slušne tak mi desky vydrži i pres sto tisic, ten kdo auto pouziva k jezdeni a ne blbnuti vi o čem mluvim.
jasně neklameš :D jen píšeš,ale houby :wink: jinak u M3ky je 50tis.hodně slušný výkon,ale 100000km? :D M3 k ježdění a né k blbnutí.....tak určitě bude i pár takových oslů co maj M3 jen proto aby se sousedům ukázali :wink: v tom případě tob ě podobným doporučuju 318i a ne M3 :wink:

Napsal: stř 06.02.2008 21:54
od Vlasta
S M3 jsem jezdil v běžným provozu celkem svižně za průměr 13,8, kámoš jezdí 330i prakticky za to samý, jinak co se týká provozních nákladů, tak M3 bude minimálně o třetinu dražší, pokud budete i na 330i kupovat origo díly v BMW. Při těch 40k km ročně je to dost brutal, hlavně pokud budete jezdit většinu po městě. Třeba Praha a 4x denně Hlávkův most, kde vás předjížděj i mesršmiti na mopedu, je pro podvozek docela záhul. Ale na sportovní jízdu, obzvlášť po dálnicích nebo kvalitních silnicích M3 nemá chybu.

Napsal: čtv 07.02.2008 15:00
od ondrej
Vlasta píše:S M3 jsem jezdil v běžným provozu celkem svižně za průměr 13,8, kámoš jezdí 330i prakticky za to samý, jinak co se týká provozních nákladů, tak M3 bude minimálně o třetinu dražší, pokud budete i na 330i kupovat origo díly v BMW. Při těch 40k km ročně je to dost brutal, hlavně pokud budete jezdit většinu po městě. Třeba Praha a 4x denně Hlávkův most, kde vás předjížděj i mesršmiti na mopedu, je pro podvozek docela záhul. Ale na sportovní jízdu, obzvlášť po dálnicích nebo kvalitních silnicích M3 nemá chybu.

No konečně odpověď, díky Vlasto.