Stránka 2 z 3

Napsal: úte 29.01.2008 23:58
od Richardos
Jako kdo koupí auto kolem 100tis. Kč, nechá třeba15tis. za opravy, aby to bylo v libovym stavu a řeší povinný ručení mi přijde fakt bezmozek. Tohle je bmw a né Fábie htp. Stejně do toho auta za rok zahučí takových peněz, že to pojištění je ve finále směšný. Koupit v ČR dobrý iso bych řekl, že je nadlidskej úkol a že má iso tabulkově stejnej maximální výkon, co dvoulitr? To je jako porovnávat dvoutakt a čtyřtakt - nadsázka, jde přece o rozložení krouťáku ve spektru otáček, motorka 600ccm silnička má třeba 80kw, jako motor z auta, ale přívěs ti neutáhne ani náhodou. Jasně, každýmu vyhovuje něco jinýho, ale netvrdil bych, že ten, či onen motor je špatnej, protože je ve špatný kategorii PR, nebo že má onakej výkon maximální. Každýmu sedne něco jiného. Stejně ale nakonec skončíš u šestiválce:)

Napsal: stř 30.01.2008 11:22
od AdaM5
Richardos píše:Jako kdo koupí auto kolem 100tis. Kč, nechá třeba15tis. za opravy, aby to bylo v libovym stavu a řeší povinný ručení mi přijde fakt bezmozek. Tohle je bmw a né Fábie htp. Stejně do toho auta za rok zahučí takových peněz, že to pojištění je ve finále směšný. Koupit v ČR dobrý iso bych řekl, že je nadlidskej úkol a že má iso tabulkově stejnej maximální výkon, co dvoulitr? To je jako porovnávat dvoutakt a čtyřtakt - nadsázka, jde přece o rozložení krouťáku ve spektru otáček, motorka 600ccm silnička má třeba 80kw, jako motor z auta, ale přívěs ti neutáhne ani náhodou. Jasně, každýmu vyhovuje něco jinýho, ale netvrdil bych, že ten, či onen motor je špatnej, protože je ve špatný kategorii PR, nebo že má onakej výkon maximální. Každýmu sedne něco jiného. Stejně ale nakonec skončíš u šestiválce:)
No s tim povinným ručením mám jinej názor. Kamarád si pučil 100K aby si moh koupit e36 318iS a ty 3 000,-Kč ročně se mu sakra hodí.A do toho auta kupuje jen spotřební věci(desky,gumy,filtry,olej,svičky)a to je všude stejný a u 6válce ještě větší. Prostě někdo chce jezdit v BMW ikdyž má sotva na jídlo.S tim ostatním s tebou souhlasím.

Napsal: stř 30.01.2008 11:32
od Richardos
Taky záleží, v jakym to chce mít stavu. Já si taky myslel, že jsem měl stav super, dokud jsem to nedal do servisu a tam mi neukázali na podvozku co všechno je v háji. Spoustu lidí jezdí ve stylu dokud to jede, tak to neřešim. Jako že mění jen spotřební věci, tak to mu jen přeju, ale jedno přijdou na řadu brzdy, ramena, čepy, kuláky, možná rozvody atd. Navíc za benzín za rok dá takových tisíc, že se v tom pr ztratí. Ale každého volba, jen bych nebyl tak vyhraněnej, co se motorizací týče vzhledem ke kategoriím povinného ručení.

Napsal: stř 30.01.2008 12:01
od dsvatos
Richardos píše:Jako kdo koupí auto kolem 100tis. Kč, nechá třeba15tis. za opravy, aby to bylo v libovym stavu a řeší povinný ručení mi přijde fakt bezmozek. Tohle je bmw a né Fábie htp. Stejně do toho auta za rok zahučí takových peněz, že to pojištění je ve finále směšný. Koupit v ČR dobrý iso bych řekl, že je nadlidskej úkol a že má iso tabulkově stejnej maximální výkon, co dvoulitr? To je jako porovnávat dvoutakt a čtyřtakt - nadsázka, jde přece o rozložení krouťáku ve spektru otáček, motorka 600ccm silnička má třeba 80kw, jako motor z auta, ale přívěs ti neutáhne ani náhodou. Jasně, každýmu vyhovuje něco jinýho, ale netvrdil bych, že ten, či onen motor je špatnej, protože je ve špatný kategorii PR, nebo že má onakej výkon maximální. Každýmu sedne něco jiného. Stejně ale nakonec skončíš u šestiválce:)
No, to že mám BMW ještě neznamená, že jsem bezmozek a budu do něho cpát prachy úplně zbytečně za ručení a benzín. No ale pokud ty neřešíš 3 litry ročně za ručení, tak mi je klíďo pošli, protože já ty 3 litry řeším :wink: A porovnávat ISo a 320 jde úplně jednoduše. Kouknu do papírů a vidím že 320 má maximálku vyšší o 1 km/h a zrychlení na 100 lepší o 0,2 sekundy. Opravdu propastný rozdíl ospravedlňující mnohem vyšší spotřebu , ručení a údržbu.. :lol: A koupit slušný ISo zas takovej problém není. Já už ho mám skoro dva roky a do oprav jsem dal 35 Kč za jedno gufero. (auto stálo 79 litrů). Klíďo bych něco dalšího opravil, kdyby bylo co :lol:

Napsal: stř 30.01.2008 12:13
od papyk
Hoši, tohle je nekonečné téma, kdo má 4vál - bude chválit 4vál, kdo má 6vál tak zas 6vál, to je jasný :wink: Každý upřednostnuje něco jinýho, někdo řeší spotřebu, jinej zas ručení a další zas třeba zvuk a ostatní má u pr.ele. Takže at si každej koupí co vyhovuje jemu osobně, řešit tu jestli je Iso lepší nebo není oproti 6hrnku je kravina, každý z nás máme hodnoty nastaveny jinak. A jen tak mimochodem, už tu bylo pár takovejch co to tu řešily, nakonec koupily 4vál a za rok tu koumali přestavbu na 325,328, takže asi tak :wink:

Napsal: stř 30.01.2008 12:51
od dsvatos
Papyk: Však jo.. Když čtyřvál, tak ISo, když šestivál tak cokoliv mimo 320 :lol: Já se tady ISa zastávám jenom oproti 320. Určo ne proti třeba 323 . Ta 320 je podle mě v našich podmnkách, jak to říct, nešťastnej nebo zbytečnej motor. ISo zvládne to samý za mnohem míň peněz, a oproti 323,325 a 328 je ta 320 jenom chudej příbuznej co žere a nejede.. Takhle to vidím já, když na to koukám s chladnou hlavou bez emocí..

Napsal: stř 30.01.2008 13:54
od AdaM5
dsvatos píše:Papyk: Však jo.. Když čtyřvál, tak ISo, když šestivál tak cokoliv mimo 320 :lol: Já se tady ISa zastávám jenom oproti 320. Určo ne proti třeba 323 . Ta 320 je podle mě v našich podmnkách, jak to říct, nešťastnej nebo zbytečnej motor. ISo zvládne to samý za mnohem míň peněz, a oproti 323,325 a 328 je ta 320 jenom chudej příbuznej co žere a nejede.. Takhle to vidím já, když na to koukám s chladnou hlavou bez emocí..
:cool2:

Napsal: stř 30.01.2008 15:18
od George_D
Dsvastos : Když jsem měl IS (teda TI) obhajoval jsem ho tu na foru uplně stejně jako ty :wink: Po 3 letech jsem sednul do 328 a už radši mlčim :lol: 8)

Napsal: stř 30.01.2008 15:53
od CZAirwolf
George_D píše:Dsvastos : Když jsem měl IS (teda TI) obhajoval jsem ho tu na foru uplně stejně jako ty :wink: Po 3 letech jsem sednul do 328 a už radši mlčim :lol: 8)
To radsi mlc :lol: Kdyby jsi sednul do 320, tak pak by tvuj nazor mohl byt dobre porovnani... :lol:

Napsal: stř 30.01.2008 16:25
od AdaM5
George_D píše:Dsvastos : Když jsem měl IS (teda TI) obhajoval jsem ho tu na foru uplně stejně jako ty :wink: Po 3 letech jsem sednul do 328 a už radši mlčim :lol: 8)
Vždyť píše, že obhajuje iS jen oproti 320i :roll: 323i,325i,328i je zas úplně někde jinde.

Napsal: stř 30.01.2008 17:22
od Richardos
Hoši, já bych se chtěl v tom isu asi projet. Měl jsem přes léto 318i e36, tahala parádně, super auto, ale oproti dvoulitru nemá šanci. Kamarád iso měl, ukradli mu ho, teď má jen 318i a prej to neni znát téměř. Tak teď nevím, jestli z toho děláte nějakou rachejtli, nebo to fakt tak je :) ale já bych svůj 6tivál nevyměnil.

Napsal: stř 30.01.2008 17:32
od dsvatos
Richardos píše:Hoši, já bych se chtěl v tom isu asi projet. Měl jsem přes léto 318i e36, tahala parádně, super auto, ale oproti dvoulitru nemá šanci. Kamarád iso měl, ukradli mu ho, teď má jen 318i a prej to neni znát téměř. Tak teď nevím, jestli z toho děláte nějakou rachejtli, nebo to fakt tak je :) ale já bych svůj 6tivál nevyměnil.
Do nějakých 4000 otáček jede 318 i ISo stejně. Ta 318 možná o ždibec líp táhne. Rozdíl začne bejt až tak v těch 4-5 tisících, tam 318 zrychluje tak nějak furt stejně, sterilně (je to holt dvouventil), zatímco ISo nabere druhej dech a vytáčí se "radostněji". Na normální ježdění po městě a tak je to jedno, možná je i dvouventilová 318 vhodnější..

Napsal: stř 30.01.2008 17:41
od Richardos
jestli do 4tis. ot/min jede 318 a 318iso stejně, tak dvoulitr fakt stejně nejde. První kopanec cejtim ve 3500ot a další tak kolem 5tis. Ale Spíš si ho pěkně dusim kolem 2tis., prostě tahá.

Napsal: stř 30.01.2008 17:51
od AdaM5
hm pocitově srovnávat auta asi taky neni zrovna ideální :roll: 320i jede o malinko líp než iS to vyplívá i z tabulek, žádný propastný rozdíly tam nejsou. Já sem zastánce názoru když 6ti válec tak aspoň 2.5

Napsal: stř 30.01.2008 18:54
od dsvatos
Richardos píše:jestli do 4tis. ot/min jede 318 a 318iso stejně, tak dvoulitr fakt stejně nejde. První kopanec cejtim ve 3500ot a další tak kolem 5tis. Ale Spíš si ho pěkně dusim kolem 2tis., prostě tahá.
Kopanců můžeš cejtit kolik chceš a kde chceš, papíry mluví jasně že ty auta jedou stejně. Rozdíl 0,2s a maximálka vyšší o 1 km/h je tak minimální, že se o něm nemá cenu ani bavit :lol: ISo má max. krouťák při 4500, 320-ka bezVanos při 4700, Vanos při 4200. To jsou relativně stejný hodnty. 10 koní a 15 Nm. navíc sice na papíru vypadá hezky, ale ta kára je taky těžší, takže výsledek je šul-nul..

Napsal: stř 30.01.2008 20:41
od Richardos
ok, iso je lepší :roll:

Napsal: stř 30.01.2008 20:58
od dsvatos
Richardos píše:ok, iso je lepší :roll:
Já netvrdím že je lepší. Výkonnostně je 320-ka o ždibec lepší. Jen tvrdím, že je iSo provozně mnohem výhodnější :wink:

Napsal: stř 30.01.2008 22:30
od ELiLOBO
ale tak si vem že máš finance buď na 320i nebo ISo, kdo by nešáhl po šestiválu? určitě vydrží dýl a určitě se nemusíš tak starat o najeté km. když koupíš 320i M52 tak určitě nebudeš zklamanej.

Napsal: stř 30.01.2008 23:07
od Pazdi
ELiLOBO píše:ale tak si vem že máš finance buď na 320i nebo ISo, kdo by nešáhl po šestiválu? určitě vydrží dýl a určitě se nemusíš tak starat o najeté km. když koupíš 320i M52 tak určitě nebudeš zklamanej.
mít před sebou dvě auta ve stejným stavu...jen jedno dvoulitr druhej ISo - beru ISo...stejně jako dsvatose mě dvoulitr tak nějak nepřesvědčil...výkon stejnej jako IS, spotřeba, udržba, ručení trošku jinde no...

Napsal: čtv 07.02.2008 14:40
od dexx_
hm zajimave, me iso zacina tahnout neco malo nad 3000 otacek