Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 18.10.2007 15:04
od kosh
Už jsi řešil zimní kola?
Co tam budeš dávat? Ja jsem přemýšlel o nějakých 18, ale nevím jestli tam půjdou z 5er když mají ET 20
Napsal: čtv 18.10.2007 18:55
od Bohhy
kosh píše:Už jsi řešil zimní kola?
Co tam budeš dávat? Ja jsem přemýšlel o nějakých 18, ale nevím jestli tam půjdou z 5er když mají ET 20
Zimni kola na to neprijdou. Tohle je mazlik a nicit si ho v zime od soli nebudem. Spis resime jeste jedny rafky na leto, asi 20", aby sme na to obuli nejaky Michelin PS Cup na okruhy, nebo i na jezdeni.
Ale s tema kolama bych asi urcite premejslel z mer, pri nejhorsim to na eMku bude o 5mm lezt ven a to se nezblazni.
Napsal: pát 19.10.2007 11:50
od Hanz
jedny origo e92 M3 R19 v top stavu mam na prodej, kdybys chtel... 25,- disky
Napsal: pát 19.10.2007 12:15
od 100RM
A kurva do piiiiči doprdele sakraprace shit !!! Ja vam teda zavidim brutalne, parchanti prachati zazobani ... kde na to ti ludia beru, to ste snad museli nakradnut !!!

Napsal: pát 19.10.2007 18:01
od Bohhy
ja treba osobne nekradu, sou to podstive nekolik let vydelany penize.

Napsal: pát 19.10.2007 20:28
od matal
Napsal: pát 19.10.2007 22:31
od JaraX
Napsal: stř 07.11.2007 12:40
od kosh
Měl bých otázku. Je v motoru měrka oleje? A jak dobře funguje ten digitální měřič hladiny oleje?
Děkuji
Napsal: stř 07.11.2007 18:37
od Bohhy
kosh píše:Měl bých otázku. Je v motoru měrka oleje? A jak dobře funguje ten digitální měřič hladiny oleje?
Děkuji
Na to sem koukal a merka tam neni. Sice sme jeste nedolejvali, ale co nam rikal ten clovek v Autecu tak prej kdyz tam je treba jen polovina carek tak dolejt celou litrofku. Nejak presne sem to nechapal, ale ted to pujde na prvni servis tak se jeste optam co a jak.
Napsal: stř 07.11.2007 18:45
od Kvidas
To je parada!

Vase rodina nema chybu.

Pokud si dobre pamatuju tata ma i nejakyho veterana ne?
Napsal: stř 07.11.2007 18:54
od Bohhy
Kvidas píše:To je parada!

Vase rodina nema chybu.

Pokud si dobre pamatuju tata ma i nejakyho veterana ne?
Jooo jo presne tak "nejakyho" veterana mame

a necekane taky modrobilou vrtulku

Napsal: stř 07.11.2007 19:04
od Kvidas
Bohhy píše:Kvidas píše:To je parada!

Vase rodina nema chybu.

Pokud si dobre pamatuju tata ma i nejakyho veterana ne?
Jooo jo presne tak "nejakyho" veterana mame

a necekane taky modrobilou vrtulku

jj ja vim ze taky vrtulku. Oziv me pamet

Napsal: stř 07.11.2007 23:13
od Bohhy
Kvidas píše:Bohhy píše:Kvidas píše:To je parada!

Vase rodina nema chybu.

Pokud si dobre pamatuju tata ma i nejakyho veterana ne?
Jooo jo presne tak "nejakyho" veterana mame

a necekane taky modrobilou vrtulku

jj ja vim ze taky vrtulku. Oziv me pamet

Tak treba moto r66, r51,r12, r23.....a nejaky ty auticka ze stejny doby

Napsal: stř 07.11.2007 23:15
od JaraX
btw ma to Mko vubec teploměr vody? ted to v bmw nějak neni

Napsal: stř 07.11.2007 23:19
od Bohhy
JaraX píše:btw ma to Mko vubec teploměr vody? ted to v bmw nějak neni

Nema, taky sem koukal

Ma to jen teplomer oleje a ten se pohybuje mezi 90 - 100stupni, zatim za to nemuzem tahat. Docela sem koukal, protoze moje M50ka se vic jak na 70 neohreje ani kdyz se snazim

Napsal: stř 07.11.2007 23:21
od Kvidas
JaraX píše:btw ma to Mko vubec teploměr vody? ted to v bmw nějak neni

vim ze to sem trochu nepasuje

,ale jak sem nedavno tady mluvil o ty fabce..ta taky nema teplomer na vodu. a kdyz to chces tocit studen, prej te to pres 3, tisice nepusti. az kdyz je to zahraty jak ma
Napsal: stř 07.11.2007 23:22
od JaraX
Bohhy píše:JaraX píše:btw ma to Mko vubec teploměr vody? ted to v bmw nějak neni

Nema, taky sem koukal

Ma to jen teplomer oleje a ten se pohybuje mezi 90 - 100stupni, zatim za to nemuzem tahat. Docela sem koukal, protoze moje M50ka se vic jak na 70 neohreje ani kdyz se snazim

novy motory sou naučeny na vyšší teplotu jak stary, viz třeba M62 540i a 740i kde otvira termostat při teplotě 105C !!!!! pracovni teploty kolem 110C apod, ale to co píšeš ty je asi teplota vody těch 70 a olej je vždycky teplejší, myslím že u toho Mka pujde tak na 120 jako provozní při lítani.
Napsal: stř 07.11.2007 23:38
od Bohhy
JaraX píše:Bohhy píše:JaraX píše:btw ma to Mko vubec teploměr vody? ted to v bmw nějak neni

Nema, taky sem koukal

Ma to jen teplomer oleje a ten se pohybuje mezi 90 - 100stupni, zatim za to nemuzem tahat. Docela sem koukal, protoze moje M50ka se vic jak na 70 neohreje ani kdyz se snazim

novy motory sou naučeny na vyšší teplotu jak stary, viz třeba M62 540i a 740i kde otvira termostat při teplotě 105C !!!!! pracovni teploty kolem 110C apod, ale to co píšeš ty je asi teplota vody těch 70 a olej je vždycky teplejší, myslím že u toho Mka pujde tak na 120 jako provozní při lítani.
Nene, je to opravdu teplota oleje. Delal sem kamaradovi do E36 kaplicku na teplotu oleje a tlak a co sem videl, tak rposte vic jak 70 neohreje a tlak myslim max kolem 4,5
Napsal: čtv 08.11.2007 01:04
od Panaque
Napsal: čtv 08.11.2007 10:17
od JaraX
Bohhy píše:JaraX píše:Bohhy píše:[quote="JaraX"]btw ma to Mko vubec teploměr vody? ted to v bmw nějak neni

Nema, taky sem koukal

Ma to jen teplomer oleje a ten se pohybuje mezi 90 - 100stupni, zatim za to nemuzem tahat. Docela sem koukal, protoze moje M50ka se vic jak na 70 neohreje ani kdyz se snazim

novy motory sou naučeny na vyšší teplotu jak stary, viz třeba M62 540i a 740i kde otvira termostat při teplotě 105C !!!!! pracovni teploty kolem 110C apod, ale to co píšeš ty je asi teplota vody těch 70 a olej je vždycky teplejší, myslím že u toho Mka pujde tak na 120 jako provozní při lítani.
Nene, je to opravdu teplota oleje. Delal sem kamaradovi do E36 kaplicku na teplotu oleje a tlak a co sem videl, tak rposte vic jak 70 neohreje a tlak myslim max kolem 4,5[/quote]
to bych čekal že víc, .