kosh píše:Už jsi řešil zimní kola? Co tam budeš dávat? Ja jsem přemýšlel o nějakých 18, ale nevím jestli tam půjdou z 5er když mají ET 20
Zimni kola na to neprijdou. Tohle je mazlik a nicit si ho v zime od soli nebudem. Spis resime jeste jedny rafky na leto, asi 20", aby sme na to obuli nejaky Michelin PS Cup na okruhy, nebo i na jezdeni.
Ale s tema kolama bych asi urcite premejslel z mer, pri nejhorsim to na eMku bude o 5mm lezt ven a to se nezblazni.
A kurva do piiiiči doprdele sakraprace shit !!! Ja vam teda zavidim brutalne, parchanti prachati zazobani ... kde na to ti ludia beru, to ste snad museli nakradnut !!!
kosh píše:Měl bých otázku. Je v motoru měrka oleje? A jak dobře funguje ten digitální měřič hladiny oleje? Děkuji
Na to sem koukal a merka tam neni. Sice sme jeste nedolejvali, ale co nam rikal ten clovek v Autecu tak prej kdyz tam je treba jen polovina carek tak dolejt celou litrofku. Nejak presne sem to nechapal, ale ted to pujde na prvni servis tak se jeste optam co a jak.
JaraX píše:btw ma to Mko vubec teploměr vody? ted to v bmw nějak neni
Nema, taky sem koukal Ma to jen teplomer oleje a ten se pohybuje mezi 90 - 100stupni, zatim za to nemuzem tahat. Docela sem koukal, protoze moje M50ka se vic jak na 70 neohreje ani kdyz se snazim
JaraX píše:btw ma to Mko vubec teploměr vody? ted to v bmw nějak neni
vim ze to sem trochu nepasuje ,ale jak sem nedavno tady mluvil o ty fabce..ta taky nema teplomer na vodu. a kdyz to chces tocit studen, prej te to pres 3, tisice nepusti. az kdyz je to zahraty jak ma
JaraX píše:btw ma to Mko vubec teploměr vody? ted to v bmw nějak neni
Nema, taky sem koukal Ma to jen teplomer oleje a ten se pohybuje mezi 90 - 100stupni, zatim za to nemuzem tahat. Docela sem koukal, protoze moje M50ka se vic jak na 70 neohreje ani kdyz se snazim
novy motory sou naučeny na vyšší teplotu jak stary, viz třeba M62 540i a 740i kde otvira termostat při teplotě 105C !!!!! pracovni teploty kolem 110C apod, ale to co píšeš ty je asi teplota vody těch 70 a olej je vždycky teplejší, myslím že u toho Mka pujde tak na 120 jako provozní při lítani.
JaraX píše:btw ma to Mko vubec teploměr vody? ted to v bmw nějak neni
Nema, taky sem koukal Ma to jen teplomer oleje a ten se pohybuje mezi 90 - 100stupni, zatim za to nemuzem tahat. Docela sem koukal, protoze moje M50ka se vic jak na 70 neohreje ani kdyz se snazim
novy motory sou naučeny na vyšší teplotu jak stary, viz třeba M62 540i a 740i kde otvira termostat při teplotě 105C !!!!! pracovni teploty kolem 110C apod, ale to co píšeš ty je asi teplota vody těch 70 a olej je vždycky teplejší, myslím že u toho Mka pujde tak na 120 jako provozní při lítani.
Nene, je to opravdu teplota oleje. Delal sem kamaradovi do E36 kaplicku na teplotu oleje a tlak a co sem videl, tak rposte vic jak 70 neohreje a tlak myslim max kolem 4,5
Bohhy píše:[quote="JaraX"]btw ma to Mko vubec teploměr vody? ted to v bmw nějak neni
Nema, taky sem koukal Ma to jen teplomer oleje a ten se pohybuje mezi 90 - 100stupni, zatim za to nemuzem tahat. Docela sem koukal, protoze moje M50ka se vic jak na 70 neohreje ani kdyz se snazim
novy motory sou naučeny na vyšší teplotu jak stary, viz třeba M62 540i a 740i kde otvira termostat při teplotě 105C !!!!! pracovni teploty kolem 110C apod, ale to co píšeš ty je asi teplota vody těch 70 a olej je vždycky teplejší, myslím že u toho Mka pujde tak na 120 jako provozní při lítani.
Nene, je to opravdu teplota oleje. Delal sem kamaradovi do E36 kaplicku na teplotu oleje a tlak a co sem videl, tak rposte vic jak 70 neohreje a tlak myslim max kolem 4,5[/quote]