Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Už nikdy BMW - odešly vstřiky, převodka = 120.000,- :-((

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#21 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Dani34el píše:No pěkně děkuju, zajet do nějákého BDS, ztratit pak záruku mobility u BMW SERVICE a ještě vypláznout 20.000,-... sem si měl fakt koupit benzín. Tam jsou vstřiky daleko levnější a ta spotřeba taky neni strašná. Krom ve městě teda. By inženýři z Mnichova měli za tohle viset - nalákaj na ekonomickej a věčněj diesel (proto si to kupujzu abych šetřil) a pak takovýhle rány :twisted: :twisted: :twisted:
Hlavně, že neztratíš záruku mobility u BMW, ale auto ti nejede. Na to se ta záruka nevztahuje? Kdo by měl o těch vstřikovačích vědět víc, než v autorizovaném Bosch servisu, když je to jejich produkt. V BMW ti je pouze vymění, v BDS jsou schopni řešit případnou repasi originálními díly.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#22 Příspěvek od Maslista »

Dani34el píše:No pěkně děkuju, zajet do nějákého BDS, ztratit pak záruku mobility u BMW SERVICE a ještě vypláznout 20.000,-... sem si měl fakt koupit benzín. Tam jsou vstřiky daleko levnější a ta spotřeba taky neni strašná. Krom ve městě teda. By inženýři z Mnichova měli za tohle viset - nalákaj na ekonomickej a věčněj diesel (proto si to kupujzu abych šetřil) a pak takovýhle rány :twisted: :twisted: :twisted:
nechápu co tady řešíš.. máš na vůz perfektní a výhodnou záruku mobility u BMW SERVICE o kterou se srašně bojíš přijít ... tak jí využij a nech si v rámci ní závadu opravit v BMW a nebreč tady..
někdo ti slušně a dobře poradí a ty na něj takhle.. !
Dani34el
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 28.01.2007 01:00

#23 Příspěvek od Dani34el »

prase007 píše:Všude se píše že commonn rail vstřiky vydrží kolem 200tis. kilometrů, všude jsou o tom plný fóra a píše se taky kolik stojí opravy a že jsou to pálky. Neni to problém BMW ale tý technologie kterou používá každá automobilka v dieslech. Příště než něco koupíš tak doporučuji důkladnější prostudování informací včetně všech možných rizik :)

Co se převodovek týče - normy automobilek jsou životnosti na 150.000 km, v tomhle případě dokonce většina z nás tady přesluhuje :)
Tak jako nechci nikoho urážet tady na fóru, prostě sem chtěl BMW místo Mercedesa. Na MB300TD W124 byly díly taky drahý,takže sem věděl,že na diesely obecně to nebude sranda,ale čerpadlo mělo 400.000 km a talčilo furt jako nový.....jinak sme měli v rodině v 90 letech BMW 324d a 324td a oba nelítali 500.000 km, u toho td odešle nějákej ventil u turba a nějákej snímač na čerpadle tušim a 1x se dělali vstřiky, taky to nebylo laciný, ale ten auťák mě přesvědčil o BMW dieselech a proto sem šel do novějšího teď......... bych se raději na ty PS navíc vyprd a měl spolehlivou kvalitu za slušnej peníz ........ no mohu nadávat jen sám sobě, to vim teď taky :twisted: :twisted: :twisted: Jo a 150.000 km norma na převodovku ? Se mi nějak nezdá, to vydrželo i u Žigula 1500 5ti kvalt a všechny žiguly měli nalítáno přes 200.000 a synchrony furt ok, o takový normě sem neslyšel....
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#24 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Jo, dnes už nejsou auta, co bejvaly. Je to normální spotřebák a automobnilky to mají postavený na životnost max. 5 let a pak si kup nový nebo plať drahej servis. Já před třama měsícema prodával E39 ve špičkovým stavu, za poslední rok jsem do ní nasázel 100k Kč a při prodeji to cenu rozhodně o tolik nezvedlo.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#25 Příspěvek od Kail »

No jestli sis opravdu myslel že budeš e39 servisovat stejně a za stejný prachy jako w124,tak seš tedy s prominutím hodně naivní...Pokud chceš srovnávat s M-B tak srovnávej přímého konkurenta - měl sis koupit 524TD a taky by tě to stálo míň...Kolikrát ti tady budeme muset ještě říct že to není o značkách,ale o věku?Kup si masařku s common-railem a budou to podobný pálky...
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Klubové ID: 469
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Dave »

Dani34el píše:No pěkně děkuju, zajet do nějákého BDS, ztratit pak záruku mobility u BMW SERVICE a ještě vypláznout 20.000,-... sem si měl fakt koupit benzín. Tam jsou vstřiky daleko levnější a ta spotřeba taky neni strašná. Krom ve městě teda. By inženýři z Mnichova měli za tohle viset - nalákaj na ekonomickej a věčněj diesel (proto si to kupujzu abych šetřil) a pak takovýhle rány :twisted: :twisted: :twisted:
Přijde mi, že jednu z hlavních věcí jsi ještě nenapsal - kde jsi do auta tankoval (netrvdím ovšem že záměrně).
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#27 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Kail píše:No jestli sis opravdu myslel že budeš e39 servisovat stejně a za stejný prachy jako w124,tak seš tedy s prominutím hodně naivní...Pokud chceš srovnávat s M-B tak srovnávej přímého konkurenta - měl sis koupit 524TD a taky by tě to stálo míň...Kolikrát ti tady budeme muset ještě říct že to není o značkách,ale o věku?Kup si masařku s common-railem a budou to podobný pálky...
Ta masařka je na tom ještě o něco hůř,protože tam celkem často ještě praskaj hlavy-cca 100tis.kč jenom díl :wink:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#28 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Rejchy píše:
Kail píše:No jestli sis opravdu myslel že budeš e39 servisovat stejně a za stejný prachy jako w124,tak seš tedy s prominutím hodně naivní...Pokud chceš srovnávat s M-B tak srovnávej přímého konkurenta - měl sis koupit 524TD a taky by tě to stálo míň...Kolikrát ti tady budeme muset ještě říct že to není o značkách,ale o věku?Kup si masařku s common-railem a budou to podobný pálky...
Ta masařka je na tom ještě o něco hůř,protože tam celkem často ještě praskaj hlavy-cca 100tis.kč jenom díl :wink:
MB to hlavně neumí ještě tak dobře s elektronikou (i když i nové řady BMW mají svoje mouchy). Známej má novou E55 AMG a v přihrádce ve dveřích vozí jako nezbytnou výbavu desítku klíč k odpojení baterky, protože auto si z ničeho nic postaví hlavu a nejede. Odpojí baterku, chvilku počká, připojí a jede. Auto za 3 mega a v servisu si s tím neví rady.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..
Klubové ID: 1383

#29 Příspěvek od prase007 »

Dani34el píše:
prase007 píše:Všude se píše že commonn rail vstřiky vydrží kolem 200tis. kilometrů, všude jsou o tom plný fóra a píše se taky kolik stojí opravy a že jsou to pálky. Neni to problém BMW ale tý technologie kterou používá každá automobilka v dieslech. Příště než něco koupíš tak doporučuji důkladnější prostudování informací včetně všech možných rizik :)

Co se převodovek týče - normy automobilek jsou životnosti na 150.000 km, v tomhle případě dokonce většina z nás tady přesluhuje :)
Tak jako nechci nikoho urážet tady na fóru, prostě sem chtěl BMW místo Mercedesa. Na MB300TD W124 byly díly taky drahý,takže sem věděl,že na diesely obecně to nebude sranda,ale čerpadlo mělo 400.000 km a talčilo furt jako nový.....jinak sme měli v rodině v 90 letech BMW 324d a 324td a oba nelítali 500.000 km, u toho td odešle nějákej ventil u turba a nějákej snímač na čerpadle tušim a 1x se dělali vstřiky, taky to nebylo laciný, ale ten auťák mě přesvědčil o BMW dieselech a proto sem šel do novějšího teď......... bych se raději na ty PS navíc vyprd a měl spolehlivou kvalitu za slušnej peníz ........ no mohu nadávat jen sám sobě, to vim teď taky :twisted: :twisted: :twisted: Jo a 150.000 km norma na převodovku ? Se mi nějak nezdá, to vydrželo i u Žigula 1500 5ti kvalt a všechny žiguly měli nalítáno přes 200.000 a synchrony furt ok, o takový normě sem neslyšel....
No dělám ve firmě co dělá nástroje na ozubený kolečka mj do převodovek, konkrétně pro BMW vyrábí převodovky např. firma Getrag která má fabriku na Slovensku - normy jsou minimálně 150.000 km na převodovku - samozřejmě vydrží v 90% případů delší dobu, ale když ti po 150k odejde, tak se tomu nikdo nebude divit.
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#30 Příspěvek od milonovo »

Tak teď nevím co si chtěl slyšet?Pokud Ti přišly na 124 drahý díly,který mimochodem byly hodně levný,tak nechápu že sis kupoval tohle.Zkus to žígo,dělaj ho pořád a vyjde asi na 100.
martin33
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 23.07.2007 00:00
Bydliště: Praha 8
Klubové ID: 1171
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od martin33 »

Dani34el píše:No pěkně děkuju, zajet do nějákého BDS, ztratit pak záruku mobility u BMW SERVICE a ještě vypláznout 20.000,-... sem si měl fakt koupit benzín. Tam jsou vstřiky daleko levnější a ta spotřeba taky neni strašná. Krom ve městě teda. By inženýři z Mnichova měli za tohle viset - nalákaj na ekonomickej a věčněj diesel (proto si to kupujzu abych šetřil) a pak takovýhle rány :twisted: :twisted: :twisted:
jo chlapče všechno je to jen naftou. Na mamuta vstřiky 300litru a výdrž do 200 tis. A správně tu někdo psal že dnes se auta dělají pouze na dobu leasingu. Pokud jsi chtěl šetřit tak si měl skočit do embéčka v TDi. Já jezdím po Praze za 17 a rozhodně to kvůli tomu neprodám protože jsem s tím počítal!!! :lol: :lol:
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#32 Příspěvek od milonovo »

Ty vstřiky na mamuta jsem moc nepochopil i kdyby Ti ulítla 0 tak 30 nestojej :?:
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#33 Příspěvek od airbone »

Akurat mi napadlo ohladne tych vstrekov u 530d - skoda ze odchadzaju..... No len si predstavte, zeby tento problem neexistoval - aky fantasticky a najlepsie dieselovy motor by to bol.... Ja som este nemenil :( Mam 140t km, chlapik od ktoreho som to kupil bol nemec, prirodzene s tym jazdil v DE a ja teraz jazdim v NL a tankujem do toho vyhradne SHELL V-POWER.... tak dufam, ze to maximalne oddialim. Naraz sa ani mne nebude chciet vysolit tolko love...
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Butch5 »

Hmmmm..... clovece....kup si ode me ( nebo jinde, jestli je sezenes za takovy penize ) vstriky co potrebujes a na prevodovku se vykasli....ta jeste najezdi.....vymen ji olej a neres...a kdyz umre, je tu vrakoviste...a jestli ti zaruka mobility u BMW stoji za to , ze nacpes do auta co ma cenu kolem 200,000kc servis za 150,000kc ....tak to udelej :D Oni ti stejne nic zadarmo nedaj :D To jsou vsechno iluze, aby lidi jako ty jezdili k nim a sypali do nich prachy...sam rikas ze ti nasli zavadu, kterou ty jsi predtim ani neslysel a po oprave za 2000kc ani zadny zlepseni neslysis...kdyby ta prevodovka sla opravdu do kytek, tak si pis, ze bys ji slysel :)
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Butch5 »

Jo a jestli si myslis, ze problem je v BMW, tak neni...kup si po**** Dacii logan 1,5 dci nebo thalii nebo jiny socka auto s jakymkoliv diesel motortem dnesni doby... Tdi, dci, jtd ...proste cokoliv.... a ty vstriky ti odejdou taky...mozna jeste driv a stoji stejnej ranec :D proste je to commonrail, je to vstrikovaci jednotka, ne jen tryska jako driv.... Chvalis MB? Prodej E39 a kup E classe v Cdi ...budes platit jeste vic.... :D Tak to proste je... Jsou lidi co jezdi v podelanym renoltu clio, maj na kapote misto znaku pitchu a plati za vstriky to co ty :D akorat jich tam maj jen 4 :D
Dani34el
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 28.01.2007 01:00

#36 Příspěvek od Dani34el »

Butch5 píše:Jo a jestli si myslis, ze problem je v BMW, tak neni...kup si po**** Dacii logan 1,5 dci nebo thalii nebo jiny socka auto s jakymkoliv diesel motortem dnesni doby... Tdi, dci, jtd ...proste cokoliv.... a ty vstriky ti odejdou taky...mozna jeste driv a stoji stejnej ranec :D proste je to commonrail, je to vstrikovaci jednotka, ne jen tryska jako driv.... Chvalis MB? Prodej E39 a kup E classe v Cdi ...budes platit jeste vic.... :D Tak to proste je... Jsou lidi co jezdi v podelanym renoltu clio, maj na kapote misto znaku pitchu a plati za vstriky to co ty :D akorat jich tam maj jen 4 :D
Co mi to tu meleš za konforntační kydy ?? :) :evil: Já tu jen poreferoval, co se mi stalo, že mi u servisovanýho BMW s 200.000 km odešly vstřiky a podává ruku převodovka a je to vše ta desítky tisíc i víc korun. A že sem tohle nečekal u auta s obsahem 3000 ccm s tak málo kilometry a s dieselem, kterej má vydržet. A je to značka ! A že 3 litry nedržej ? Po*raná TATRA 613 3500ccm nám v podniku nalítala za bolševika 500.000 km než šla na GO. A měli sme jich tam několik. Jen se vymlacovaly klapky u těch 2 karbeců, tak se po 100.000 km nebo nevim kdy oba měnili...jeden stál 1.200.-- Kčs. - Já si nestěžuju :P :P :P Prostě se divim..... do MB 124 sme míchali rostlinej olej, topnej olej....válce byly jako nový...... když sou ty common-raily tak citlivý proč tam nedaj lepší filtry ? No jo.......
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od gyrous »

Jestli se to porovnává s autem MB124 teď a s BMW530D. Tak je to na nic. Věkově je to mimo mísu.
Zlatý MB 124 předtím kdy se prodával nový?
Tehdy stál nový jak dvacet škodovek a nebo panství v prdelkovicích i s renesančním zámkem. Víte co by se dalo v té době dělat s milionem? Co si asi tak člověk vybral. Mě osobně by stačila hospoda v Praze se škodovkou(asi jako každému průměrnému čecháčkovi :)). Za ty prachy by ten MB124 měl dotyčnému né posloužit, ale přežít ho aniž by stál nějakou korunu na provoz... :D
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#38 Příspěvek od Kail »

Tohle je prostě marný,pořád sem taháš tu tvou w124ku,vždyť říkám že je v ní motor co má blíž k zemědělský technice,než k osobáku.Hold si kup 524TD starou 25 let a budeš jezdit taky za levno,to je prostě ta doba...A srovnávat 3.5 benzín s 3.0D to už je opravdu hodně out,nemyslíš???????Na tý tatře těch 500tis vydržel blok,většina věcí okolo už byla dávno měněná,věř,že samotnej blok v tom 3.0D má ochotu vydržet i mnohem víc než 500tis,jen ty věci okolo už sou za trochu jiný peníze :) .A o tom,že ten 3.0D v BMW má větší výkon než ta 3.5 benzín v Tatře,o tom už ani nemluvím...Čím myslíš že to je?
khonza318
Registrovaný
Příspěvky: 518
Registrován: stř 21.12.2005 01:00
Bydliště: štěpánov u olomouce
Klubové ID: 1187

#39 Příspěvek od khonza318 »

tak se značkovým servisem to máš všude stejný
kámoš na fabce(1,9TDI - najeto 160tis) zajel do škoda servisu a tam mu řekli nový vstřik 12000kč 8O
tak na ně hodil bobek zajel ke známýmu servisákovi - ten mu udělal proplach nějakým přípravkem a ultrazvukem vyčistil vstřiky - za pár stovek
a fábka teď jezdí jak nová.a jestli bude nějaký věci časem měnit tak asi ne přes škodaservis.

záruka mobility je fajn věc, ale nedělají to proto, že si váží zákazníků ale proto, že se jim to vrátí - na cenách dílů a servisu.

a v autě za mega a půl chceš počítat ceny dílů motoru ve stokorunách :lol:
DNES SI ŽÁDNÁ AUTOMOBILKA(BMW,MERCEDES NEVYJÍMAJE) NEMŮŽE DOVOLI POSTAVIT DOKONALÉ AUTO, PROTOŽE MUSÍ AUTA PRODÁVAT :!:

PO TOBĚ SE CHTĚLO ABYS PO DVOU LETECH AUTO PRODAL A KOUPIL 535d E60 (myslim že BMW ma 2 roky zaruky bez počtu km)
TO SI NEUDĚLAL TAK SI NESTĚŽUJ NA DRAHEJ SERVIS.
Dani34el
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 28.01.2007 01:00

#40 Příspěvek od Dani34el »

Je to v pytli sem se dnes ptal u BMW a ta záruka mobility padá když mi tam někdo "zrepasuje" vstřiky. Řikali, že se vstřiky nerepasujou, aspoň ne v ČE, páč i u značkovýho BMW servisu se Minichov bojí, že v ČR nedodržej přesnej postup repase. Stejně prej ta repase nerepasuje jehlu, ale jen vršek. To pánové ať je to jak chce ale je to trága, sa posraný vstřiky dát třeba 20-30 % ceny auta, to je sviňárna.
Odpovědět