Hlavně, že neztratíš záruku mobility u BMW, ale auto ti nejede. Na to se ta záruka nevztahuje? Kdo by měl o těch vstřikovačích vědět víc, než v autorizovaném Bosch servisu, když je to jejich produkt. V BMW ti je pouze vymění, v BDS jsou schopni řešit případnou repasi originálními díly.Dani34el píše:No pěkně děkuju, zajet do nějákého BDS, ztratit pak záruku mobility u BMW SERVICE a ještě vypláznout 20.000,-... sem si měl fakt koupit benzín. Tam jsou vstřiky daleko levnější a ta spotřeba taky neni strašná. Krom ve městě teda. By inženýři z Mnichova měli za tohle viset - nalákaj na ekonomickej a věčněj diesel (proto si to kupujzu abych šetřil) a pak takovýhle rány![]()
![]()
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Už nikdy BMW - odešly vstřiky, převodka = 120.000,- :-((
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
nechápu co tady řešíš.. máš na vůz perfektní a výhodnou záruku mobility u BMW SERVICE o kterou se srašně bojíš přijít ... tak jí využij a nech si v rámci ní závadu opravit v BMW a nebreč tady..Dani34el píše:No pěkně děkuju, zajet do nějákého BDS, ztratit pak záruku mobility u BMW SERVICE a ještě vypláznout 20.000,-... sem si měl fakt koupit benzín. Tam jsou vstřiky daleko levnější a ta spotřeba taky neni strašná. Krom ve městě teda. By inženýři z Mnichova měli za tohle viset - nalákaj na ekonomickej a věčněj diesel (proto si to kupujzu abych šetřil) a pak takovýhle rány![]()
![]()
někdo ti slušně a dobře poradí a ty na něj takhle.. !
Tak jako nechci nikoho urážet tady na fóru, prostě sem chtěl BMW místo Mercedesa. Na MB300TD W124 byly díly taky drahý,takže sem věděl,že na diesely obecně to nebude sranda,ale čerpadlo mělo 400.000 km a talčilo furt jako nový.....jinak sme měli v rodině v 90 letech BMW 324d a 324td a oba nelítali 500.000 km, u toho td odešle nějákej ventil u turba a nějákej snímač na čerpadle tušim a 1x se dělali vstřiky, taky to nebylo laciný, ale ten auťák mě přesvědčil o BMW dieselech a proto sem šel do novějšího teď......... bych se raději na ty PS navíc vyprd a měl spolehlivou kvalitu za slušnej peníz ........ no mohu nadávat jen sám sobě, to vim teď takyprase007 píše:Všude se píše že commonn rail vstřiky vydrží kolem 200tis. kilometrů, všude jsou o tom plný fóra a píše se taky kolik stojí opravy a že jsou to pálky. Neni to problém BMW ale tý technologie kterou používá každá automobilka v dieslech. Příště než něco koupíš tak doporučuji důkladnější prostudování informací včetně všech možných rizik
Co se převodovek týče - normy automobilek jsou životnosti na 150.000 km, v tomhle případě dokonce většina z nás tady přesluhuje



Jo, dnes už nejsou auta, co bejvaly. Je to normální spotřebák a automobnilky to mají postavený na životnost max. 5 let a pak si kup nový nebo plať drahej servis. Já před třama měsícema prodával E39 ve špičkovým stavu, za poslední rok jsem do ní nasázel 100k Kč a při prodeji to cenu rozhodně o tolik nezvedlo.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
No jestli sis opravdu myslel že budeš e39 servisovat stejně a za stejný prachy jako w124,tak seš tedy s prominutím hodně naivní...Pokud chceš srovnávat s M-B tak srovnávej přímého konkurenta - měl sis koupit 524TD a taky by tě to stálo míň...Kolikrát ti tady budeme muset ještě říct že to není o značkách,ale o věku?Kup si masařku s common-railem a budou to podobný pálky...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Klubové ID: 469
- Kontaktovat uživatele:
Přijde mi, že jednu z hlavních věcí jsi ještě nenapsal - kde jsi do auta tankoval (netrvdím ovšem že záměrně).Dani34el píše:No pěkně děkuju, zajet do nějákého BDS, ztratit pak záruku mobility u BMW SERVICE a ještě vypláznout 20.000,-... sem si měl fakt koupit benzín. Tam jsou vstřiky daleko levnější a ta spotřeba taky neni strašná. Krom ve městě teda. By inženýři z Mnichova měli za tohle viset - nalákaj na ekonomickej a věčněj diesel (proto si to kupujzu abych šetřil) a pak takovýhle rány![]()
![]()
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1746
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
- Bydliště: Červený Kostelec
- Klubové ID: 510
Ta masařka je na tom ještě o něco hůř,protože tam celkem často ještě praskaj hlavy-cca 100tis.kč jenom dílKail píše:No jestli sis opravdu myslel že budeš e39 servisovat stejně a za stejný prachy jako w124,tak seš tedy s prominutím hodně naivní...Pokud chceš srovnávat s M-B tak srovnávej přímého konkurenta - měl sis koupit 524TD a taky by tě to stálo míň...Kolikrát ti tady budeme muset ještě říct že to není o značkách,ale o věku?Kup si masařku s common-railem a budou to podobný pálky...

MB to hlavně neumí ještě tak dobře s elektronikou (i když i nové řady BMW mají svoje mouchy). Známej má novou E55 AMG a v přihrádce ve dveřích vozí jako nezbytnou výbavu desítku klíč k odpojení baterky, protože auto si z ničeho nic postaví hlavu a nejede. Odpojí baterku, chvilku počká, připojí a jede. Auto za 3 mega a v servisu si s tím neví rady.Rejchy píše:Ta masařka je na tom ještě o něco hůř,protože tam celkem často ještě praskaj hlavy-cca 100tis.kč jenom dílKail píše:No jestli sis opravdu myslel že budeš e39 servisovat stejně a za stejný prachy jako w124,tak seš tedy s prominutím hodně naivní...Pokud chceš srovnávat s M-B tak srovnávej přímého konkurenta - měl sis koupit 524TD a taky by tě to stálo míň...Kolikrát ti tady budeme muset ještě říct že to není o značkách,ale o věku?Kup si masařku s common-railem a budou to podobný pálky...
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1387
- Registrován: stř 08.08.2007 00:00
- Bydliště: kousek od Berouna ..
- Klubové ID: 1383
No dělám ve firmě co dělá nástroje na ozubený kolečka mj do převodovek, konkrétně pro BMW vyrábí převodovky např. firma Getrag která má fabriku na Slovensku - normy jsou minimálně 150.000 km na převodovku - samozřejmě vydrží v 90% případů delší dobu, ale když ti po 150k odejde, tak se tomu nikdo nebude divit.Dani34el píše:Tak jako nechci nikoho urážet tady na fóru, prostě sem chtěl BMW místo Mercedesa. Na MB300TD W124 byly díly taky drahý,takže sem věděl,že na diesely obecně to nebude sranda,ale čerpadlo mělo 400.000 km a talčilo furt jako nový.....jinak sme měli v rodině v 90 letech BMW 324d a 324td a oba nelítali 500.000 km, u toho td odešle nějákej ventil u turba a nějákej snímač na čerpadle tušim a 1x se dělali vstřiky, taky to nebylo laciný, ale ten auťák mě přesvědčil o BMW dieselech a proto sem šel do novějšího teď......... bych se raději na ty PS navíc vyprd a měl spolehlivou kvalitu za slušnej peníz ........ no mohu nadávat jen sám sobě, to vim teď takyprase007 píše:Všude se píše že commonn rail vstřiky vydrží kolem 200tis. kilometrů, všude jsou o tom plný fóra a píše se taky kolik stojí opravy a že jsou to pálky. Neni to problém BMW ale tý technologie kterou používá každá automobilka v dieslech. Příště než něco koupíš tak doporučuji důkladnější prostudování informací včetně všech možných rizik
Co se převodovek týče - normy automobilek jsou životnosti na 150.000 km, v tomhle případě dokonce většina z nás tady přesluhuje![]()
![]()
Jo a 150.000 km norma na převodovku ? Se mi nějak nezdá, to vydrželo i u Žigula 1500 5ti kvalt a všechny žiguly měli nalítáno přes 200.000 a synchrony furt ok, o takový normě sem neslyšel....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon 23.07.2007 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 1171
- Kontaktovat uživatele:
jo chlapče všechno je to jen naftou. Na mamuta vstřiky 300litru a výdrž do 200 tis. A správně tu někdo psal že dnes se auta dělají pouze na dobu leasingu. Pokud jsi chtěl šetřit tak si měl skočit do embéčka v TDi. Já jezdím po Praze za 17 a rozhodně to kvůli tomu neprodám protože jsem s tím počítal!!!Dani34el píše:No pěkně děkuju, zajet do nějákého BDS, ztratit pak záruku mobility u BMW SERVICE a ještě vypláznout 20.000,-... sem si měl fakt koupit benzín. Tam jsou vstřiky daleko levnější a ta spotřeba taky neni strašná. Krom ve městě teda. By inženýři z Mnichova měli za tohle viset - nalákaj na ekonomickej a věčněj diesel (proto si to kupujzu abych šetřil) a pak takovýhle rány![]()
![]()


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Akurat mi napadlo ohladne tych vstrekov u 530d - skoda ze odchadzaju..... No len si predstavte, zeby tento problem neexistoval - aky fantasticky a najlepsie dieselovy motor by to bol.... Ja som este nemenil
Mam 140t km, chlapik od ktoreho som to kupil bol nemec, prirodzene s tym jazdil v DE a ja teraz jazdim v NL a tankujem do toho vyhradne SHELL V-POWER.... tak dufam, ze to maximalne oddialim. Naraz sa ani mne nebude chciet vysolit tolko love...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hmmmm..... clovece....kup si ode me ( nebo jinde, jestli je sezenes za takovy penize ) vstriky co potrebujes a na prevodovku se vykasli....ta jeste najezdi.....vymen ji olej a neres...a kdyz umre, je tu vrakoviste...a jestli ti zaruka mobility u BMW stoji za to , ze nacpes do auta co ma cenu kolem 200,000kc servis za 150,000kc ....tak to udelej
Oni ti stejne nic zadarmo nedaj
To jsou vsechno iluze, aby lidi jako ty jezdili k nim a sypali do nich prachy...sam rikas ze ti nasli zavadu, kterou ty jsi predtim ani neslysel a po oprave za 2000kc ani zadny zlepseni neslysis...kdyby ta prevodovka sla opravdu do kytek, tak si pis, ze bys ji slysel 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo a jestli si myslis, ze problem je v BMW, tak neni...kup si po**** Dacii logan 1,5 dci nebo thalii nebo jiny socka auto s jakymkoliv diesel motortem dnesni doby... Tdi, dci, jtd ...proste cokoliv.... a ty vstriky ti odejdou taky...mozna jeste driv a stoji stejnej ranec
proste je to commonrail, je to vstrikovaci jednotka, ne jen tryska jako driv.... Chvalis MB? Prodej E39 a kup E classe v Cdi ...budes platit jeste vic....
Tak to proste je... Jsou lidi co jezdi v podelanym renoltu clio, maj na kapote misto znaku pitchu a plati za vstriky to co ty
akorat jich tam maj jen 4 




Co mi to tu meleš za konforntační kydy ??Butch5 píše:Jo a jestli si myslis, ze problem je v BMW, tak neni...kup si po**** Dacii logan 1,5 dci nebo thalii nebo jiny socka auto s jakymkoliv diesel motortem dnesni doby... Tdi, dci, jtd ...proste cokoliv.... a ty vstriky ti odejdou taky...mozna jeste driv a stoji stejnej ranecproste je to commonrail, je to vstrikovaci jednotka, ne jen tryska jako driv.... Chvalis MB? Prodej E39 a kup E classe v Cdi ...budes platit jeste vic....
Tak to proste je... Jsou lidi co jezdi v podelanym renoltu clio, maj na kapote misto znaku pitchu a plati za vstriky to co ty
akorat jich tam maj jen 4





-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Jestli se to porovnává s autem MB124 teď a s BMW530D. Tak je to na nic. Věkově je to mimo mísu.
Zlatý MB 124 předtím kdy se prodával nový?
Tehdy stál nový jak dvacet škodovek a nebo panství v prdelkovicích i s renesančním zámkem. Víte co by se dalo v té době dělat s milionem? Co si asi tak člověk vybral. Mě osobně by stačila hospoda v Praze se škodovkou(asi jako každému průměrnému čecháčkovi
). Za ty prachy by ten MB124 měl dotyčnému né posloužit, ale přežít ho aniž by stál nějakou korunu na provoz... 
Zlatý MB 124 předtím kdy se prodával nový?
Tehdy stál nový jak dvacet škodovek a nebo panství v prdelkovicích i s renesančním zámkem. Víte co by se dalo v té době dělat s milionem? Co si asi tak člověk vybral. Mě osobně by stačila hospoda v Praze se škodovkou(asi jako každému průměrnému čecháčkovi


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Tohle je prostě marný,pořád sem taháš tu tvou w124ku,vždyť říkám že je v ní motor co má blíž k zemědělský technice,než k osobáku.Hold si kup 524TD starou 25 let a budeš jezdit taky za levno,to je prostě ta doba...A srovnávat 3.5 benzín s 3.0D to už je opravdu hodně out,nemyslíš???????Na tý tatře těch 500tis vydržel blok,většina věcí okolo už byla dávno měněná,věř,že samotnej blok v tom 3.0D má ochotu vydržet i mnohem víc než 500tis,jen ty věci okolo už sou za trochu jiný peníze
.A o tom,že ten 3.0D v BMW má větší výkon než ta 3.5 benzín v Tatře,o tom už ani nemluvím...Čím myslíš že to je?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 518
- Registrován: stř 21.12.2005 01:00
- Bydliště: štěpánov u olomouce
- Klubové ID: 1187
tak se značkovým servisem to máš všude stejný
kámoš na fabce(1,9TDI - najeto 160tis) zajel do škoda servisu a tam mu řekli nový vstřik 12000kč
tak na ně hodil bobek zajel ke známýmu servisákovi - ten mu udělal proplach nějakým přípravkem a ultrazvukem vyčistil vstřiky - za pár stovek
a fábka teď jezdí jak nová.a jestli bude nějaký věci časem měnit tak asi ne přes škodaservis.
záruka mobility je fajn věc, ale nedělají to proto, že si váží zákazníků ale proto, že se jim to vrátí - na cenách dílů a servisu.
a v autě za mega a půl chceš počítat ceny dílů motoru ve stokorunách
DNES SI ŽÁDNÁ AUTOMOBILKA(BMW,MERCEDES NEVYJÍMAJE) NEMŮŽE DOVOLI POSTAVIT DOKONALÉ AUTO, PROTOŽE MUSÍ AUTA PRODÁVAT
PO TOBĚ SE CHTĚLO ABYS PO DVOU LETECH AUTO PRODAL A KOUPIL 535d E60 (myslim že BMW ma 2 roky zaruky bez počtu km)
TO SI NEUDĚLAL TAK SI NESTĚŽUJ NA DRAHEJ SERVIS.
kámoš na fabce(1,9TDI - najeto 160tis) zajel do škoda servisu a tam mu řekli nový vstřik 12000kč

tak na ně hodil bobek zajel ke známýmu servisákovi - ten mu udělal proplach nějakým přípravkem a ultrazvukem vyčistil vstřiky - za pár stovek
a fábka teď jezdí jak nová.a jestli bude nějaký věci časem měnit tak asi ne přes škodaservis.
záruka mobility je fajn věc, ale nedělají to proto, že si váží zákazníků ale proto, že se jim to vrátí - na cenách dílů a servisu.
a v autě za mega a půl chceš počítat ceny dílů motoru ve stokorunách

DNES SI ŽÁDNÁ AUTOMOBILKA(BMW,MERCEDES NEVYJÍMAJE) NEMŮŽE DOVOLI POSTAVIT DOKONALÉ AUTO, PROTOŽE MUSÍ AUTA PRODÁVAT

PO TOBĚ SE CHTĚLO ABYS PO DVOU LETECH AUTO PRODAL A KOUPIL 535d E60 (myslim že BMW ma 2 roky zaruky bez počtu km)
TO SI NEUDĚLAL TAK SI NESTĚŽUJ NA DRAHEJ SERVIS.
Je to v pytli sem se dnes ptal u BMW a ta záruka mobility padá když mi tam někdo "zrepasuje" vstřiky. Řikali, že se vstřiky nerepasujou, aspoň ne v ČE, páč i u značkovýho BMW servisu se Minichov bojí, že v ČR nedodržej přesnej postup repase. Stejně prej ta repase nerepasuje jehlu, ale jen vršek. To pánové ať je to jak chce ale je to trága, sa posraný vstřiky dát třeba 20-30 % ceny auta, to je sviňárna.