Jo a při závodech taky jezděj s přehuštěnejma gumama a jen v ponožkách. A taky se k tomu moc nehodí BMW, ale třeba nějaký SDi nebo Lupo 3l.prase007 píše:Já jsem někde četl o tom závodě těch magorů co jezdí za 2,5 litru atp. a právě že to bylo naopak - co nejvíc vytáčet a co nejrychleji se rozjet, řadit 1-3-5, udržování rychlosti (takže pořád mírnej plyn) je zase na dálnici úspornější než se rozjet a pak jet chvíli bez plynu atp..Atilak píše:
Samozrejmost na spotrebu je asi co nejpomalejsi akcelerace..
Jsem si jistej že o to někde na webu články najdeš, ale jezdit timhle způsobem musí bejt ukrutný utrpení.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Zpusob jizdy pro nizkou spotrebu
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 248
- Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
- Bydliště: Praha, Turnov, Karlovy Vary
- Klubové ID: 1219
- Kontaktovat uživatele:
Vliv zpusobu jizdy na prumernou spotrebu zkousel testovat otec s Octavii 2.0 85kW. Stejnou trasu projizdel ruznym stylem: 1. plyn jen lehce simrat, zrychlovat jen pomalu, co nejdrive preradit na vyssi stupen 2. vzdy svizne zrychlovani s hodne proslapnutym plynem a motor tocit na vic otacek, radit pozdeji. Narozdil od zpusobu 1 a 2, kdy vcas sundal nohu z plynu a nemusel moc dobrzdovat na krizovatkach ani pribrzdovat pred zatackou (spis podradil), pri 3. zpusobu pri/dobrzdoval podstatne vic. A vysledek: zatimco v 1. a 2. pripade byla spotreba prakticky stejna (v prvnim pripade mozna o deci nizsi), prirozene pri 3. zpusobu jizdy markantne stoupla, snad o nekolik litru na sto km.
Takze bat "jezdit normalne" kvuli spotrbe neni treba, pokud jedete trochu predvidave a pak zbytecne nebrzdite pred zatackou...
Muj styl jizdy s 323i Touring se nejvice podoba 2., ale prehnane nesetrim a kombinovanou mam 8.5 l/100km.
Jeste jedna zajimava vec. Taky asi zalezi dost na kvalite benzinu. Se svycarskym benzinem (obyc 95) jsem stejny zpusobem jezdil za (alespon pro me neuveritelnych) 7.2 l/100 km. Znamy mi potvrdil, ze on zas se svycarskou naftou ma spotrebu o 1l/100km nizsi.
Takze bat "jezdit normalne" kvuli spotrbe neni treba, pokud jedete trochu predvidave a pak zbytecne nebrzdite pred zatackou...
Muj styl jizdy s 323i Touring se nejvice podoba 2., ale prehnane nesetrim a kombinovanou mam 8.5 l/100km.
Jeste jedna zajimava vec. Taky asi zalezi dost na kvalite benzinu. Se svycarskym benzinem (obyc 95) jsem stejny zpusobem jezdil za (alespon pro me neuveritelnych) 7.2 l/100 km. Znamy mi potvrdil, ze on zas se svycarskou naftou ma spotrebu o 1l/100km nizsi.
asi bych se mel naucit ridit... ja jezdim posledni dobou za 10.5-11
ale asi to dela ta dalnice jak porad nekdo brzdi v levym a musim porad brzdit a zrychlovat
ale pro srovnani, jel jsem cesky tesin-ostava-cesty tesin pianko v max tak 110kmh + jeden race na semaforech a vysledna spotreba 8.4l... pak jsem jel v desti cesky tesin-brno taky tak, do 110kmh, ale zrychloval jsem plynule, ale ne na plny, a vysledek byl 7.9l coz je muj dosavadni rekord
z toho me vyplyva, ze je rozdil jestli jedu do 110kmh nebo kdyz jedu po dalnici 130-150, tak jsem razem o litr a pul vys
ale hlavni je, ze spotrebu vubec neresim


ale pro srovnani, jel jsem cesky tesin-ostava-cesty tesin pianko v max tak 110kmh + jeden race na semaforech a vysledna spotreba 8.4l... pak jsem jel v desti cesky tesin-brno taky tak, do 110kmh, ale zrychloval jsem plynule, ale ne na plny, a vysledek byl 7.9l coz je muj dosavadni rekord

z toho me vyplyva, ze je rozdil jestli jedu do 110kmh nebo kdyz jedu po dalnici 130-150, tak jsem razem o litr a pul vys
ale hlavni je, ze spotrebu vubec neresim

- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Lepší je vůbec nevyjíždět a ušetří se nejvíc, nebo auto tlačit, taky uspora, nebo poštět jenom z kopce
Já jezdim tak, jak mam náladu a abych dojel k další benzínce


Já jezdim tak, jak mam náladu a abych dojel k další benzínce


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: stř 15.11.2006 01:00
- Bydliště: Dětmarovice (skoro Orlová)
Nejsem si jistý, jak pojede motor bez paliva při jízdě z kopce. Mám za to, že bude okamžitě bržděn, takže si myslím, že minimálně nějaké palivo bude spotřebovávat. Ale asi méně, než na volnoběh.
Je jen otázkou, zdali je výhodnější jet dlouhé klesání se zařazenou rychlostí a mírně brzdit auto motorem bez plynu, nebo dát neutrál a na volnoběh dojet dále...
Je jen otázkou, zdali je výhodnější jet dlouhé klesání se zařazenou rychlostí a mírně brzdit auto motorem bez plynu, nebo dát neutrál a na volnoběh dojet dále...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 732
- Registrován: čtv 14.06.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1314
- Kontaktovat uživatele:
Ti tezko nekdo poradi jak jezdit na spotrebu, na to musis prijit sam. Nejlepsi asi bude ridit se podle momentalni spotreby. Mam 1.8is a jsem z Prahy, kdyz sem jel v cervenci na Orlík, tak cesta tam byla za cca 10 litrů na cca 80km a to sem na to nejak extra neslapal (proste sem jel tak jak sem yrovna chtel), cestou zpet sem jel na spotrebu a bylo to za cca 5litrů na cca 80km, to znamena o polovinu mensi spotreba...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Nevim no.. Trošku odbočim, spousta lidí říká jak výší obsah = vyšší spotřeba! Ale řekněme např. že mám 316ku a nějakej jinej maník 325ku, oba v benzínu, bez klimy, stejné podmínky a asi 90 koní rozdíl. Ve 120km/h rychlosti je 16ka ve vyšších otáčkách než ta 2,5, takže pokud obě auta pojedou po rovině klidnou jízdu 120km/h pojede třeba o 2l aktuálky více 16ka a myslim že to platí v různejch rychlostech... Pokud mám výkoný auto, stačí mi logicky na danou rychost méně plynu a tudíš i benzínu... Pokud chci té samé rychlosti dosáhnout i s méně výkoným motorem, musím mu nepatrně výce šlápnout na plyn a tudíš narůstá i žízeň motoru...
Chci říct jen to, že si myslim pokud s 325 nebudu jezdit s "plynem na podlaze" tak spotřeba bude velmi podobná jako u 316. Nevim, osobí zkušenost s nemám...
Chci říct jen to, že si myslim pokud s 325 nebudu jezdit s "plynem na podlaze" tak spotřeba bude velmi podobná jako u 316. Nevim, osobí zkušenost s nemám...
jsem tu novi.mam dva mesiace BMW 525i,141 kW,6valec,24V,manual,r.v.1993-tourning.sa tu melete o eco spotrebe,-mal som predtym ,,Fiat croma 2.0 i/120ps.r.v.95.spokojnost velka az na spotrebu /v meste som jazdil na 10-13L/100km a dialnica 15-20L/100km...nebola to nahoda predtym som mal cromu 2.0 i r.v.91 a spotreba este vissia...pri Mojej BMke som sposob jazdy nezmenil a spotrebu mesto(podla nalady) 9-12L/100km-priem.50-120km/h.dialnica 6,8-8,5L/100km-priem.120-230km/h.pracujem ako kurier,z mojov BMkou jazdim sluzobne denne 150-350km.zo spotrebov som spokojny.je adekvatna vlastnostiam auta.za luxus sa vzdy musi priplatit..a komu je vela?! nekupovat BMW ale Ford mondeo 1.9 TDi (6L/100km) alebo investovat do plinu?? alebo sa stat chodcom..